Uusia ystäviä Helsingistä ja sen lähistöltä

Vierailija

Moikka!
Mä oon 18v tyttö Helsingistä ja ettisin ittelleni uusia ystäviä joitten kanssa vois olla vapaa-ajalla ja tehä kaikkee kivaa shoppailla, jutella, käyvä keikoilla, viettää iltaa, käyvä baareissa yms yms. Tällä hetkellä opiskelen ja kesäkuussa olisi tarkoitus valmistua jos hyvin käy eikä tule enää mitään esteitä. Liityin just liikuntakeskuksen jäseneksi joten treenikavereitakin olis mukava saada..yksin kun tuppaa se salilla ja jumpassa käyminen olemaan niin tylsää. Tykkään hirveesti kuunnella musiikkia, laulaa, käydä ajelemassa autolla ja olla ihan kotosalla ja ottaa rennosti. Nyt kyllä en enempää tähän keksi kirjotella mittää mutta toki saa kysellä jos mieli tekee (:

Kommentit (8)

Vierailija

Heippa!
Etin kans kavereita just samoihin asioihin:) ja treenaa pitäs alkaa! millä salilla käyt? onks sulla mitään osotetta mihin vois ottaa yhteyttä? :)

Vierailija

heei kuule laitteleppa sinä sittenki viestiä ku mä en tiiä mikä tuohon mun sähköpostiin meni enkä pysty lähettään sillä mitään..koitan saada sitä toimiin mut jos viittisit vaik laitella mullepäin postia osotteeseen nizza55@hotmail.com (:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat