Rohkeutta sänkyyn

Vierailija

Minua on satutettu lapsena seksin saralla reippaasti ja olen sen takia kovin arka sängyssä nykyään, kun se kumminkin kiinnostaisi. Miten saada rohkeutta sänkyyn, jottei ihastus katoaisi tässä vaiheessa huomatessaan että olen niin epävarma? Yhdessä lyhyessä suhteessa olen ollut, missä kerroin alkuvaiheessa menneisyydestäni, mutta tämä ei sitä ymmärtänyt. Painosti seksiin paljon ja suostuinkin menettämisen pelossa silloin, eikä se ollut lainkaan miellyttävää. Kertomista en siis pidä vaihtoehtona...

Kommentit (6)

Vierailija

Minusta kertominen puolestaan kuulostaa ainoalta vaihtoehdolta. Siis ei sinun välttämättä tarvitse kertoa, mitä olet kokenut, mutta ylipäätään sanoa, että on asioita, joiden takia olet kovin epävarma etkä halua kiirehtiä. Jos poika ei sitä ymmärrä, vaan painostaa, hän on todellakin vääränlainen. Uskon, että pääset kokemuksistasi yli oikean ja ennen kaikkea ymmärtäväisen miehen kanssa, joka osaa ottaa tunteesi huomioon. On täysin väärä taktiikka muuttaa itseäsi ja kaikkein pahinta on suostua johonkin, mihin et oikeasti ole valmis.

Vierailija

Juu ei siis sun oo tarkotus muuttuu. Tarviit miehen, jolle on helppo puhuu ja joka ymmärtää ja käyttäytyy sen mukasesti. Sit pikkuhiljaa ku kiinnostut jostain jutust tai mies haluu kokeilla ni voitte keskustella asiasta tai jos teet ite alotteen ni ei tarvii välttis mitää syvällist keskusteluu. Eli pikkuhiljaa sen mukaan, mikä tuntuu hyvältä :)

Vierailija

Mietin vaan, missä vaiheessa on viisasta kertoa. Heti alussa se voi säikäyttää. Eikä sitä voi silloinkaan enää, kun toinen haluaa jo sänkyyn. Pelkään, että se on liian iso pala purtavaksi monelle ja karkoitan siksi kaikki hyvätkin miehet, koska he mieluummin perääntyisivät kuin yrittäisivät ymmärtää. Tapahtuneet eivät ole minulle mitenkään mörkö enää, ja muuten olen todella ulospäinsuuntautunut ja sosiaalinen ja helposti lähestyttävä. Edelliselle kerroin aluksi vain pintapuolisesti jotain tyyliin et on joskus satutettu, mutta koska hän tiesi minun olevan kuitenkin neitsyt, hän tuli tietämään lisääkin. (Pidin itseäni neitsyenä siihen asti, kunnes näin "aikuisiällä" olen harrastanut seksiä, nuorihan olen vieläkin)

Vierailija

En usko, että sulla tai kundillas voi olla hyvä mieli seksistä jos et kerro tilannettasi. Se kuitenkin voi vaikuttaa sen verran "suoriutumiseesi", että muuten potentiaalinen herra X saattaa tulkita että oot vaan "huono rakastaja". Tai siis eihän lukihäiriöinenkään voi olla hyvä äikässä, jos sen vaivaa ei tiedetä eikä voida ottaa huomioon. Toivottavasti tajuat: ) Anteeks nää mun hirveät sanavalinnat, mut tuntuu etten saa viestiä perille ellen vähän kärjistä.
Mut tosiaan pointti, minusta noin vakavassa asiassa kertomatta jättäminen ei oo vaihtoehto.
Tsemppiä, kyllä sä pärjäät siellä makkarissaki kunhan aika ja kokemus tekee tehtävänsä! Ja tietysti löydät sulle oikean miehen :)

Vierailija

Taitaa se kertominen olla ainut vaihtoehto sitten, että mitään saavuttaa :) Tais olla se edellinen mies sit tänkin asian suhteen täys kahjo vaan, kun ei asiaa ymmärtänyt tai halunnut ymmärtää ;)

Vierailija

Olen muiden kanssa tismalleen samaa mieltä tuosta, että asia pitää kertoa ja olla avoin.

Toinen tärkeä asia on tuo epävarmuus. Ei ole mitään pahaa olla epävarma seksin suhteen. Se ei tee huonoksi rakastajaksi tai pihtariksi. Kun kirjoitellaan, kuinka miehet arvostavat itsevarmoja naisia jnejne. Niin tämä johtuu yleensä siitä, että miehet itse ovat epävarmoja, jolloin varmaotteinen nainen peittää heidän epävarmuutensa. Tämä toimii toisinkinpäin. Jos nainen on epävarma, on hyvän miehen osattava tämä ottaa huomioon ja kohdeltava + lähennyttävä sen vaatimalla tavalla. Hyvä miesrakastaja saa ujoimmankin ja kokemattomimmankin kukkasen kukkimaan ilman painostusta tai epäilemistä. Jos siis mies kaikkoaa rinnalta epävarmuuden takia, ei hän ole oikea mies.

Laadukas seksi ei sitäpaitsi ole mikään automaattinen suoritus, jonka joko osaa tai ei. Se on asia, jonka oppii vain opettelemalla ja laadun saa seksiin mukaan vain itselleen tutun ja hyvän partnerin kanssa. Kun toinen tuntee sinut ja sinä tunnet toisen ja te yhdessä tiedätte, mistä itse pidätte ja mistä toinen pitää, on hyvään seksiin kaikki ainekset koossa. Tämä siis onnistuu vain opettelemalla tuntemaan toisen ja olemalla molemminpuolisesti avoin. Opettelu myös vie aikaa, ja sitä on osattava vaatia ja vaalia. Kun aika on valmis, sen kyllä itse tietää. Tätä ennen ei kannata rynnätä mihinkään, mikä ei itsestä tunnu oikealta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat