Tykkääkö tytöt piiskaamisesta.

Vierailija

Ajattelin kokeilla, josko tyttöystäväni tykkäisi siitä, että piiskaan häntä pepulle paljaalla kädellä seksileikkinä. Kertokaas Cosmon naiset, mitä mieltä olette? Kiihotutteko ajatuksesta, että mies piiskaisi teitä`? Jos kiihotutte, niin mikä siinä kiihottaa?

Kommentit (8)

Vierailija

Kyllä kun itse olen seksissä päällä niin miehelläni on tapana läppäistä oikeen kunnolla peppuuni :D Itse ainakin tykkään, varmaan siksi koska se tuntuu niin rajulta ja tykkään enemmänkin rajusta seksistä. Kunhan se läppäisy tulee vaan pari kertaa seksin aikana.

Vierailija

Kyllä! Ajatuksena ainakin, joskin en ole koskaan päässyt käytännös kokeileen koska en vaan oo kehdannu ottaa sitä puheeks ja tällä hetkel en oo suhtees.
Kai siin kiihottaa se ajatuksen tasolla, että mies on mies ja vie :)

Vierailija

Ei mua ainakaan haittais, jos joku ehdottais : D Eikö se oo vähän samaa sarjaa kun "tukistaminen" ja raapiminen. Mä ainakin tykkään tehdä miehelle noita juttuja, niin saa sitä vähän läpsiä takas:)

saa säännöllisesti

Kyllä mieheni antaa vitsaa kunnolla 1-2 kertaa kuussa ja ihan paljaalle pepulle vielä.

Tuntuu  ihan kivalta kun peppu kihelmöi kunnolla ja seksikin on silloin perempaa.

Vierailija

Meillä pieni piiskaaminen on usein seksissä mukana. Virvon vaimoapienellä nahkapiiskalla pepulle sängyssä ja hän kiihottuu tosi paljon siitä ja on ihanaa mennä sitten hänee kun on oikein kiimainen.Ei kuitenkaan kovin kovaa, sopivasti vain. Hän sitten joskus piiskaa minua kun nain häntä päältä lähärissä. Se tuntuu hyvälle ja kiihottaa minuakin

Vierailija

Meillä mies läpsii mua ensin tisseille ja pepulle esileikin aikana. Tositoimissa Meidän lemppari on niin että mies seisoo sängyn vieressä ja mä oon kontillaa sängyllä ja otan suihin, samalla mies piiskaa mua pakaroille. Usein sen jälkeen käännyn peppu mieheen päin, ja mies nuolee mua takaapäin. Sitten laittaa pienen anaalitapin mun peppuun ja alkaa paneen mua. Suosittelen kokeilemaan.

Älkää piiskatko

Itse en kyllä kiihottuisi ollenkaan, vaan ehkä päinvastoin. Tässä vain yhden naisen mielipide, jokainen tyylillään. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat