ahdistus mieheen, auttakaa!

Vierailija

Ystäväni ''paritti'' minua ja erästä hänen miespuolista ystäväänsä ja siitä alkoikin viestittely. Viestittelimme joka päivä viikon ajan ja oli ihan hauskaa(emme vielä olleet nähneet) ja nyt tänään sitten olin tyttöporukalla(4hlö) kaupungilla,ja mies sattui olemaan samaan aikaan kaupungilla joten sovimme pikaisen näkemisen. Ajatus oli vain, että näkisimme pikaisesti, mutta mies liittyikin seuraan.
No tilanne nyt on tämä: Mies ei toki tuntenut ystäviäni eikä ollut ennemmin tavannut minuakaan, joten hän oli melko hiljainen. Yritin toki muodostaa keskustelua, mutta juttu ei oikein luonnistunut. Myöhemmin päivällä laitoin sitten viestin ja pahoittelin ettemme oikeen pystyneet jutella kunnolla ja sovimme seuraavana päivänä tapaamisen parittaneen ystäväni kanssa ja hänen miesystävänsä(miehen kaverin) kanssa.
Nyt kumminkin tuntuu siltä, ettei mies ole tyyppiäni ja vaadin liikaa ulkonäöltä, vaikka emmehän ehtineet edes tutustua kunnolla! Ahdistus iskee aina kun suhde alkaisi tälläisellä ''suoraan asiaan'' jutulle emmekä olleet kavereita alkuun. Mitä teen kun ei huvita nähdä oikein ja ahdistaa, mutta mies on erittäin mukava enkä silti haluaisi heittää tilannetta hukkaan. Erittäin ristiriitaista auttakaa! Olenko ainut joka ahdistuu ja mitä teen?? Lähteekö ahdistus poiss?

Kommentit (3)

Vierailija

Anna miehelle vielä mahdollisuus. Hän voi olla aivan erilainen tuttujen seurassa. Kuten sanoit mies saattoi olla hiljainen siitä syystä, että oli monien tuntemattomien kanssa. Kyllähän te periaateessa voitte olla eka kavereita? Ette mitenkään pysty seurustelemaan ilman, että tutustuisitte toisiinne enemmän. Kannattaa olla rennosti. Eihän häneen tutustuminen ole mistään pois. Jos tunnet, että mies ei ole makuusi, niin ehkä mies ottaa asian ihan fiksusti. Eihän erilaisille persoonille voi mitään. Ahdistus lähtee pois, jos niin päätät:) Ps. mulla ei oo sitten minkäänlaista kokemusta suhteista:D

Vierailija

Olen samaa mieltä, että kannattaa antaa vielä mahdollisuus miehelle :) Kaikkien kanssa ei välttämättä synkkaa heti yhtä hyvin kun toisten ja tosiaan miehen ujous vieraammassa porukassa voi antaa hänestä toisenlaisen kuvan kuin mikä on totuus. Itse olen ainakin huomannut, että jonkin asteinen ahdistus kuuluu kuvaan. Tosin ahdistus voi johtua monesta syystä, eikä se aina ole hyvä merkki.

Jos kuitenkin viestittelyn aikana on tuntunut, että mies voisi kiinnostaa sinua, ei kannata heittää vielä pyyhettä kehään :) Jos se ahdistus johtuu jännityksestä, se kyllä ajan myötä lähtee pois (yleensä jo siinä vaiheessa kun näkee toisen). Jos ahdistus kuitenkin johtuu siitä, ettet haluaisi olla miehen lähelläkään, niin asia on toinen. Itsellänikin on kerran käynyt niin, että kutsuin miehen pippaloihin (meitä oli siis isompi porukka) ja totesin, että hän ei ole lainkaan tyyppiäni. En mielestäni ole erityisen ulkonäkö keskeinen, mutta tässä tapauksessa se kyllä oli merkittävä tekijä. Tein miehelle heti seuraavana päivänä selväksi, että meistä ei tule mitään, sillä hän oli jo suurin piirtein yhteistä tulevaisuutta suunnittelemassa :D

Pointtini on siis, että jos toisen tapaaminen ei aivan vastenmieliseltä tunnu, niin kannattaa vielä nähdä :) Jos tuntuu, ettei juttu ala luistaa kasvotusten tai ettei mies kiinnosta sinua, kannattaa ehdottaa kaveruutta.

Vierailija

No tuli sitten tavattua toinenkin kerta ja ei siitä sitten mitään tullut kun ahisti olla seurassakin ja ei juttu luistanut... Kerroin sitte samana päivänä että ei siitä tulisi mitään ja sitten vasta ahdistikin ku alkoi kauhea mitä miksi kysely. Ja parittanut kaverinikin oli kertonut kuinka mies oli puhunut minusta niin ylistävästi ja täydellisenä hänelle ja toki sekin oli ahdistavaa. Munmielestä kumpikaa ei saa mitenkää ylistää liikaa ja pitää itteänsä liikaa huonompana, se on ahdistavaa. Pelottaa vaan vähän, että jos joka vastaan tulevan miehen kohdalla tulevaisuudessa tulee sama ongelma, että ahdistaa, tuunko saamaan miestä koskaan? :/ No ehkäpä se oikee tulee ku tulee...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat