Mun ikäluokkaa olevia tamperelaisia? :)

Vierailija

Täällä nuoremmat manselaiset ovat kunnostautuneet kaveriporukoiden kokoomisessa. Katsoin että jeee mukaan vaan, kunnes tajusin kauhukseni olevani melkein kymmenen vuotta vanhempi. :D

Löytyiskö suurin piirtein kahden- ja kolmenkympin välillä olevista cosmolaisista Tampereelle kaveriporukkaa? Ainakin itsellä vähän tyhjempi elämänvaihe menossa, ja olis kiva käydä vaikka bilettämässä tai kahvilla tai leffassa tai what ever. :)

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Täälä myös yks, vähän nuorempi, mutta ikää löytyy kuitenkin 23v. :) olis joo kiva nähdä kahvittelun merkeissä :) joko aletaan miettiin päivää vai odotellaanko viä onko muita halukkaita? (ja oon siis se, joka alotti keskustelun 20v.+ tamperelaisia, kiitti vaan vinkistä anile85 ;))

Vierailija

21-vuotias tuleva tamperelainen täällä hei! Olipas kiva ylläri löytää tällainen keskustelu! Olen muuttamassa Tampereelle poikakaverin opiskelujen takia ensi kesänä ja olen saanut jo nyt kehitettyä "vuosisadan kriisin" siitä, etten tunne sieltä ketään... :D Olisi hienoa saada tätä kautta tuttavapiiriin tamperettaria, jotka voisivat mahdollisesti tutustuttaa Tampereeseen ja joiden kanssa voisi myös viettää vapaa-aikaa jatkossa!

Koska asun toistaiseksi vielä muualla, tutustuisin mielelläni teihin alkuun näin netin kautta! Jos on aikaa ja mielenkiintoa, kirjoitelkaahan jotain itsestänne s-postiin: leppisellu@luukku.com :)

Vierailija

Elä kriiseile Elsu91, ihan turhaa ;) Kiva et löysit keskustelun! Ja kaikki muutkin tietysti. :) Lisää vaan porukkaa mukaan! :))

Hei mietin että vois perustaa vaikka facebook-ryhmän tälle? Vai olisko helpompaa vaan sopia tapaamisesta täällä palstalla? What do you think? :)

Vierailija

Helpommin ehkä käy kun sovitaan tapaamisesta täälä. Jos perustaa facebookiin ryhmän, sen joka sen perustaa tarvii tietää kaikkien nimet että voi lisätä tyypit sinne ja ite en ainakaan tällee täälä halua nimeeni antaa julki :) Eiks je? :D

Vierailija

Tässä olis yks 25 vuotias joka kaipaisi iloisia ystävällisiä ja mukavia tyttökavereita ympärilleen joiden kanssa sit kävis kahvilla lenkillä tai muuten iltaa viettämässä. Ja toivottavasti sit ehkä joku sydänystäväkin muodostuisi! Toisinaan tuntuu että on liikaa vaadittu :)

Viestiä vaan niin lähdetään tutustuun!!!

Vierailija

Jee jee, kiva että tää herättää kiinnostusta! :)

Koskas sitten ihmisille kävis nähdä ekaa kertaa? Koitetaan löytää päivä jolloin mahdollisimman moni pääsis paikalle. Miltä näyttää vaikka ens viikonloppu? Vai onko viikolla joku päivä/ilta parempi? Mulle kävis kumpi vaan :) Jospa vaikka johonkin keskustan kahvilaan mentäis?

Vierailija

Hmm ennemmin ehkä joskus viikolla, kun viikonloppuna yleensä on ohjelmaa jo valmiiksi :) Mulla ei oo mitään velvoitteita (ainakaa muistaakseni) joten mikä päivä vaan käy.

Vierailija

No miten olis vaikka ens viikon torstai, 8.3.? Se olis naistenpäiväkin. :D Pääsettekö paikalle vaikka seitsemältä johonkin keskustan kahvilaan? Cafe Europa? Joku muu?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat