Kehtaanko pyytää ulos vai en..?

Vierailija

Olen tuntenut miehen n. puolivuotta. Aluksi oltiin kummatkin ihastuneita toisiimme ja luulin jutun olevan vakavaa. Jonkin ajan päästä välimme huonontuivat ja mies ilmoitti, että hän ei tahdo nähdä enää, koska menee armeijaan.
Saimme asiat selviteltyä ja olemme pitäneet kuitenkin yhteyttä toisiimme. Armeijan aikana olemme kerran sattumalta törmänneet baarissa ja aika läheisethän tunnelmat silloin oli.
Nyt mies onkin oletettua lyhyemmän aikaa armeijassa ja olen huomannut, että hänen mielensä on saattanut muuttua. Tai sitten kuvittelen, mene ja tiedä :D Viimeksi lomilla ollessaan hän kuitenkin kovin kaipaili ja kyseli satunko olemaan samassa paikassa. Aiemmin siis näin ei ole tapahtunut.
Nyt kun mies on seuraavan kerran lomilla haluisin todella paljon nähdä häntä ja toivonkin että hän pyytäisi minua ulos, mutta pelkään että toivomiseksi jääkin.. Mietinkin, että pyytäisinkö itse, mutta en kuitenkaan halua karkottaa häntä. Joten mitä ihmettä oikein teen?? :D

Kommentit (2)

Vierailija

Pyydä tai kadut myöhemmin ettet pyytänyt. : ) Onko sinulla varsinaisesti mitään menetettävääkään? Lähesty vaikka samalla taktiikalla kuin hän, eli kysy onko hän menossa vaikka johonkin baariin minne olet itse menossa. Ja houkuttele mukaan jollain verukkeella. ;)

Vierailija

Olen ehdottomasti samaa mieltä kuin raadon! Kannattaa ainakin yrittää, niin ei sitten jälkikäteen tarvitse jossitella, että olisiko teistä tullut jotain tms. Itsekin olen nyt pari kertaa tavannut erään miehen, kun kerrankin uskallauduin puhumaan melko suoraan ajatuksistani :D Eihän sulla tosiaan ole mitään menetettävää. Pahinta mitä voi tapahtua on se, että mies ei anna vastakaikua, mutta turha sitä on murehtia etukäteen :) Rohkeasti vaan yrittämään!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat