Rankka tarina

Vierailija

Tämä on aika rankka tarina. Kaikki alkoi siitä, kun olin poikaystäväni kanssa sängyssä. Käytimme ehkäisynä kondomia ja kaiken piti olla hyvin. Harrastimme seksiä myöhemminkin, moneen kertaan (ehkäisyn kanssa). Kuukautiseni tulivat joulukuussa, mutta tammikuussa niitä ei näkynyt. Poikaystäväni oli reissussa viikolla, jolloin kuukautiseni olisi pitänyt olla, joten hänellä ei ollut mitään tietoa oliko minulla ollut ne vai ei. En halunnut huolestuttaa häntä, joten en puhunut hänelle mitään vaan jäin odottelemaan. Kaksi viikkoa myöhästymisestä hakeuduin lääkäriin teettämään raskaustestin. Se oli positiivinen. Tuntui niinkuin pohja olisi pudonnut: miten tämä on mahdollista?? oli ainoa ajatukseni. Minun täytyi päättää mitä tehdä. Vaihtoehdoista valitsin sen, mikä itselleni oli parhaaksi: abortin. Tiesin, ettei meistä olisi lapsesta huolehtimaan vielä. Nyt, abortin jälkeen en oikein tiedä miltä minusta tuntuu. Olo on aika tyhjä. Olen jäänyt yksin tämän asian kanssa, sillä en ole uskaltanut kertoa tästä kenellekään. Sisimmässäni tiedän toimineeni oikein, mutta en silti ole ylpeä. Kerron tämän siksi, jotta kaikilla olisi mahdollisuus saada todiste siitä, ettei 100% varmaa ehkäisyä olekaan.

Kommentit (1)

Vierailija

Sun kannattais varmasti puhua poikaystäväsi kanssa tästä,onhan sillä oikeus tietää ja näin rankkaa taakkaa ei ole hyvä kantaa yksin.
Olisi kannattanut kertoa jo aikaisemmin poikaystävällesi,ja keskustella asiasta,mutta vielä ei ole myöhäistä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat