hoikistuminen laihdutusvalmisteilla

Vierailija

Hei! Onko kukaan kokeillut ja onnistunut laihtumaan laihdutusvalmisteilla? tarkoitan ilman reseptiä saatavia laihdutuslääkkeitä kuten alli ja orlistat sandoz, sekä laihdutus laastareita tai aineenvaihduntaa kiihdyttäviä aineita? Mua kiinnostais hieman toi orlistat sandoz kun kuulin että sillä tulisi vähemmän sivuoireita. Haluaisin hoikistua hieman kesään mennessä,mutta jos on jotain sitä helpottavia tuotteta joilla pääsee vähän helpommalla kuulisin niistä mielelläni.

Kommentit (4)

Vierailija

Mä koittelin noit jokunen vuos sitte ja ei niist ollu mulle ainakaan mitään apuu. Sit aloin kiinnittää huomioo ruokailuu ja säännöllisyyteen ja join teetä joka kiihdyttää aineenvaihduntaa ni lähti puolessa vuodessa 10kg.

namnam
Seuraa 
Liittynyt29.11.2011

Eikö tuollaiset tuotteet ole tarkoitettu yleensä vaan todella ylipainoisille, eli painoindeksi yli 25 tai vastaavaa ? Eli ei perjaatteella "haluan hoikistua vähän" laihduttajille. Lisäksi lääkkeet ovat painonpudotusta avustavia. Et siis laihdu jos vedät pilleriä toisella kädellä ja mäkkäriä toisella. Liiku ja syö kunnolla, sillä se läski lähtee...

Vierailija

En ole itse koskaan kokeillut mitään laihdutustuotteita, mutta minä lähtisin liikkeelle detox-kuurilla (joko tabletti tai luonnollinen) ja sen jälkeen alkaisin syömään hyvin (ei eineksiä, aloita rooiboksen juonti yms.) niin keho puhdistuu ja lähtee helposti se 5-10kg jos olet ylipainoinen.

Vierailija

Hei Minttu! Mä olen käyttäny orlistat sandozia ja mulla se ainakin toimi ihan luvatusti :) Sen kanssa kannattaa vaan syödä jotain vähärasvaista kuten kanasalaattia,hedelmärahkaa,uunilohta ym, kun syöt oikein niin sivuoireita ei tule.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat