Aiheeton pelko ahdistaa!

Vierailija

Tarvisin todella kipeesti järjen ääntä...

Harrastin seksiä erään tuttuni kanssa pari viikkoa sitten, emmekä käyttäneet kondomia. Sain parin päivän päästä flunssan (perheessä oli ollut flunssaa juuri), ja tyhmyyttäni googletin oireitani (ei kannata!)... Tietysti silmään pisti että HIV:n oireet ovat flunssankaltaisia. Kuitenkin on käytännössä mahdotonta, että mulla olleet oireet johtuisivat kyseisestä taudista, sillä oireita näkyisi vasta viikon tai useamman kuluttua, jos ollenkaan.
Mikä parempaa, erinäisten seikkojen perusteella on myös käytännössä mahdotonta että pojalla olisi HIV.

Oon tutkinut kaikki tilastot mitä netistä löytyy, ja selvitinpä senkin että jos pojalla jotenki ihmeenkaupalla olisi HIV, tarttumistodennäköisyys olisi 1%:n luokkaa eli aivan häviävän pieni!

En vaan pääse eroon koko typerästä hiv-ajatuksesta. Meen joka tapauksessa testauttaan ihan periaatteesta nää peruskaurat eli klamydiat jne. kohta : /

Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa? Kertokaa, miten saan mielenrauhan tästä luulosairaudesta. Hävettää ja rasittaa tää pohdiskelu.

Kommentit (4)

Vierailija

Hiv:n voi testata aikaisintaan 3kk jälkeen, silloin veressä vasta näkyy onko muodostunut vasta-aineita.. Eli tuntuis hassulta odottaa paniikissa neljännesvuosi kun kuitenki on kyse mun ylireagoinnista. : /

Vierailija

Terve! Itse olen aivan samanlainen paniikki-ihminen kuin sinäkin. Minulla oli myös todellatodella iso paniikki kun menin harrastamaan seksiä vieraan kanssa ja kondomi puhkesi. Kuitenkin kävin kaikissa sukupuolitautitesteissä ja vielä myöhemmin gynekologilla peruskäynnillä. Muistan jännittäneeni sukupuolitautitestien tuloksia aivan mielettömästi, mutta kaikki negatiivisia.

Kehottaisin sinua menemään kuitenkin testeihin, vaikka todennäköisyys onkin Todella pieni. :)

Vierailija

Jep, testeihin menen joka tapauksessa. Onneksi tässä pari päivää lisää märehdittyäni oon lähes saanut ajatukset pois tuosta järjettömästä Hiv:stä, et nyt taas ihan hyvä normifiilis :).
Tulipahan säikähdettyy sen verran että tulee oltua kunnolla jatkossa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat