Mikämiestäriivaa

Vierailija

Olen aloittanut uuden suhteen n. vuosi sitten itseäni 4v vanhemman miehen kanssa. Aluksi kaikki oli hyvin, harrastimme seksiä ja vietimme aikaa yhdessä. Nyt kaikki on muuttunut; emme harrasta seksiä kuin ehkä 2-3krt/kk, emme näe usein ja näkemisemme ovat sitä että menen heille illalla, katsomme pari tuntia televisiota, käymme nukkumaan ja aamulla lähden töihin. Sitten emme näe koko viikkoon taas, sillä viikonloput hän tahtoo olla ystäviensä kanssa ryyppäämässä. Olemme tapelleet ja vääntäneet asiasta, mutta emme saa halujamme yksiin. Olen epäillyt pitkään hänen pettävän minua, mutta on vakuuttanut ettei tekisi sellaista. Itse petin aiemmin ja hän ottaa jatkuvasti asian esille, että minä pettäisin häntä, sillä "olenhan ennenkin tehnyt niin". Hän ei silti halua myöskään erota. Mitä helvettiä minun pitäisi tehdä? Haluan olla hänen kanssaan mutta välillä tuntuu että olisi vain parempi erota.

Kommentit (1)

Vierailija

Jos sinä olet pettänyt häntä, veikkaisin käytöksen liittyvän siihen. Vaikka mies sanoo, ettei halua erota, hänen ei varmaankaan ole helppo luottaa sinuun, mikä vaikuttaa koko suhteeseenne. Hänen mielessään pyörii varmasti monia kysymyksiä ja ajatuksia, mikä heijastunee myös seksielämäänne. Ehkä hän pitää hieman etäisyyttä sinuun, jottei saisi pahemmin siipeensä ja toisaalta hän saa aikaa ajatella. Näin itse ajattelisin, mutta vain keskustelemalla rauhallisesti miehesi kanssa voit saada varmuuden tilanteestanne. Koska sinä olet pettänyt, mielestäni sinulta pitäisi tässä tilanteessa löytyä ymmärrystä, jos haluat jatkaa suhdetta miehesi kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat