kavereista->seksisuhteeseen->ihastumiseen?!

Vierailija

Tilanne miehen kanssa. Tutustuin tähän mieheen seurustellessani toisen miehen kanssa, joka päättyi huonosti (miehellä oli suhde toiseen naiseen) tämä mies oli exäni ja minun yhteinen kaveri, alunperin jopa ainoastaan mieheni kaveri. meillä oli jotenki kireet välit aluks, jotenki tuntu et tää ukko ei tykkää musta yhtään tms.. sitte exän kanssa ero ja tämä mies sitten oli tosi paljon mun tukena ja turvana. hiukan salaillen muilta kavereiltaan sen teki mut kaikki tiesi että ollaan kavereita. kunnes sitten yhtenä kesäisenä iltana ku jälleen kahdestaan aikaa vietettiin, tässä tapauksessa hiukan humalassa, päädyttiin sänkyyn. Sovittin et se oli "vahinko" joka ei toistu, mut toistu ja useita kertoja.. sovittiin pelisäännöt; seksiä ei muuta. että sais harrastella oman maun mukaan kuhan ehkäsystä huolehtii.. olin siis juuri eronnut ja eikä hän halunnut itsekkään mitään vakavaa (paljon naisia tarjolla ym.)kunnes kaikille (myös x:lle) tuli ilmi et ollaan paneskeltu ja usein.. Välit meni, eikä edes yrittäny korjata niitä vaan jatkoi mun kanssa hengailua. siis voisin tituleerata tätä miestä mun parhaaksi ystäväksi. friends whit benefits? helppoa, jep no ei ollu nyt yli puol vuotta kaiken jälkeen, musta tuntuu et oon rakastumassa tähän mieheen.. se on nyt ollu matkoilla pidemmän aikaa, mut jaksaa mua muistaa viesteillä.. ikävöin sitä. se ikävöi mua.. "ainakin vähän"-kuulemma. MITÄ MÄ TEEEN? lupasin itelleni etten anna itseni rakastua tähän.. eikä tää mies oo jotenki ollenkaan sitä mitä kuvittelin seuraavan mieheni olevan, mut nyt tuntuu etten voi olla ilman sitä. vinkkejä tähän tilanteeseen pliiis!? mitä tää on?

Kommentit (1)

Vierailija

Mulla ei oo tälläsestä minkää laista kokemusta, oon viel sen verran nuori, mutta musta tuntu että tähän ois jollain tavalla vastattava. Pitkän ajan jälkeen kun on vastakkainen sukupuoli parhaana ystävänä voi suuremmat tunteet herätä. Varsinkin jos mukana on seksiä. Paras ystävä tukee, kuuntelee ja tietää susta kaiken ja seksin kanssa se voi jopa tuntua hieman parisuhteelta. Rakkaus on vahava tunne ja jos sinä ikävöit häntä minusta sun ehkä kannattais kertoo sun tunteista. Mistä sitä tietää että jos hän vaikka tuntis samanlailla sua kohtaan.Kertominen voi olla vaikeaa sillä pelko siitä mitä hän tuntee on suuri. Oletko huomannut minkään laisia merkkejä hänen ehkä suuremmista tunteista sinua kohtaan? Tämä on ehkä minun mielipiteeni mutta sinuna miettisin hetken vielä ennen kuin kerrot ja jos kerrot niin millä tavalla. Ethän halua menettää häntä. Sori jos mä sotkin sun ajatukset nyt ihan täysin. Tee itse valintasi ja kuuntele sydäntäsi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat