Raskaana?

Vierailija

Olisin kysynyt semmoista että onko mahdollista että olen raskaana? Olen syönyt nyt yaz merkkisiä e-pillereitä yhden laatan ja toisella laatalla olen nyt kuudennen pillerin kohdalla (otan sen siis huomenna). En ole unohtanut yhtäkään pilleriä kokonaan (pisin aika kun otin pillerin ns. myöhässä oli 5 tuntia). Minulla on ollut välillä nyt vähän paha olo ja vatsaani on turvottanut oudosti. Ensimmäisen laatan aikana minulla oli kokoajan menkat ja ne loppuivat vasta kun aloitin uuden laatan. Seksiä olen harrastanut sekä ensimmäisen että toisen laatan aikana (myös lumepillereiden aikana), ilman kondomia. Eli jos mies tulee sisääni ja olen pillereillä, eihän siitä pitäisi tulla raskaaksi? eihän?
Anteeksi jos pidätte kysymystäni tyhmänä, tarvitsen vain vastauksia...
Ja kiitos teille jotka vastatte!

Kommentit (3)

Vierailija

Enpä usko, että olet raskaana :) Olet käyttänyt pillereitä kirjoituksesi mukaan oikein ja muutenkin toiminut oikein...Paha olo ja vatsan turvotus voivat johtua pillereiden sivuvaikutuksista ja siitä, että kehosi vasta totuttelee pillereihin. Eli aikas normaalilta kuulostaa! :)

Jos asia kummiski viel mietityttää, raskaustestin voi aina tehdä varmuuden vuoksi :) ( pillerithän ei oo 100% ehkäisy)

Edamss
Seuraa 
Liittynyt20.2.2012

Pillereiden teho on kumminkin joku 98% eli 2% raskaaksi tulemisen tuleminen. ELi todella pieni mahdollisuus, että tulisi. En itsekää ole tullut viellä, vaikka on ehkä tuon 7laatan jälkee unohtunu jossain välis joku 5 pillerii. :O

Vierailija

Itse olen syönyt Yazeja reilun vuoden, ja mulla tiputteli koko ensimmäisen listan ajan. Se oli tosi ärsyttävää, myös vähä huolestuin sillon ettei ne ehkä sovellukaan mulle, mutta tietty se oli vaan sitä kehon totuttelua. Muuten ne on kyllä toimineet hyvin, aluksi hankin ne vain todella epäsäännöllisten ja vittumaisten menkkojen takia, nyttemmin myös ehkäisynä toimivat.
Nuo sun oireet on varmaankin vain sivuvaikutuksia. Pillerin tehohan alkaa heiketä vasta 12 tunnin jälkeen unohduksesta, joten viis tuntia ei sitä heikennä (ite oon kanssa joskus viis tuntia normiajasta myöhässä ottanu :D) Ite kyllä kieltämättä menetin yöuneni torstaina, kun menkat ei ollu vielä ilmotellu itestään kuten ne normisti jo sillon tekee (pe alkaa) ja olin just lukenu täältä hirveitä stooreja siitä, kuinka pillereistä huolimatta porukkaa tullu raskaaks. Perjantainahan ne sitte alko kuitenki, mut mä oon vähä tämmönen :P
Kannattaahan se raskaustesti kuitenkin varalta tehä, saatpahan sitten mielenrauhan :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat