Neuvoja? Kokemuksia?

Vierailija

Vaikuttaako teillä stressaaminen tai jotkin muut mieltäpainavat asiat (kenties alitajuntaiset) siihen, saatteko orgasmia rakastellessanne vai ette? Itselläni on ollut jo jonkin aikaa vaikeutta saada, vaikka poikaystäväni todella panostaa minun "lämmittelemiseeni", ja hän pystyy jatkamaan yhdyntää, vaikka itse ehtisi jo saada, minun vuokseni. Olemme seurustelleet kaksi vuotta ja seksielämää meillä on ollut reilun vuoden ajan, emme siis ole kiirehtineet vaan tutustuimme toisiimme ja kehoihimme aivan rauhassa.

Olen kiihottunut kun alamme esileikkeihimme, mutta rakastellessa en pysty aina keskittymään itse toimintaan. Mielessä pyörii helposti muita asioita. Ajattelen liikaa, että näytän hölmölle, jos annan itseni todella antautua nautinnolle. Tiedän, että se on typerää, mutta en voi sille mitään. Poikaystäväni kehuu minua kauniiksi ja seksikkääksi ja kaikkea, enkä ymmärrä miksen osaa rakastella psyykkisesti oikein.

Luotan poikaystävääni, enkä koe jännittäväni häntä. Olemme toisillemme ensimmäiset, joten en koe sillä saralla paineita. Rakastan häntä todella, ja lannistun jos en saa, sillä tiedän sen harmittavan häntäkin. Hän tahtoisi tuottaa minulle oikean nautinnon, eikä homma olekaan hänen taidoistaan kiinni. Ei sillä huipulla minulle niin väliä, mutta kyllähän tämä on melko rasittava tilanne... Mietittekö te mitään rakastellessanne, mitä mun kannattais tehä ja mitä ei?

Kommentit (4)

Vierailija

Ehdottomasti psyyke vaikuttaa siihen, saako orgasmia. Joskus ei vain onnistu. Mutta sitä ei saa jäädä liikaa miettimään. Siitä muodostuu vain kierre, jos koko ajan ottaa paineita siitä, tuleeko vai ei. Pitäisi vain osata tyhjentää mieli, rentoutua ja nauttia hetkestä. Tiedän, se ei ole aina ollenkaan helppoa, mutta kuten sanoit, seksistä voi nauttia ilman varsinaista orgasmiakin. Juttele poikaystävällesi asiasta, sekin voi auttaa.

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Mulle välillä vaan tulee semmosia kausia, ettei saa yhtä hyviä orgasmeja ja on vaikeampi kiihottua. Ja kausia niistä tulee siksi, että jos parina kertana ei oikeen onnistu, niin seuraavalla kerralla sitä taas miettii ja tulee paineita, koska haluaa onnistua ja onnistuu vielä huonommin. Silloin siitä tulee sellainen kierre. Mutta usein auttaa se, että pitää pienen tauon seksissä, jolloin kerkeää unohtaa sen ongelman, eikä mieti sitä seuraavalla kerralla :) Siis näin omasta kokemuksesta

Vierailija

Itselläni rakastelu kumppanini kanssa auttaa rentoutumaan stressin keskellä. Tosin stressilläni tarkoitan nyt kiirettä ja tekemättömiä asioita, sun stressi selvästi johtuu siitä, että pohdit liikaa sängyssä miltä näytät tai saatko. Orgasmia ei pidä saalistaa, se tulee jos on tullakseen ja kaikilla sitä ei välttämättä vain tule.

Eli viimeiseen kysymykseesi: kyllä mietin, sitä kuinka hyvältä mies tuntuu sisälläni, miltä sen hengitys kuulostaa ja miltä sen kädet tuntuvat mun vartalolla. Sun kannattais kans seksin aikana ajautua vain tuntemuksille, joita sulla on siinä hetkessä, eikä miettiä kuumeisesti että tulisinpa jo. Jutelkaa asiasta poikaystäväs kanssa ja kerro sille, että nautit rakastelustanne vaikket aina tulisikaan. (:

Vierailija

Kiitosta, tuon kierteeseen joutumisen olen kyllä itsekin havainnut. Vähän ennen avausviestin kirjottamista osasin muodostaa noi tuntemukseni sanoiksi poikaystävälleni, se ymmärsi ja neuvoi samalla tavoin kuin tekin. Onneksi harjoitus tekee mestarin, varsinkin tällainen harjoittelu on melko mukavaa ;P

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat