kainalot siisteiksi

Vierailija

Mulla olis sellanen kysymys teille, että millä te saatte kainalot pysymään sheivauksen jälkeen siisteinä useamman kuin yhden päivän ? Kun itselläni kasvaa sänki heti seuraavana päivänä... ja ensinnäkin, että millä sheivaatte kainalot ? Tässä vaiheessa vuotta se ei niin haittaa, mutta kesällä olisi kiva omistaa sileät kainalot, edes sen muutaman päivän... :)

Kommenttia vaa tulemaan !

Kommentit (9)

Vierailija

Karua, mutta sheivaan kainalot lähes päivittäin. En itse ainakaan tiedä oikotietä onneen. Käytän Venus embracea, sillä olen laiska vaahdon kanssa ja geeli tekee muutekin pehmoiseksi :)

Vierailija

kokeile sokerointia! ei tarvitse kasvattaa kovin suurta sänkeä ja tulos kestää parhaimmillaan jopa yli 3vko. Sattuu tosin vähän, riippuen omasta kipukynnyksestä, mutta on sen arvonen! :)

Vierailija
heelii

kokeile sokerointia! ei tarvitse kasvattaa kovin suurta sänkeä ja tulos kestää parhaimmillaan jopa yli 3vko. Sattuu tosin vähän, riippuen omasta kipukynnyksestä, mutta on sen arvonen! :)

Samoilla linjoilla! Suosittelen sokerointia! Sillä saa oikeasti karvat pysymään poissa pidempään kuin sheivaamalla. Täältä kotiohjeet sokerointiin http://www.sokerointi.info

Edamss
Seuraa 
Liittynyt20.2.2012

Itse ajelen ne joku voide annetaan olla muutama minuutti (3min yleisin). Sit ajellaan ne sellaisella sienen karhealla. Ja karvat on poissa viikko tai ylikin viikko. Tällä hetkellä on yli viikko mennyt ja eikä ole paljoakaan tullut kainaloihin karvoja. :)

Vierailija

Minä myös olen sokeroinnin kannalla! Kokeile ihmeessä, ei satu suinkaan ylitsepääsettömästi ja kipu on vain sen pienen hetken, joten ei muutakuin kokeilemaan. +ensimmäinen kerta sattuu aina hieman enemmän kuin seuraavat kerrat:)

Vierailija
Edamss

Itse ajelen ne joku voide annetaan olla muutama minuutti (3min yleisin). Sit ajellaan ne sellaisella sienen karhealla. Ja karvat on poissa viikko tai ylikin viikko. Tällä hetkellä on yli viikko mennyt ja eikä ole paljoakaan tullut kainaloihin karvoja. :)

Minkä merkkinen toi sun systeemi on ? Ku se kuulostaa helpommalta ostaa, kun tuo sokerointi.. :)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Ennen käytin noita veetin mömmöjä, joita muutama minuutti pidetään ja sienellä otetaan pois, mut kyllä sokerointia kerran kokeiltua en enää palaa veetiin tai sheivaukseen. Pysyy paljon kauemmin poissa karvat ja tulee huomattavasti havemmaks kun ite tekee. Eikä toi veetin aine mun mielestä sheivausta kauemmin pidä karvoja poissa, kun samalla tavalla se vaan poistaa karvan ihon päältä eikä koko karvaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat