Lahja poikaystävälle

Vierailija

Poikaystäväni täyttää 19 ja ajattelin, että haluan ostaa jotain laadukasta, mutta käytännöllistä. Olen päätynyt bossin tai bugatin huiviin, jota hän voi käyttää keväällä. Ei kai lahja teistä ole liian neitimäinen? Huivi maksaa noin 50-70 euroa, eli ei mielestäni ole hirveästi ylihintainen.

Kommentit (7)

Vierailija

Aika vaikea tuohon on sanoa mitään, kun ei tiedä mitään poikaystävästäsi. Jos hän tykkää "laittautua" - siis ostaa vaatteita yms. niin voisi kuvitella, että hän osaa myös arvostaa lahjaasi :) Lahja ei mielestäni ole ylihintainen, vaikka itse en huivista noin paljon maksaisikaan :D

Vierailija

No hän kyllä on ennenkin käyttänyt kevättakkinsa kanssa huivia. Niin ajattelin varmistaa että mitä mieltä olette. Vaikka itsehän minun se parhaiten pitäisi tietää...

Vierailija

Mielestäni hyvä lahja! :) Omalle poikaystävälleni ostin kerran huivin muuten vaan, mut se oliki joku 6e :D Nii se tykkäs siitä älyttömästi! :) Se on tyylistä kiinni! Ja jos poikaystäväsi osaa arvostaa kallista huivia, nii lajha on juuri sopiva hänelle! :) Oma poikkis ei oikeen merkkivaatteisiin päin ole, mutta on se joskus kiva panostaa laatuun!!

Vierailija

Mun mielestä hyvä idea toi huivi, laadukas ja käytännöllinen kuten itse sanoit :--)

Mulla on hirveitä ongelmia kun pitäs keksiä jotai lahjoja poikaystävälle (sillä ikää vähän enemmän, 25), varsinkin kun oon tämmönen köyhä opiskelija ja se työssäkäyvä diplomi-insinööri, ja sit se ostaa mulle suht kalliita lahjoja aina...joululahjaks sain siltä tänä jouluna D&G'n rannekellon, ite ostin sille Fingerpori-kalsarit ja jotai ihonhoitojuttuja Prismasta :DDD onneks sitä ei tunnu haittaavan, mut mua välillä vähän nolottaa... :D

Vierailija
vahvel

Mun mielestä hyvä idea toi huivi, laadukas ja käytännöllinen kuten itse sanoit :--)

Mulla on hirveitä ongelmia kun pitäs keksiä jotai lahjoja poikaystävälle (sillä ikää vähän enemmän, 25), varsinkin kun oon tämmönen köyhä opiskelija ja se työssäkäyvä diplomi-insinööri, ja sit se ostaa mulle suht kalliita lahjoja aina...joululahjaks sain siltä tänä jouluna D&G'n rannekellon, ite ostin sille Fingerpori-kalsarit ja jotai ihonhoitojuttuja Prismasta :DDD onneks sitä ei tunnu haittaavan, mut mua välillä vähän nolottaa... :D

Ihan turhaan nolottaa, kyllä sun poikaystäväs tietää ettei sulla ole rahaa.
Ei se ole lahjan hinnasta/laadusta kiinni, tärkeintä on ajatus. :)

Aiheesta; Huivi on ihan jees, jos sellaisesta tykkää. Henk. kohtaisesti en käyttäisi, mut jos sun poikaystäväs on aikaisemmin käyttäny niin mikä ettei.
Varmaan tiedät itse parhaiten mikä sun miehelles sopii ja mikä ei. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat