Suihinotto

Vierailija

Antakaas neuvoja suihinotosta, varsinkin sellaisille jotka eivät ole ikinä ottaneet suihin keneltäkään jätkältä. Ja muutenkin......

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

-Käytä kieltä
-Nuoleskele
-Nuole palleja
-Ime
-Tee samalla käsiliikettä,kun nuolet
-Älä nieleskele limaa,sylje ne takaisin siihen päälle
-Ota välissä poskeen

Sanonpahan vain,etten itse ainakaan pitänyt kun otin suihin.
Maistui pahalta,ja lima oli tosi kuvottavaa.

Vierailija

Luin tosta ton yhen viestin, mielestäni suihinotto ei oo kuvottavaa tai millään tavalla inhottavaa.

Itse käytän kieltä,kättä ja välillä syljen. Yleensä itse yritän ottaa mahdollisimman syvälle, ettei toisen osapuolen tarvitsisi keskittyä siihen.

Vierailija

Itse ajattelin aivan samaa kuin Dints. Eli kannattaa varoa, ettei hampailla satuta toista :D On kyllä myös niitä miehiä, jotka tykkävät kun kevyesti "näykkii", mutta niitä on harvemmassa :) Monet tuntuu tykkäävän myös siitä, kun työntää munan mahdollisimman syvälle suuhun, mutta kannattaa työntää vaan niin syvälle kun tuntuu itsestä hyvältä. Kakomisrefleksi tulee nimittäin melko herkästi - tosin joillain herkemmin kun toisilla.

Kannattaa vaihdella rytmiä. Välillä nuolla/imeä hitaammin, välillä nopeammin ja sitten kovempaa ja ei niin kovaa :) Tärkeintä on se, että luistaa eli sylkeä peliin :D Jotkut käyttää myös liukkaria. Välillä voi käyttää myös kättä. Kyllä se tekniikka muotoutuu harjoituksen myötä! Eiköhän se jokaisella ole vähän omanlaisensa.. Jos on vakituisessa suhteessa kannattaa ehdottomasti jutella kumppanin kanssa, jolloin saa selville mistä hän tykkää :)

Vierailija

Älä tee ainakaan niin kuin tyttöystäväni teki minulle hän varmasti huomasi ettei minun vehkeeni mahtuisi hänen suuhunsa mutta tunki silti munani hänen suuhunsa jolloin hänen hampaat leikkasivat esinahkani..voin kokemuksesta kertoa että sattuu

Vierailija

Rohkene vain kokeilemaan! Mies varmasti kertoo mistä pitää ja mistä ei.
Kun pari ekaa kertaa tekee jännityksen kanssa niin sen jälkeen se sujuu hyvin ja mies keskittyy vain nauttimiseen!
Itse pidän kun saan antaa miehelleni suihin!

Vierailija

Kannattaa aloittaa ihan vaan kädellä. Sit voi vähän nuolaista kalun päästä ja siitä se sitten menee vähän niinkuin itsestään...

Juuso Kivistö
Seuraa 
Liittynyt30.5.2011
Lilmilli

Kannattaa aloittaa ihan vaan kädellä. Sit voi vähän nuolaista kalun päästä ja siitä se sitten menee vähän niinkuin itsestään...

Totta. Kannattaa aloittaa ihan rauhallisesti, eikä heti näyttää että "kyllähän tätä on tehty", vaikkei kokemusta oikeastaan ole. Maistelee eka kärkeä, sitten ottaa hieman suuhun, sitten taas hieman syvemälle. Samalla käyttää kättä hyväksi. Se riittää alkuun. Sen jälkeen voi alkaa miettimään vielä parempia tekniikoita :)

Vierailija

Tässä nyt on tullut jo perusjutut. Kerrataan vielä: älä pure, käytä kieltä, ota niin syvään kun pystyt, kättäkin voi käyttää mutta ei koko ajan ja mielellään nielet jos ei ole vastenmielistä. Kauneinta mitä nainen voi miehelle tehdä...

Juuso Kivistö
Seuraa 
Liittynyt30.5.2011
Vierailija
Kauneinta mitä nainen voi miehelle tehdä...

Todellakin kauneinta mitä nainen voi miehelle tehdä. Oikein tehdyssä suuseksissä on jotain niin intohimoista ja kun voi vaan itse nauttia ihanan naisen tuottamasta nautinnosta, niin aah... Hyvän suuseksin jälkeen ei voi kuin jäädä paikalleen useaksi minuutiksi toipumaan saamastaan herkusta :)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011
Vierailija

Mitä mieltä olette muuten siittä, että kun mies laukee suuhun, niin suuteletteko miestän sen jälkeen vai annatteko vaan olla?

Kyllä voi pussata jos on pyyhkinyt suunsa ensin :D

Juuso Kivistö
Seuraa 
Liittynyt30.5.2011

Unohtui edellisissä viesteissä sanoa, että välilihan hyväily suukseksin aikana on myös taivaallisen tuntuista. Se täytyy tietysti osata hyvin, ettei tunnu pahalta, mutta harjoittelu tässä tosiaan kannattaa! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat