Seksisuhde kestänyt kohta 3 vuotta

Vierailija

Haluan kertoa teille tarinani, jos saisin täältä hyviä neuvoja.

Silloinen kaverini tutustutti minut 5 vuotta vanhempaan mieheen, suhteemme alkoi kun he tulivat minun luokseni baari-illan jälkeen (mies ei juo, tuli kotoaan kaverin pyynnöstä luokseni). Mies vietteli ja siitä kaikki alkoi.
Tämän jälkeen ollaan harrastettu seksiä n. kerran kahdessa viikossa. Joskus usemmin, välillä ollut pidempiäkin taukoja (1-2kk).

Mies on ns. sitoutumaton, eli haluaa viettää vapaata elämää, ei halua lapsia enää (hänellä on 5 vuotias tyttö jota tapaa harvoin..).

En ole koskaan kenenkään muun kanssa harrastanut seksiä joka tuntuu niin uskomattomalta kuin hänen kanssaan. Myös hänen luonteensa on täydellinen minulle, kaikki mitä hän sanoo tai tekee on niin täydellistä. Mutta mies käyttää minua hyväksi, pakottaa sängyssä tekemään asioita joita en halua. Hän ei kunnioita minua ihmisenä ollenkaan. Mutta en välitä, ajattelen vain että ehkä hän rakastuu minuun kun miellytän.. Alussa oltiin vapaa-ajalla paljonkin yhdessä yhteisien kavereiden kanssa, nykyään hän ei ole seurassani eikä ota yhteyttä muuta kuin sillin kun sattuu tekemään mieli seksiä.

Ongelmani tulee tässä: RAKASTAN häntä. Sen takia olen miehelle mieliksi ja tahtoisin hänen kanssaan perheen ym. mikä on mahdotonta. Enkä pääse hänestä eroon lukuisista yrityksistä huolimatta (olen koittanut mm. seurustella toisten miesten kanssa ja rakentaa heidän kanssaan parisuhdetta, mutta tuntuu ettei muut miehet riitä minulle, ahdistun ja palaan aina tämän entisen luo). Olen koittanut kaikkeni, olen tapaillut paljon muita miehiä mutta ajatukseni pyörii aina vain tässä samassa miehessä.

Antakaa vinkkejä miten ihmeessä saisin itseni tekemään sen lopullisen päätöksen ja olla ottamatta mieheen yhteyttä ja torjua hänen yhteydenotot. Ajatus pelottaa minua, tuntuu etten yksinkertaisesti voi elää ilman häntä. Mutta pakko olisi koska minulla on myös ollut kova vauvakuume n. 2 vuotta ja tahdon perheen ja kodin! Miten saisin itseni tekemään sen päätöksen vaikka se luultavasti koko loppuelämän on mielessä, helpottaa tietysti (ehkä?) ajan kanssa??

:/

Kommentit (1)

Vierailija

Vaikea tuossa tilanteessa on neuvoa. Tuollaisten päätösten kun on lähdettävä ihmisestä itsestään - toisen sanat eivät juuri auta. Sinun on siis vakaasti päätettävä, että sinun on päästettävä irti miehestä, vaikka se satuttaa. Ajan myötä varmasti kuitenkin helpottaa, vaikka asia mielessä vielä pyörisikin. Tuo ei todellakaan kuulosta hyvältä, että teet sängyssä juttuja saadaksesi mieheltä "hyväksyntää" ja toivot sen johtavan rakkauteen. Myös kunnioituksen puute osoittaa, että hän ei tosiaan ole hyvä kumppani. Koska seksisuhteenne on kestänyt noinkin kauan, on hyvin todennäköistä, että tilanne ei tule jatkossakaan muuttumaan. Jos siis haluat perheen ja kunnon parisuhteen sinun on ymmärrettävä, että kyseisen miehen kanssa et niitä voi saada.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat