Alapää ongelmia

Vierailija

Elikkä tossa muutama päivä sitten harrastin seksiä yhden jätkän kanssa, ikävä kyllä olin aika kännissä joten en muista lähes mitään.. Mutta olimme kyllä käyttäneet kondomia. Mutta nyt olen huomannut että alapäässäni on muutama sellaista pientä rakkulaa tai jotain en oikein tiedä mitä ne on..? Mietin että ei kai se voi olla mikään herpes tai sukupuolitauti..?

Ja vielä toinen juttu, eli alapää on vieläkin todella kipeä vaikka siitä on jo monta päivää.. En muista oikein mitään niin en osaa oikein sanoa mistä johtuisi.. Ja siis se ei ole itse reikä mikä on erittäin kipeä vaan niinkun klitoriksen seutu..? Kusella käyminen tuottaa ongelmia kun pyyhkiminen sattuu niin sairaasti ja muutenkin lähes koko ajan. Menisiköhän se itsestään ohi vaan odottamalla vai pitäisikö tehdä jotain?

Kommentit (1)

Vierailija

Äkkiä lääkäriin! Ei ole normaalia, että seksin jälkeen tulee rakkuloita tai edes mitään sinne päin.. klitoriksen seutuhan voi olla kipeä esim sen takia että jätkä on sormettanu sua vähän liian "rajusti".. Mutta tosiaan ei kannata jäähä oottaan että vaiva menis ohi ku nyt reippaasti lääkärin juttusille ottaas asiasta selvää! :) Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat