Silikoni - vai olkaimettomat rintaliivit?

Vierailija

Heippa kaikki.

Aloin kysymymään kokemuksia silikonirintaliiveistä esim : https://www.seppala.fi/rintaliivit/fi_1110_6235913/dp?openGroup=1608 tai olkaimettomista rintaliiveistä..?

Kummat pysyvät paremmin päällä esim olkaimettoman mekon kanssa.

Valuvatko yms, jos valuvat miten sait pysymään päällä?

Kerro kokemuksesi, nii avustat minua hankkimaan oikeanlaiset ja päällä pysyvät kummitytön ristiäisiin olkaimettoman mekon kanssa.. :)

Kommentit (3)

glamnation
Seuraa 
Liittynyt9.10.2010

Ostin nuo Seppälän silikonirintaliivit vanhojentansseja varten ja ite yllätyin positiivisesti että ne todella pysyy päällä! Ihon pitää kyllä olla puhdas (ei juuri rasvatulle tai hikiselle iholle) jotta silikonit pysyvät varmasti paikoillaan. Pikkumekkojen kanssa silikonit on toiminut mainiosti, koska ne ovat vähän "kovempaa" materiaalia kuin esim trikoopaidat. Mulla on ainakin tullu ihoamyötäilevien paitojen kanssa sellanen "törötissiongelma" jos tajuut mitä tarkotan :D Kerran ku laitoin ne kouluun, mua pelotti koko ajan että tissit tippuu mut eihän nuo tippunu ;) kerran bilettäessä tunsin että toinen lähtee irti (silloin pidin löysää paitaa joka ei "tue" tissejä mutta ongelma ratkesi helposti vessassa kun kiinnitin ne uudestaan). Mutta silikonit ovat todella hyvät olkaimettomien mekkojen kanssa :) Riippuu sitten iha omista tisseistä miten silikonit "muotoutuvat" omiin rintoihin ja miltä ne näyttävät tiukkojen paitojen kanssa ja miten ne pysyvät päällä.

Vierailija

Ite oon käyttäny Unique Brata 14-vuotiaasta. Pysyy todella hyvin hiotessakin:) Nyt tissit on sen verran isot, etten pysty käyttään sellasten mekkojen tai toppien kanssa, jotka ei oo tukevaa kangasta. Silikoniliivit pysyvät paikoillaan huippuhyvin ja huippunäkymättömät, isommilla tisseillä ongelma on ettei ne juuri tue.

Olkaimettomat liivit tukee paremmin, jos ympärys on tarpeeksi tiukka. Omalla kohdalla niitä on vaikea löytää. Rintsikkojen ympärys myös löystyy sen verran nopeeta, ettei lopulta pysy kunnolla. Mulla tulee niiden kanssa ongelmaks se, että oon niin kapee, mut on aika isot tissit. Jos tissien koko ja rinnanalusen ympärysmitta on hyvässä suhteessa toisiinsa olkaimettomatkin on tosi hyvät :)

Vierailija

Ite oon käyttäny Unique Brata 14-vuotiaasta. Pysyy todella hyvin hiotessakin:) Nyt tissit on sen verran isot, etten pysty käyttään sellasten mekkojen tai toppien kanssa, jotka ei oo tukevaa kangasta. Silikoniliivit pysyvät paikoillaan huippuhyvin ja huippunäkymättömät, isommilla tisseillä ongelma on ettei ne juuri tue.

Olkaimettomat liivit tukee paremmin, jos ympärys on tarpeeksi tiukka. Omalla kohdalla niitä on vaikea löytää. Rintsikkojen ympärys myös löystyy sen verran nopeeta, ettei lopulta pysy kunnolla. Mulla tulee niiden kanssa ongelmaks se, että oon niin kapee, mut on aika isot tissit. Jos tissien koko ja rinnanalusen ympärysmitta on hyvässä suhteessa toisiinsa olkaimettomatkin on tosi hyvät :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat