Oma "bucket list"

Vierailija

Axl Smith seikkailee syksyn, talven ja kevään aikana Turun ja Varsinais-Suomen alueella 30-osaisessa minisarjassa MTV Bucket List.

”Bucket list” tarkoittaa asioita, joita pitää tehdä ja kokea ennen kuin kuolee

Nojoo saattaa kuulostaa melkoisen mielenkiintoiselta, mutta aijon tehdä "listan" kaikista jutuista, jotka aijon totetuttaa kuluvan VUODEN aikana. Tarvitsen siis teidän apua listan tekoon, eli olisi kiva jos laittaisitte mulle tänne ehdotuksia mitä kaikkea tekisin kuluvan vuoden aikana (asiat voi olla uimisesta laskuvarjohyppyyn ja kaikkea siltä väliltä)
:D
Lista on jo aluillaan, mutta näyttää hieman "köyhältä" vielä, joten ehdotuksia otetaan vastaan ja alan niitä toteuttelemaan heti kun on aikaa :)

Kiitos avusta!
ps.tekemiset voi sijoittua muuallekkin kuin turkuun ja varsinais-suomeen toisin kuin Axl Smithillä ;)

Kommentit (11)

Vierailija

Kokeile uutta lajia (tankotanssia tai jotain muuta)

Tanssi alasti sateessa (jos siis omistat omanpihan)

Kuutamouinti kullan kanssa (jos sellainen löytyy)

tos muutama jota ite toteuttaisin :)

Vierailija

Jes! kiitos vastauksesta! :)

noi voisinkin lisätä listaan, vaikka en omistakkaan omaapihaa, mutta eiköhän joku paikka löydy (tulee lisää jännitystä :D)

Vierailija

Hei,

Hienoa, että olet päättänyt tehdä ja kokea kaikkea uutta ja ihmeellistä:)

Lähdin pohtimaan kysymykseesi vastausta omalta kannaltani, siltä mitä itse haluaisin/aion tehdä vuoden aikana:)

Oma ehdotukseni on, että pakkaa eväät ja kartta reppuun ja lähde pitkälle pyörälenkille joku päivä kesällä. Nauti luonnosta, tutustu lähialueisiin pyörän selästä ja ylitä itsesi pyöräilemällä koko päivän. Tärkeintä ei ole ajetut kilometrit vaan se, että näet kaikkea mitä esimerkiksi auton kyydistä ei ehdi havaitsemaan:) Pysähsy välillä vaikka ihanan järven tai joen varrelle ja syö eväitä, nauti päivästä ja omasta seurasta:)

Itse olen päättänyt tehdä tällaisen retken jonakin lämpimänä kesäpäivänä:)

Vierailija

Nuku yö taivasalla.

Kokeile vartalomaalausta joko mallin tai maalaajan asemassa.

Kylve mudassa tai turpeessa.

Rakenna suuri lumilinna.

Järjestä syntymättömyyspäivän teekutsut.

Paastoa 3 päivää.

Auta tuntematonta.

Kirjoita kirje vanhalle tutulle.

Valmista neljän ruokalajin illallinen.

Hyppää uima-altaaseen 10 metrin tornista.

Maista etanoita/ostereita/simpukoita.

Ratsasta hevosella.

Vie kynttilä tuntemattoman haudalle.

Pese hiukset sadevedellä.

^^
Tuossa jotain randomeja, suhteellisen toteutuskelpoisia poimintoja omasta ajatusvirrastani... :D Have fun.

Vierailija

Vieraile jonkun vanhuksen luona, esim. jonkun sukulaisen, vie hänelle vaikka itsetekemiä leivonnaisia. Saat hyvän mielen:)

Flirttaile tuntemattomalle bussissa tai junassa:)

Aloita uusi harrastus.

Käy kesällä kuutamouinnilla.

Kokkaa ystävillesi kolmen ruokalajin illallinen.

Lähetä kortti hyvälle ystävällesi ihan muuten vain:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat