Huoraksi sanotaan

Vierailija

En ole koskaan saanut puhua kenellekkään asioistani ja huolistani, koska en ole halunnut puhua kavereille,vanhemmille enkä ammattiauttajille. Ajattelin että jos kirjoitan elämästäni nettiin siitä tulisi helpompaa, koska kukaan ei tunne minua täällä.

Olisi mukavaa jos lukisitte kirjoituksen elämästäni ja voisitte kommentoida mitä mieltä olette.

Olen syntynyt -92, minulla on veli (-94).
Minulla oli todella väkivaltainen isä ja myös veli löi useita kertoja päivässä. Ikinä en kenellekkään puhunut isäni väkivaltaisuudesta ja jos minussa oli mustelmia/raapaleita keksein aina jonkun selityksen mistä ne olivat syntyneet.

5-luokalla alkoi tupakka kiinnostamaan ja varastelin päivittäin vanhemmiltani tupakkia.
6-luokalla siitä tuli jo tapa ja aloin hankkia "hakijoita" jotta saan tupakkia.
Kun 6-luokka loppui ja alkoi kesäloma minua alkoi kiinnostaa juominen.. Varastelin vanhemmiltani viinaa ja hilluin "räkä-kännissä" keskustassa kaverini kanssa. Sitten tapasin Juuson (Nimi muutettu)joka oli minua 3 vuotta vanhempi. Lähdimme kavereitteni kanssa Juuson ja hänen kavereiden kanssa "ryyppäämään". Kun minun piti lähteä kotiin olin todella "konttaus kunnossa". Juuso sanoi, että saattaa minut kotiin. Matkalla Juuso kuitenkin halusi pysähtyä tupakalle. Pysähdyimme erään leikkipuiston penkille ja Juuso alkoi kosketella minua joka puolelta. Sanoin hänelle haluavani kotiin ja hän vain jatkoi.. Kun hän oli laittamassa kättä housuihini pyysin lopettamaan, mutta Juuso vain repi farkkuni alas ja alkoi riisua itseään. Sanoin etten halua mutta hän ei uskonut. Kolmen aikaan yöllä heräsin siitä penkiltä yksin housut puoliksi jalassa ja käytetty kortsu maassa.. Kävelin kotiin ja en puhunut asiasta kenellekkää, koska minua hävetti todella paljon! Tämän tapahtuman jälkeen Juuso hakkui minua läskiksi huoraksi,horoksi yms. En kehdannut enään liikkua missään ja olin vain kotona.
Ylä-asteen (7-8lk) olin todella angstinen. Mietein itsemurhaa, kapinoin vanhempiani vastaan ja huusin aina heille että tapan itseni.. Pari kertaa viiltelinkin.
En tiennyt mitä olisi pitänyt tehdä kun kaikki puhui minusta "huorana" vaikken ollut harrastanut seksiä kuin tahtomattani Juuson kanssa niin kukaan ei uskonut minua.

8-luokan lopussa sain hyviä ystäviä joiden kanssa vietin aikaani päivittäin. Silloin minusta tuntui, että nyt minulla on täydellinen elämä.

9-luokalla menimme kaverin synttäreille juomaan. Siellä oli todella paljon väkeä ja paljon ihmisiä joita en tuntenut.
Tutustuin erääseen poikaan Joeliin (Nimi muutettu) joka oli toiselta paikkakunnalta kuin minä. Juttelin hänen kanssaan kahdestaan yläkerrassa. Aloimme pussailemaan.. En ollut vieläkään päässyt yli "Juuso tapahtumasta" joten sanoin Joelille meneväni takaisin alas. Joel kuitenkin repäisi minut takaisin sohvalle ja alkoi kovinottein riisua minua. Minulle iski kauhea paniikki ja aloin vain huutaa ja koitin lyödä Joelia. Hän oli kuitenkin minua paljon isommankokeinen niin ei ollut tuntevanakaan lyöntejäni. Joel vain veti itsensä sisääni ja piti käsistäni kiinni. Itkin vain hyysteerisenä ja hetken päästä hän lopetti ja lähti alas. Kun olin hetken rauhoittunut lähdin kotiin ja asiasta en puhunut kenellekkään.

Tapahtuneista on kuitenkin monta vuotta ja olen harrastanut seksiä Juuson & Joelin tapahtumien jälkeen, mutta silti minua kauhistuttaa seksi ja en saa siitä MITÄÄN tyydytystä!
En ole koskaan nauttinut seksistä ja minusta tuntuu etten tule koskaan nauttimaan.
Minulla on sellainen tunne että seksiä pitää harrastaa vain silloin kun haluaa lapsen.

Voinko elää ilman seksiä?

Kommentit (9)

Vierailija

Todella kauheeta mitä olet joutunut kokemaan! ;o En ymmärrä miten olet päässyt kaikesta tuosta "yli", jos niin nyt voi sanoa.. Taistelija kyllä olet. Itse kehottaisin sinua puhumaan ammattilaiselle, vaikka se vaikealta tuntuisikin. Sillä nuo voivat vaikuttaa aikusiena sinun elämääsi, esimerkiksi silloin kun sinulla on lapsia. Minulla ystäväpiirissäni on henkilö jolla oli todella vaikea lapsuus, ja kaikki iski vasta kun hän oli joknu 23 vuotias, hän oli todella masentunut, ja söikin masennuslääkkeitä lopulta ja kävi terapiassa. Parasta olisi kun saisit puhuttua jollekkin joka ymmärtää eikä tuomitse sinua, sillä sinä et ole tehnyt mitään väärää!!
Seksiä ilman voi kyllä toki elää varmasti, mutta kenenkään ei tarvitsisi. Tulee paha mieli kun ajattelee että et voi koskaan kokea sitä nautintoa ja läheisyyttä mitä siitä saa :( voimia sinulle todella todella paljon!

Vierailija

Olet joutunut kokemaan erittäin kamalia asioita, enkä voi edes kuvitella miten pahalta se voi tuntua. Kuitenkin yksikään ongelmistasi ei ole ollut täysin itsesi aiheuttama.
Suosittelisin ammattiapua, vaikka tiedän että tuntuu vaikealta hakeutua apuun. Kuitenkin traumaattisia kokemuksia tulisi käsitellä itsensä kanssa, kunnes pääset niistä kokonaan yli. Se on mahdollista.
Ihminen on kykenevä elämään ilman seksiä, läheisyyttä on muutakin kuin seksi. Kuitenkin toivon sinun yrittävän vielä selvitä tapahtumista avun kanssa. Jos nyt elämässäsi ei ole ketään erityistä miestä, ehkä joskus tulee olemaan. Joku jonka kanssa voit nauttia, ja samalla tuntea olevasi turvassa ja hyvissä käsissä.
Jaksamista.

Vierailija

Tarinasi oli rankka jo vain näin luettuna versiona, en osaa kuvitellakaan miltä tuo kaikki on tuntunut ja tuntuu sinusta! :(
Yhdyn edellisiin siinä, että kannatan jollekin puhumista. Sen ei välttämättä tarvitse olla kukaan ammattiauttaja, mutta tuollaisten asioiden kantaminen yksin on varmasti rankkaa. Toisaalta jollekin tuntemattomalle psykologille puhuminen voisi olla lähipiirille avautumista helpompaa, hän pystyisi varmasti auttamaan sinua tuon "seksikammon" kanssa.
Tietenkään seksin ei ole pakko kuulua kenenkään elämään, mutta rakastelu itselle erityisen ihmisen kanssa on omiaan vakituista suhdetta lujitettaessa. Itseäni ainakin se on lähentänyt entisestään rakkaani kanssa. Suhteessa kannattaa edetä seksin suhteen rauhallisesti, silloin siitä oppii helpommin nauttimaan. Tietty siitä on mahdollista nauttia lyhyemmissäkin jutuissa, mutta mulla ei oo niistä kokemusta.
En siis tiedä, onko tavoitteenasi löytää joskus jokin vakituinen ihmissuhde, haluatko nyt omistautua vain itsellesi vai kuinka. Joka tapauksessa toivon, että pääset tuosta asenteesta, jota en tarkoituksellisesti ole hankkinut, eroon! Kuulostat vahvalle naiselle, joten uskon sinun pääsevän tuosta eteenpäin! :)

Vierailija

Minä myös kannatan sitä,että kävisit puhumassa ammattilaisen kanssa vaikka se tuntuukin pelottavalta ajatukselta ja ajattelisitkin,että 'kyllä minä tästä selviän yksinkin,en tarvitse mitään ammattiapua' Niin se todellakin tulee olemaan tarpeeseen tulevaisuuttasi ajatellen.
Ehkä paljon myöhemmin pystyt kertoa asian perheellesi,sillä heillä on oikeus tietää asiasta. Vanhempiasi on varmasti satuttanut kauheasti käytöksesi heitä kohtaan,ja varmasti on jättänyt heihin syvät arvet.
Toivoisin myös,että puhuisit isäsi kanssa ja kysyisit häneltä rakastaako hän sinua,ja puhuisitte hänen väkivaltaisuudestaan ja kuinka se on satuttanut sinua. Voiko hän oikeasti rakastaa,mutta samalla vahingoittaa sinua? ei. Todella toivon,että saat asiasi järjestykseen ja tulet olemaan onnellinen,sillä tappaa sinun ei tarvitse itseäsi ollaksesi onnellinen.

Voit elää ilman seksiä jos niin itse haluat. Kuitenkin uskon että jossain vaiheessa tulet löytämään ihmisen joka rakastaa sinua ja jolle voit kertoa kaiken menneisyydestäsi ja hän varmasti tulee ymmärtämään sinua ja tukee sinua päätöksessä minkä aiot tehdä.

Toivottavasti tulet pääsemään tästä kaikesta yli,muista olla onnellinen pienistäkin hyvistä asioista.

Haistappppa
Seuraa 
Liittynyt30.10.2011

Todella kauheaa sulle on tapahtunut. Mutta kaikesta selviää, myös sinäkin! Ole rohkea nainen! Kannatan EHDOTTOMASTI jollekkin tästä asiasta puhumista, ystävälle tai läheiselle. Mutta amattiauttaja olisi paras kuitenkin loppu peleissä ainakin ensin. Sulla ei ole mitään hävettävää sä et oo tehnyt mitään väärin, sua kohtaan ollaan tehty todella väärin ja nää ihmiset jotka on näin tehnyt, jos niitä sellaisiksi edes voi kutsua sais kyllä kärsiä teoistaan, joten olisi hyvä jos saisit asiasta puhuttua ja myös sen selvitettyä, eli tekisit rikosilmotuksen näistä. Näytä heille, ettei he voi noin vaan tehdä ja sitte olla niiku ei oliskaan!

Sä voit nauttia seksistä, sun elämästä ja kaikesta jos vaan niin haluat! Helppoa se ei ehkä ole, mut tee nyt ihmeessä asialle jotain äläkä jätä tota noin vaan. Ammattiauttajalle puhumaan, kyl kaikki vielä järjestyy.

Vierailija

Kokemasi tapahtuma oli seksuaalinen hyväksikäyttö. Ne vaikuttavat aina tavalla tai toisella moniin asioihin, joita ei itse edes tule aluksi huomanneeksi. Tilannetta ei myöskään parantanut se, että hyväksikäyttäjä alkoi nimitellä sinua. Ehkä sinun kannattaisi puhua asiasta jonkun kanssa. Tarvittaessa voit ottaa nimettömästi yhteyttä Nettitukinaiseen, www.nettitukinainen.fi, jossa voit luottamuksellisesti keskustella asiasta.

Vierailija

Kiitos kun olette vastanneet ja ymmärrätte minua. Ammattiauttajalle en kuitenkaan aijo hakeutua, koska minusta tuntuu että asiasta puhuminen tuntemattoman ihmisen kanssa kasvotusten ei onnistuisi minulta.
Kiitos tuotka linkistä! Toivon että joskus kun löydän luotettavan miehen voisin kertoa asiasta hänelle ja hän ymmärtäisi minua. :}

Vierailija

Jos haluat puhua jonkun tuntemattoman kanssa, joka mahdollisesti voisi sinua edes osittain ymmärtää niin voit laittaa viestiä (marsipaanit@suomi24.fi) Aihe voi olla myös ihan mikä tahansa muu alkuun, esim päivän kuulumiset. Olen siis sairaanhoitaja-diakonissa opiskelija. Ymmärrän hyvin, ettet halua kasvotusten puhua aiheesta, sillä se aiheuttaa valitettavasti niin suurta häpeää, vaikkei pitäisi. Tarkoitukseni ei ole kuitenkaan leikkiä ammattilaista, sillä itse olen vielä opiskelija. Olen kuitenkin itse joutuni exäni uhriksi, jonka jälkeen muutaman kerran yrittänyt jopa tappaa itseni. Olen päässyt asiasta yli ja pystyn nykyään jopa nauttimaan seksistä. Helppoa se ei ole ja tie on pitkä ja kivinen, mutta kannattaa.
Jos et halua laittaa viesti, toivon sinulle kaikkea hyvää ja voimia toipumiseen. Olet kokenut jotain sellaista, mitä kenenkään ei kuuluisi kokea... saatika kahteen otteeseen, puhumattakaan vielä isästäsi ja veljestäsi. Olet urhea ja vahva. Tarvitset vain tukea, jotta jaksat nousta ja kannatella taas päätäsi <3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat