Kehuminen

Vierailija

Sanovatko teidän miehenne ikinä, että olette kauniita? Omani ei sano, ilmeisesti olettaa että tiedän sen itse ilman sanomista.
Mutta jäin silti miettimään, että sanovatko muut miehet sitä? Oma miekkoseni on kyllä perus suomalainen mies eli mörrikkä, joka ei tunteitaan helpolla jaa..

Kommentit (14)

Vierailija

Alkuaikoina sanoi, nykään "kehut" on yleensä rakkaaksi ja ihanaksi sanomista. Ulkonäöstä ei niinkään tule enää kommenttia :---DD

Vierailija

Joo itelläniki tollanen oikee suomalainen mies ^^ joskus harvoin kuulee että näytän tosi nätiltä, mut sit se tuntuuki aina tosi hyvältä :) Kyllä se sit sanoo rakastavansa ja just ihanaks ja hassuks kutsuu niin ei se haittaa ettei just sitä kaunista tuukaa kovin usein

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

Todella harvoin kuulee kehumista! :) Alkuaikoina kyllä kuuli mutta nykyään saa oikeen kysyä että miltä mä näytän ja siihenkin vastaus aina "hyvältä" :D

Mulla on vielä itsetunto-ongelmia niin olis se kivempi kuulla kehuja useemminkin.Ite kuitenkin kehun miestäni melkeen päivittäin.

Vierailija

Täällä on aika sama tilanne kuin edellisilläkin. Seurustelun alkuaikoina mies kehui minua aika useinkin kauniiksi. Nykyään kehuu lähinnä sängyssä pyllyä tai tissejä tai että oon seksikäs - no onhan sekin tietenkin positiivinen asia, mutta jotenkin ois ihanaa kuulla vielä useammin arkipäivän tilanteissa sitä että oon nimenomaan kaunis (kasvoista). :P Rakkaaksi ja ihanaksi sanoo usein, ja sehän nyt tietenkin on tärkeintä.

Vierailija

Yhdyn kahteen ylempään. :D Alkuaikoina kehuja kyllä tuli, mutta sitten ei muuta sanota enää paitsi et ''sulla on kyl hyvä pylly ja kivat TUTIT''... :'D
Kyllä välillä ehkä kerran parissa kuukaudessa sanoo et oon kaunis.
No eipä se harmitakkaa enää, tiedän hänen mielipiteen ja se riittänee :)

Vierailija

Mun poikaystävä kehuu mua päivittäin :) Kehujen skaala on kyllä hyvin laaja, se ei jää vain rakkaaseen ja ihanaan. Mulle kehujen saaminen on hyvin tärkeää, koska itsetunnon kanssa on ollut ongelmia. Kehun häntä kyllä itekin paljon, arkisistakin asioista palkitseminen on musta tärkeää.
Ollaan seurusteltu kaksi vuotta, eli se nyt on kuitenkin vasta aika vähän. Ite en kyllä ainakaan aijo kehumista unohtaa jatkossakaan :P

Vierailija

Mun poikaystävä kehuu mua kauniiksi hyvin usein. Se tuntuu hyvältä, koska en ole koskaan pitänyt itseäni kauniina, mutta hänenpä mielestään olen paras mahdollinen päästä varpaisiin. Tottahan sellainen on ihanaa, ja vielä kun tietää, että hän todella tarkoittaa sitä. :)

Vierailija

Mun poikaystävä kehuu mua kauniiksi hyvin usein. Se tuntuu hyvältä, koska en ole koskaan pitänyt itseäni kauniina, mutta hänenpä mielestään olen paras mahdollinen päästä varpaisiin. Tottahan sellainen on ihanaa, ja vielä kun tietää, että hän todella tarkoittaa sitä. :)

Vierailija

Vierailija

En seurustele nyt juuri, mutta oon saanut aiemmilta mieskokelailta kehuja enimmäkseen kahdella tavalla:
1. Seksin aikana
2. Tekstarilla
Miehet on juroja :)

Vierailija

Ei minun mieheni vaan ole. Päivittäin saan kuulla olevani kaunis, söpö, seksikäs, kuuma ja muuta kivaa. Itsevarma olen kyllä ilman kehumistakin, mutta onhan se ihanaa kuulla että miellyttää oman rakkaansa silmää :) Olemme avoliitossa ja töllistelemme toistemme naamoja joka päivä, mutta silti ei hellyys ja intohimo, kehuminen jne. on päivittäinen osa yhteistä arkeamme.

Vierailija

Ollaan oltu yhdessä 4 vuotta ja 3 vuotta siitä kaukosuhteessa. Kaukosuhteessa olikin se huono puoli että juttelu tapahtui vain puhelimessa ja kun nähtiin viikonloppuisin niin silloin kehumista ei tapahtunut niin usein, mutta kehui kumminkin kun hän muisti. Nyt kun asutaan yhdessä menee muutenkin paremmin niin poikaystävä kehuu joka päivä ja samoin minä häntä. :) Itsetunto-ongelmista on helpompi päästä eroon kun on joku joka jaksaa piristää! :)

Vierailija

Silloin tällöin (aika harvoin) mies kehuu mun ulkonäköä. Haluaisin kyllä kuulla sen useamminkin :D Mut mun mies on myös sellanen mörrikkä, ettei sen luonnolle sopiskaan kyllä kehua ja leperrellä koko ajan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat