Kaverista poikaystävä?

Vierailija

Olen ihastunut vahvasti kaveriini, mutta en osaa ajatella, että harrastaisimme seksiä, koska hän on kaverini. Voiko tästä tunteesta päästä yli? Haluan kuitenkin häntä enemmänkin kuin kaverina. En osaa selittää miten, mutta näin vain tunnen. Ja en tiedä miten saisin häneen kontaktin, olemme samassa duunipaikassa vielä. Miten voisin saada hänet itselleni? Ehdotanko, että tuu mun kaa leffaan tms? Mutta se on noloa ja kornia, koska ollaan kuitenkin kavereita (ei siis liian hyviä, mutta hyvissä huumorintajuisissa väleissä). Mitä hän ajattelisi jos toimisin näin? Ja miten saan hänen huomionsa minuun SILLÄ TAVALLA? Kuulostaa ehkä hölmöltä, mutta.. :D

Kommentit (1)

Vierailija

Itselläni oli ja on edelleen samankaltainen ongelma. Ihastuin kaveriini jo muutama vuosi sitten ja pidän hänestä edelleen, niin toivottomalta kuin se kuulostaakin.

Kerroin hänelle tunteistani, mutta hänen mielestään oli parempi että pysyisimme vain kavereina. No, juttelimme silloin tällöin facebookissa, mutta emme nähneet kasvokkain.

Viime kesänä kuitenkin romahdin täysin, kun sain kuulla hänellä olevan tyttöystävä. Itkeskelin pitkään hänen peräänsä, ja hän tuli mieleeni ihan pienistäkin asioista, jolloin monesti purskahdin itkuun.

Nykyäänkin pidän hänestä edelleen ja hän tietää sen. Viime aikoina olemme kuitenkin lähentyneet ja olemme nähneet kasvotustenkin muutaman kerran. En kuitenkaan uskalla toivoa sen suurempia, sillä toiveeni eivät koskaan toteudu. Juuri tässä yksi päivä kysyin häneltä, että olisiko ollut mahdollista jos olisimme tavanneet eri elämän tilanteessa, (Olen häntä vuotta vanhempi ja olimme lähdössä opiskelemaan eri kouluihin, joten emme nähneet juuri missään) niin olisiko ollut mahdollista, että hän olisi koskaan voinut rakastaa minua. Hän ei tyrmännyt ajatusta, eikä tulevaisuuttakaan voi koskaan tietää.

Sitten varsinaiseen kysymykseesi =D

Voisit tietenkin hienovaraisesti yrittää vihjailla hänelle ja katsoa kuinka hän reagoi. Jos hän lähtee mukaan leikkiin niin anna palaa. Jos taas ei, sinulla on mahdollisuus perääntyä menettämättä kasvojasi. Ainahan kaiken voi kuitenkin kuitata huumorilla. =D

Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat