mies tapaili toista suhteemme alussa

Vierailija

Tapasin pari kuukautta sitten uuden miehen. Hän pyysi minua treffeille. En heti lähtenyt, olin aika varautunut, mutta lopulta uskalsin. Meillä oli tosi hauskaa ja sovimme, että näämme uudestaan. Hän lähti kuitenkin yli kuukauden lomamatkalle, joten sovimme, että näämme sen jälkeen. Matkan aikana hän oli todella innokas ja lähetti paljon kivoja viestejä, joista sai sen kuvan, että hän on todella ihastunut. Itse olin todella varautunut ja saatoin kuulostaa siltä, että en ole kovin kiinnostunut. Muutaman kerran sanoinkin, että
jarruta vähän.

Vietimme viikonlopun yhdessä hänen matkansa jälkeen ja toisenkin. Tämän toisen viikonlopun aikana hän sanoi, että ihastui minuun täysin ja tajusi, että haluaa seurustella kanssani.

Nyt sain tietää, että hän oli tapaillut yhtä tyttöä samaan aikaan. Tytön hän oli tavannut paljon ennen minua ja heillä oli enemmänkin sellainen suhde, että välillä viettivät öitä yhdessä. Ei sen vakavampaa, heillä ei ollut mitään sopimusta, että eivät tapailisi muita. Meidän treffailun alussa hän oli kaksi kertaa nähnyt tämän tytön juuri tyylin sillä tavalla, että olivat törmänneet baarissa ja viettäneet yön yhdessä. Sain vielä tietää, tyttö oli viettänyt baari-illan jälkeen yön miehen luona juuri päivää ennen meidän toisia treffejä. Kerran olivat kai ihan sovitustikin nähneet.

Mies selitti käytöksensä sillä, että ei tiennyt olenko minä kiinnostunut kun vaikutin vähän etäiseltä ja ei tiennyt olenko minä edes tosissaan hänen kanssaan. Myönnän, että olin todella varautunut enkä ilmaissut kiinnostustani ihan niin selkeästi. Ja niinkuin hän sanoi, että meidän toisen viikonlopun aikana hän ihastui minuun ihan täysin ja tajusi, että haluaa seurustella kanssani. Tuntuu pahalta, että hän on vielä jatkanut tapailua tytön kanssa ja lopetti sen nyt kun tietää varmaksi että haluaa seurustella kanssani. Ikään kuin pitänyt toista siinä varalla samalla. Ei siinä muuten mitään, mutta kaikki ne hellittelyviestit sun muut meidän ensimmäisten treffien jälkeen ja silti samalla harrastaa seksiä toisen kanssa. Nyt hän on täysin murtunut kun pelkää menettävänsä minut tämän takia. Minua asia vaan häiritsee kun en ymmärrä, itse en olisi voinut viettää öitä toisen miehen kanssa tämän aikana. Ymmärrän sen kyllä, että olimme käyneet vain yhden kerran treffeillä ja näimme uudestaan vasta yli kuukauden päästä siitä niin eihän siitä voinut vielä tietää mitä tästä tulee. Mitä mieltä olette useiden tapailusta suhteen alussa? En tiedä mitä tehdä.

Kommentit (6)

Vierailija

Kyllähän toi miehen käytös vaikuttaa ihan aidolta ja selitys järkevältä. Kuulostaa tietysti vähän inhottavalta että "on toinen siinä varalla", mutta kuka tahansa saattaa välillä tahtomattaan joutua sellaseen tilanteeseen.
Itsekin oon tuominnu joskus miehen (kaverini) siitä, että hän on säätänyt kahden kanssa ja kertonut kuinka haluaisi sen toisen enemmän mutta se toinen voi alkaa kiinnostaa enemmän jos eka ei lämpene.. :D Et sellasta. Mutta toisaalta olen sitten itsekin "joutunut", tai miksei voisi sanoa "saanut" pitää yhteyttä kahteen jätkään yhtä aikaa, jotka on kiinnostuneet ja itse oon ikään kuin sen viestittelyn myötä koittanut kartoittaa et kumpi on kiinnostuneempi ja kiinnostavampi.

Että musta sun kannattaa vaan hyväksyä asia ja olla onnellinen että mies haluaa juuri sut! Tuo on ihan normaalia, varsinkin miehen toiminnaksi :)

Vierailija

Tollaset on aina vähän kinkkisiä tilanteita.. Koska olitte tavanneet vain kerran, ette varmaankaan olleet sopineet mitään sääntöjä siitä, saako toisia tapailla yms. On ihmisiä, jotka ajattelevat, että muiden tapaileminen on ok suhteen alkuvaiheessa (tällä tarkoitan lähinnä tapailuvaihetta). Tilanne olisi helpompi, jos olisitte ehtineet sopia säännöistä :)

Miehen selitys kuulostaa järkeenkäyvältä ja hän vaikuttaa aidosti haluavan sinut. Koska toinen tyttö on ollut myös pidempään kuvioissa, voin jotenkin ymmärtää miksi mies on tapaillut myös häntä (hän on tuttu ja mies tietää mitä saa jne). Tarkoitukseni ei siis ole puolustella miestä, vaan nähdä asiat hänen näkökulmasta :)

Jokainen kuitenkin päättää mitä hyväksyy toiselta. Jos mies on kuitenkin nyt jättänyt toisen tytön tapailemisen ja hän haluaa olla sinun kanssasi, yritä luottaa häneen. Jos mies osoittautuu luottamuksen arvoiseksi, pääset varmasti tästä yli :)

Lenune

Minu mielestä tuo kuulostaa myös hyvin normaalilta ja mies vilpittömältä. Itse olen ollut samassa tilanteessa sillä erotuksella, että mies lupasi ensimmäisellä tapaamisella "en mä vois olla kenenkään muun kanssa enää." mutta silti miehen pitkäaikainen pano oli tämän jälkeen hänen luonaan yötä, miehen kutsumana...Miehellä oli itse asiassa samaan aikaan useita panoja, ja minusta heille ei mainittu sanaakaan edes kysyttäessä, ennen kuin päästiin seurusteluasteelle. Tätä kesti monta kk, ja itse tunsin olevani vain se joka jäi jäljelle, joten minut sitten otti. 

Tuo sinun miehes sentäs on valinnut sinut ihan rehdisti heti siinä vaiheessa, kun olette pari kertaa tavanneet, eikä odottanut, että kumman mielenkiinto kestää pidempään, sen entisen vaiko sinun. :)

toinen

Tämä jahkailu tuntuu olevan miesten suunnalta melko yleistä. Itsekin olen ollut vastaavassa tilanteesa, mutta sillä puolella joka jäi miettimään et mitä tapahtui! Sen voin sano, että kyllä siitä pääsee yli, mutta kun tuliaisina tuli klamydia ja pelko sen tuomista ongelmista, niin kyllä saa etsiä lämpimiä tunteita sitä jätkää kohti.

tyttöonneton

Itsellläni kävi samanlailla, ollaan tässä pari viikkoa tapailtu tiiviisti ja tänään näin tämän miehen toisen kanssa, ilmeisesti hän ei nähnyt minua. en tiedä mitä pitäisi sanoa hänelle..

Vierailija

Täällä myös yksi, minulle siis kanssa käynyt noin. Oltiin tunnettu kuukausi kaks, tapailtu paljon jne. Sitten eräänä iltana näin hänet kaulailemssa toisen tytön kanssa. Menin ohi ihan metrin päästä, mutta mies oli ilmeisesti niin pelti kiinni ettei mua huomannut. Seuraavana päivänä kun sanoin asiasta, niin valehteli ettei pidä paikkaansa.Joten mun mielestä sulla ei ole mitään hätää, vaikuttaa ihanan rehdiltä ja katuvaiselta. Ja kyllä noita tilanteita saattaa ihan väistämättä tulla kenelle vain, oli sitten mies tai nainen. Joten pidä kiinni siitä miehestä! (-:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat