Tapailemani mies ja armeija

Vierailija

Olen n. 1kk ajan tapaillut erästä miestä joka meni armeijaan tammikuussa. Ollaan tavattu huimat 2 kertaa ja molemmilla kerroilla oli ihanaa olla hänen kainalossaan ja minusta meillä synkkasi. Kuitenkin tapaamisia on ollut hankala sopia ja mies on saattanut yhtäkkiä peruuttaakin koko homman. Toisella kerralla päädyttiin sitten sänkyyn.
Mies on tekstaillut tämän kuukauden ajan melkein joka päivä jotain. Kuitenkin viimeisen tapaamiskerran jälkeen hänestä ei kuulunutkaan enää mitään. Laitoin viestiä ja hän kyllä vastasi, mutta myöhemmin mua alkoi ottamaan päähän koko tilanne. Mies on sanonut että hänen täytyy keskittyä nyt itseensä, ja olemmekin vähän menneet hänen pillinsä mukaan. Sanoin etten tiedä kauan tätä tilannetta jaksan ja mies vastasi ettei tämä aika ole nyt paras hetki yrittää mitään. Ehdotin että jatkaisimme nyt näin, mutta ei mitään vakavaa. Vastauksena tuli pelkkä "ok".
Tuon jälkeen ollaan juteltu, vaihettu kuulumisia mutta ei sanaakaan meidän tilanteestamme ja mies on vaikuttanut hieman etäiseltä ja varautuneelta. Mä olen ihan sekaisin. Mitä teen? Päästänkö irti vai odottelenko? Mitä hänen mielessään oikeen mahtaa liikkua juuri nyt? Mies pääsee intistä pois kesällä, että kesääkö odotellessa sitten vain..
Piti vähän muokata tekstiä.

Kommentit (15)

Vierailija

Itelläni on yllättävän samanlainen tilanne. Mies intissä eikä tiedä mitä haluaa, minä taas haluaisin vaikka mitä. :( Kai se on vain odotettava huoh...

Vierailija

Aika kinkkinen tilanne. Oma mies oli armeijassa hieman yli vuosi sitten ja oltiin oltu sitä ennen yhdessä noin puolisen vuotta. Mun neuvo olisi että annat tälle miehelle aikaa. Sillä on siellä tosi paljon uuden oppimista ja kaikkeen täytyy keskittyä ihan uudella tavalla. Jos hän on itsekin vähän sekasin siitä, mitä nyt haluaa. Toisaalta haluaisi sinut mutta armeija estää teidän ajan ja sitä kautta tutustumisen. Ehkä se haluaa tavallaan myös "suojella" sua, sillä ei olisi kuitenkaan nytten tarpeeksi sulle aikaa, niin se ajattelee että parempi olla näkemättä ollenkaan.

Vierailija

Jos et voi olla varma onko mies kiinnostanut sinusta. Hän EI ole kiinnostunut sinusta. Ihminen kyllä tekee selväksi toiselle, jos on hänestä kiinnostunut. Ei hän silloin vastaa vain "ok". Tai sano ympäripyöreitä tekosyitä, miksei voi seurustella/tapailla. Oli kyse sittne armeijasta tai mistä tahansa, minkä takia mies ei "voi" tapailla tai seurustella, on kyseessä AINA tekosyy. Jos toisesta todella pitää, haluaa hänen kanssaan olla. Silloin mikään ei ole esteenä (varsinkaan armeija, josta lähes joka viikonloppu pääsee lomillekin)

Lopeta siis miehessä turhaan roikkuminen ja mene eteenpäin. Hän ei halua sinua.

Voit vielä ajatella asian näin päin. Vastaisitko sinä miehelle "ok" ja sanoisit ettet oikein hänen armeijansa vuoksi voi tapailla tai et enää ottaisi yhteyttä ollenkaan, jos todella hänestä tykkäisit? No et tietenkään. Samalla tavalla ne miehetkin toimivat.

Ps. Armeija ei estä yhtään mitään. Voi naiset lakatkaa jo tuo analysointi miehistä ja tajutkaa vaan että ne ei ole teistä kiinnostuneita, jos he kohtelevat teitä nuin.

Vierailija

Et tiedäkkään miten paljon viestisi mua masensi, mutta kai se on se totuus. :/ Ihmetyttää kuitenkin kun mies sanoi ettei halua välejä kokonaan pistää poikki..

Vierailija

Hän haluaa pysyä tuttuna/kaverina. Ehkä hän haluaa vielä seksiä kanssasi joskus. Mutta se on ihan varmaa, että aito kiinnostus ja tykkääminen näkyy kyllä, eikä sille ole mikään esteenä. Tarkoitus ei ollut masentaa, mutta halusin vain sanoa asiasta suoraan, kun naisparat tuhlaavat aikaansa ja energiaansa analysoimalla miehiä.

Vierailija

Niin voi olla. Tänään juttelin hänen kanssaan netissä ja hän höpötteli omia juttujaan minkä kerkesi. Välillä tuntuu että hän on niin itsekeskeinen, ei paljoakaan kysele mitä minulle kuuluu vaan kertoo omia juttujaan, jotka taas eivät välttämättä minua kiinnosta tippaakaan. Ja kun sanoin että haluaisin nähdä vielä ja että se tapaaminen taitaa riippua vain hänestä niin hän vastasi "ok mmm" ja jatkoi pölisemistä. Taitaa olla niin, että olen ihastunut kusipäähän. Ihmekös kun ei hänellä paljoa naisia olekaan ollut. Parempi kai pysyä vain kavereina jos nyt edes sitäkään.

Vierailija

Oon kans sitä mieltä, että annat nyt hänen olla vähä rauhassa ja omissa oloissa. Asutteko te samalla paikkakunnalla? Ei varmaan ensi lomilla kannata kysellä, että voisitteko nähä vaan annat armeijapölyn nyt vähä laskeutua ja herran miettiä mitä elämältään haluaa. Onko hän siis sanonut jossain vaiheessa olevansa ihastunut sinuun?

Ja noihin ylempiin viesteihin, nii mä olen kyllä eri mieltä.:D Ensinnäki, armeijassa on varsinki alkuajat niin kiireellistä ja siellä on kovat paineet ja kaikki uutta ja jännää, että ei se tarkota mitään vaikka mies ei sulta muistaiskaan joka kerta kysyä että mitä sulle kuuluu.(Olen ite siis inttileskenä nyt.) Ja tietenki tuollanen ''ok mmm'' juttu on vähä jo selkeempi merkki, mutta koita jotenki ovelasti sopia tapaaminen, vaikka jonku asian varjolla, ja sitte hurmaat hänet:D Voi olla tosi paljon päivästäki kiinni. Älä luovuta!! Ja voithan tietenki kysyä suoraanki, että mitä mieltä hän on susta, mutta toisaalta vois olla helpompi jos näkisitte, ja sitte vaikka kysyt, ettei se tapaamattomuus jää ainakaan vaivaan sua:)

Vierailija

Asumme samalla paikkakunnalla. Ei ole koskaan varsinaisesti suoraan sanonut olevansa ihastunut vaan vihjaillut, että meistä saattaisi ehkä tulla jotain vakavampaa. Siitäkin tuntuu olevan niin pitkä aika, kun sen sanoi. Tiedä sitten oliko pelkkiä merkityksettömiä sanoja.
Toisinaan tuntuu, että mies on itsekin aivan lukossa. Olen yrittänyt kysellä mitä hän haluaa "meistä" vai haluaako mitään ja hän on vastannut ettei tiedä. Siksi en viitsisi enempää ahdistella häntä kysymällä mitä mieltä hän on minusta, koska selvästi ei itsekään ole perillä ajatuksistaan. Tapaamista tuskin pystymme sopimaan mitenkään, sillä vaikeaahan se on jos toinen ei edes tiedä haluaako nähdä minua. :/ Nyt on kai vain pakko antaa miehelle aikaa ja katsoa ottaako yhteyttä vai ei.

Vierailija

Kannattaa muutenkin pitää silmät auki, eikä vain odotella josko tämä herra kiinnostuisi sittenkin. Joku kunnon unelmien prinssi saattaa jäädä huomaamatta jos vain odottelet tätä inttimiestä. Se on kyllä totta, että armeija-aika on muutenkin miehelle varmasti huono ajankohta aloittaa uutta suhdetta, mielessä on varmasti niin paljon muuta, ettei ihastumiselle jää sijaa.

Tuo "mmm ok" on myös huono merkki. Kuulosta siltä, ettei häntä kiinnosta tavata, muttei vain kehdannut suoraankaan sanoa.

Vierailija

Nyt hän sitten pyysi minua heille viikon päästä. En uskaltanut luvata mitään vielä. En tiedä haluanko mennä. Pari päivää aikaisemmin olisin kiljunut riemusta ja nyt sydän kyllä huutaa järjetöntä ikävää, mutta järki sanoo että hän saattaa vain satuttaa minua. Enkä tiedä haluaako hän nähdä minut oikeasti vai ainoastaan seksin toivossa.

Vierailija

Seksin toivossa luultavammin. Todennäköisesti satutat itsesi nuin välinpitämättömän miehen kanssa. Mutta tämä on vain minun villi veikkaukseni.

Vierailija

Oho,joillain muillakin samantapainen tilanne! Tein juuri keskustelun aiheesta, mutta minäkin olen hyvin hämilläni erään inttipojan käytöksestä. Tapailemani mies siis vähän ennen armeijaan menoa yritti hienovaraisesti kai katkaista välit? Eli lopetti yhteydenpidon. No minähän sinnikkäästi halusin, että mies sanoo suoraan jos ei kiinnosta ja sain epämääräisen "ei ole järkeä nähdä, koska menen armeijaan"- vastauksen. Olin kiukkuinen miehelle enkä edes uskonut hänen sanojaann, koska mielestäni armeija on paskin tekosyy ikinä. Selvittelimme välejämme kunnes lopulta päätin sitten uskoa miestä, kun hän pyysi myös anteeksi tökeröä käytöstään.

Yhteydenpitomme kuitenkin jatkui ja kerran olemme sattumalta baarissakin törmänneet. Nyt kun mies sai kuulla pääsevänsä pois jo kesällä, on hän pitänyt enemmän yhteyttä minuun ja halunnut nähdäkkin, mutta ei kuitenkaan ole suoraan kysynyt minua ulos kanssaan. Mietinkin tyydynkö vain odottelemaan vai kysynkö itse. Alan olemaan hyvin turhautunut tilanteeseen. Ikävä on suuri, mutta en tiedä kauanko jaksan mitään kissa ja hiiri -leikkejä!

Vierailija

Miksi kiusata itseään turhaan roikkumalla miehessä, joka yrittää katkaista välitkin? Mitä väliä onko miehellä syy vai tekosyy. Jos toinen ei halua mitään, piste. Pitäisi kunnoittaa toista ihmistä sen verta, että jättäisi rauhaan, eikä epätoivoisesti roikkuisi hänessä. Siinä kiusaa sekä itseään, että toista.

Ps. hän haluaa sinulta todennäköisesti vain seksiä. Mutta kannattaa toki koittaa onneaan.

asdf

Naiset oikeasti tarvitsisivat taitoa erottaa miehet jotka tahtovat vain seksiä ja miehet, jotka haluavat oikeasti seurustella. Tuntuu, että joka toinen cosmon ketju käsittelee tätä aihetta.

Vierailija

Kehottaisin unohtamaan koko miehen. Samantyyppisen tilanteen läpikäyneenä voin sanoa, että ei kannata antaa pompotella ja satuttaa itseään. Komppaan haamukoiraa: aito kiinnostus tosiaan näkyy.

Jätä tämä mies keskittymään inttiinsä ja omaan napaansa ja katsele eteenpäin! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat