Suhde ongelma

Vierailija

Miten pitäisi suhtautuu kun satuin olee kipee ja kundi alko siittä *mököttää* kun suunitelmat menit vituiks. Nyt *mökötttää jo 2 päivää mulle pitäskö mun tehä asian eteen jotain???

Kommentit (5)

Vierailija

Kyllä mun mielestä toisen pitäisi ymmärtää, että jos on oikeasti kipeä, niin ei välttämättä jaksa kaikkea niin kuin terveenä. Kuulostaa siis aika lapselliselta mököttää tollasesta asiasta. Riippuu tietenkin hieman siitä, että kuinka suuren luokan suunnitelmasta on ollut kyse.

Vierailija

No hän oli sopinut isänsä kanssa että mennään moottorikelkkailee. Piti olla mulle kihlajaisyllätys mut enhän mä mihinkään päässy oksennustauti mulla oli

Vierailija

No eipä sitä silloin oikein voi kelkkailemaan lähteä, joten sulla ei todellakaan ole syytä pyydellä anteeksi tai mitään muutakaan. Varmaankin poikaystävääsi harmittaa, mutta kyllähän hänen pitäisi ymmärtää, ettei ole sinun vikasi, jos olet tullut kipeäksi juuri silloin.

Vierailija

Itselläni kyllä taitaisi kihlajaiset peruuntua, jos mies osoittaisi moista lapsellisuutta. Harmittaa saa totta kai, mutta ei sen takia mitään mielenosoitusmökötystä nyt järjestetä. Jos aikuinen mies ei osaa käsitellä pettymyksiä, jotka johtuvat vielä kaikenlisäksi hyvin luonnollisista syistä (sairastuminen), niin sitä alkaa väistämättä miettimään, että miten hän sitten suhtautuisi ihmisten aiheuttamaan pettymykseen (esim. sovittu meno perutaan viime hetkellä).

Toki ymmärrän, että jos aloittaja kuitenkin oksennustaudista huolimatta muutoin elää normaalisti eli käy ulkona, näkee ihmisiä jne. tai että oksennustauti on vain silloin, kun kelkkailemaan pitäisi lähteä, mutta muulloin onkin sitten aivan terve ja terhakka olo, niin kelkkareissun peruminen oksennustautiin vedoten voi tällöin tuntua valehtelulta ja pettymys voi olla hiukan eri luokkaa. Mutta jos aloittaja oikeasti makaa sängyn pohjalla vieraillen vakituiseen vessassa ulostamassa sisuskalujaan, on moinen mököttäminen aivan yliammuttua.

Vierailija

Itse tosiaan juoksin sängyn ja vessan väliä 2 päivää. Kävin jopa sairaalassa päivystyksessä kun ei meinannu millää loppua. Selvisi että minulla oli yrjötauti ja ruokamyrkytys. Eilen lähdin sitten omille vanhemmille ja annoin äijän olla. Tänään tulin takaisin ja äijä oli kotona pyyteli itse anteeksi käyttäytymistään ja lupas ettei suutu enää mulle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat