Pettämistäkö?

Vierailija

En oo ennen kirjotellu mihinkää keskustelupalstoille, mutta nyt tuli sellainen asia eteen että haluaisin kuulla muiden kantoja asiaan. Laitan ihan uuden keskusteluaiheen, kun en etsinnöistä huolimatta oo löytäny tätä asiaa koskevaa keskustelua.. Eli, en tiedä miten pitäisi suhtautua asiaan ja haluaisinkin kuulla mitä mieltä muut ootte tästä..

Olemme mieheni kanssa olleet naimisissa reilun vuoden, jota ennen oltiin yhdessä n. 3 vuotta. Luulin, että kaikki on hyvin, niin seksielämän puolella ku muutenki. Viime syksynä kuitenki ihan vahingossa satuin näkemään hänen puhelimensa viestit, että siellä oli jotain outoa. Epäilykset heräsi enkä saanu rauhaa, joten pari päivää myöhemmin sitte menin tutkimaan puhelimen viestit. No, siellähän oli kymmeniä viestejä jostakin seksiviestipalvelusta. Ilmeisesti kyseessä on palvelu, johon pitää itse ensin laittaa viesti, ja johon sitte tulee vastaus, viesti viestistä. Sisältö oli melkoisen törkeää, ihan puhelinseksiä. Olin vihainen ja loukkaantunu, ja sanoin asiasta miehelle. No, hän oli häpeissään, poisti viestit ja vannoi ettei enää sotkeennu niihin. Sanoi myös, ettei muuta ole tapahtunut ku niitä viestejä vaan on lähetelly, vaikka osassa oli yrittäny ehottaa tapaamista. Kuulema n. 2 kk oli niitä viestejä lähetelly, minkä saatto kyllä puhelinlaskuista nähdä et paikkansa piti.

Vähä aikaa meni, ja jotenki jäi päälle semmonen epäluulo, että tarkistelin miehen puhelinta vähä väliä (vaikka ennen halveksin tuollaista että tutkii toisen puhelinta tms.) Mietin paljo pystynkö ikinä luottamaan taas. Tuo seksiviestipalvelu ei tosiaan oo ilmanen, useemman sata euroa se sinne laitto. Olin kyllä ihan raivona niistä laskuista, ois kai sen rahan voinu järkevämminki käyttää.

No, pari viikkoa sitte miehen puhelin meni rikki joten se käytti vähä aikaa mun vanhaa. Ihan vahingossa sitte satuin kattoon tämän puhelimen lokitiedot (oikeasti vahingossa, ei ollu tarkotus "vahtia") ku mies oli saanu oman luurinsa takasi, niin yllättäen siellä näkyki että se oli kolmena päivänä laittanu taas viestiä sinne. No, sanoin kyllä miehelle suorat sanat mitä mieltä siitä paskasta oon. Tällä kertaa en siis viestien sisältöä nähny.

Mies pyysi taas anteeksi, sanoi että pystyy olemaan ilmanki (alan jo itse epäillä jotain addiktio-riippuvuussuhdetta..) ja vannoi ettei enää tee sitä. Syksyn ja tämän uusimman välissä ei ainakaa laskujen perusteella oo mitään ollu. Mutta mutta.. Mun oma kanta pettämiseen on se, että jos pettää niin ei petä toista kertaa, eli että jos "luonnossa" pettäisi niin lähtisin ja nopeasti, ei oo mitään merkitystä sillä ollaanko naimisissa vai avoliitossa. Nuo viestitki loukkasi ihan älyttömästi ja olin tosi vihainen (edelleen vähän).

Mitä mieltä ootte asiasta? Onko kellään muulla ollu vastaavaa ongelmaa tai jotain tähän suuntaan..? Tulipa pitkä tarina, toivottavasti jaksatte lukea ja toivon asiallisia kommentteja asiasta..

Kommentit (4)

Vierailija

Itsellänikin on ollut melko samanlainen tilanne, mieheni teki sen tosin vain kerran, mutta minusta tuo menee jo yli kyllä aikusen ihmisen pitää tiedostaa tuollainen että se ei ole toisesta osapuolesta mukavaa.. hyi häpeäis. Kyllä minä lähtisin jos hän toisen kerran sen tekis.

Vierailija

Ymmärrän hyvin sun suhtautumisen, ei tollanen tunnu yhtään kunnioittavalta sua kohtaan.
Toki mietit suutuspäissäsi suuriakin ratkaisuja, mutta podipa tätä; jos hän haluaisi varsinaisesti seksiä jonkun muun kanssa kuin sinun, eikö hän olisi jo ihan fyysisesti sen tehnyt? Jos tämän kaiken seksiviestittelyn takana onkin jokin muu selitys kuin se, että hän ns. pettäisi? Jos hänellä on vaikka jokin seksifantasia, jonka haluaisi toteuttaa, muttei uskalla sanoa sitä sinulle ääneen ja sitten näiden seksiviestien kautta toteuttaa sitä?
Keskustelkaa, että mistä tämä viestittelyn tarve on tullut. Älkää "korjatko" ongelmaa vain sen näkyvästä osasta, pohtikaa mistä se johtuu ja miksi.

Vierailija
Ipsa

Älkää "korjatko" ongelmaa vain sen näkyvästä osasta, pohtikaa mistä se johtuu ja miksi.

Näin. Ja sanon vielä sen, että sinulla on täysi oikeus olla loukkaantunut.

Vierailija

Tuollaisiin palveluihin kirjoittaminen voi olla jonkinlainen addiktio. Vähän samanlainen kuin kaupassa hedelmäpelin pelaaminen. Addiktioista pitäisi päästä eroon. Ei se ole kuitenkaan pettämistä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat