Ei orgasmia!

Vierailija

Ongelma on seuraavanlainen:
En oo siis ikinä, saanu minkäänlaista orgasmia. Itteäni ei oikeen kiinnosta rueta yrittämäänkään, en kiihotu siitä että räplään itteäni.
Miehen kanssa kun harrastetaan seksiä, esileikit noudattaa miltei aina sitä samaa kaavaa, että mies kiihottaa mut taivaisiin, ja rupeen kauheesti "hyppelehtimää" kun hän sormettaa ja sillä tavalla se aina katkeaa pariks sekunniks kun heilahan niin lujaa. Jotenkin se aina tuntuu siltä, että nyt tulee jotakin, mut sitten en vaan pääse siitä eteenpäin. 5 vuotta ollaan oltu yhdessä. Eikä mitään.
Muutama vuos sitte aattelin että kyllä se sieltä tulee ku ei stressaa asiasta. Nyt havahduin siihen, etten oo asiaa miettiny, mutta mitään ei oo tapahtunukkaan.

Kertokaa hyvät ihmiset mitä mä teen?? Mieheni vakuuttaa, ettei häntä haittaa jos en pysty saamaan eikä hän millään lailla painosta mua siihen, eikä petipuuhat oo koskaa vähentyny asian takia, kyllä me vähintää 1 x viikos jotakin tehdään :) Ja muutenkin seksielämämme on edelleenkin ihanaa ja antoisaa, vaikka yhteisiä vuosia takana onkin jo hyväisesti.

Kommentit (4)

Vierailija

Mul on miesten kaa tota ihan samaa. Ei tuu ni ei tuu. Eron jälkeen ostin klitoriskiihottimen ja samantien alko tapahtuu. Eli jos ei miehen kanssa onnistu, niin kokeile jotai apuvälineit. :)

Vierailija

Jotkut naiset eivät saa koskaan orgasmia. Voit olla tälläinen tapaus. Tai sitten sinun pitää kertoa miehelle mistä tekee mitäkin, ettei ole samaa kaavaa räpläämistä (jos tiedät itsekkään mistä pitää tehdä ja mitä). Entä jos hän antaa sinulle suuseksiä ja sormettaa samalla? Myös tuo on hyvä vaihtoehto, että ostat klitoriskiihottimen ja sillä tavalla metsästät orgasmia ja jos se toimii, voit käyttää sitä yhdessä miehesi kanssa.

Vierailija

Pitää vissiin tilailla tuollasta jos se auttais asiaan. Henkinen lukko mulla varmasti on ku omaan mahdottoman huonon itsetunnon ja pidän itteeni kuvottavana vaikka mies yrittää kuinka vakuuttaa kuinka kaunis oon jne.. on tää elämä hankalaa :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat