Häpeällinen olo seksistä

Vierailija

Olen 19 vuotias. mulla on hirveä kasa selluliittia, raskausarpia, toinen häpyhuulista valtavan iso ja pitkä eli en tykkää kropastani, nännitki liian isot! Etenkin häpyhuulista kärsin paljon, koska minun "pyhin" on niin ruma. En pysty seurustelemaan, koska en tahdo näyttää kroppaani ihmiselle kenestä välitän. En ole koskaan seurustellut, yhen illan juttuja vaan.. ja niitäkään en ole koskaan pystynyt nähdä enää toiste! Koska häpeän! Ja muutenkin parisuhde+seksi tuo minulle pelokkaita ajatuksia.. Mikä tähän auttaisi?

Kärsin tästä oikeasti ja en tahtoisi ajatella näin :/ Olen miettinyt, että menisin johonkin leikkaukseen alapäätäni varten, mutta en kehtaa..eikä ole rahaakaan mutta..

Kommentit (8)

Vierailija

Kauheeta kuulla, että noin nuorella noin kamala viha omaa kehoaan kohtaan :(
Harrastatko mitään? Kuinka usein urheilet? Urheilu ei auta vain selluliittien pois saantiin, vaan se myös tutkitusti kohentaa itsetuntoa. Jos olo kuitenkin on noin kamala oman itseä kohtaan myös ihan ammatti ihmisen kanssa keskustelu voi auttaa. Jos olet Helsingissä, niin siellä on sellainen kuin Tyttöjentalo. Se on vähän niinkuin nuorisotalo tytöille. Sieltä saa myös yksityisii keskusteluaikoja ja seksuaalikasvatusta jne. Siellä on myös erillaisia tanssi harrastuksia, jotka eivät edes maksa paljoa.

Vierailija

Sun omat aivot varmasti tekevät näille asioille 10x mittasuhteet. Mutta selluliittia on jonkin verran kaikilla ja sen saa kyllä pois. Liikuntaa lisäämällä ja sitten on niitä kuivaharjoja ja voiteita. Sen lisäksi kannattaa juoda paljon!

Itse mietin, että onko kenenkään naisen alapää millään tavalla kaunis? :D Itse en menisi siihen kyllä leikkauksella koskemaan, vaikka mikä tulisi ja yleensähän sanotaan, mitä isommat häpyhuulet, sitä parempi nautinto ;)´

Sun pitäis yrittää lähinnä vaikuttamaan sun omaan käsitykseen ittestäs. Jos joku rakastaa sua oikeesti, se rakastaa myös sun virheitä. Ei kukaan oo täydellinen ja melkein kuka tahansa pystyy latelemaan yhtä "pätevän" listan omista virheistä. Nyt vaan itseluottamusta etsimään! :)

Vierailija

Miksi ajattelet, että häpyhuulesi on valtavan iso tai että nännisi ovat "liian isot"? Nehän ovat jokaisella naisella erilaiset, toisilla isommat ja toisilla pienemmät, erimuotoiset jne. Ne ovat siis yksilöllisiä ominaisuuksia ja miehetkin ovat nähneet varmasti mitä erilaisimpia. Mitä häpyhuuliin tulee, niiden epäsymmetrisyys on normaalia. Olen muistaakseni lukenut, että häpyhuulet voivat olla keskenään huomattavankin eri kokoisia. Samalla tavoin esim. miehen toinen kives voi olla toista alempana ja näyttää näin toista suuremmalta.

Selluliitista voi todella päästä eroon, joten jos sitä toivot, niin kannattaa alkaa harrastaa jotain ellet jo harrasta. Raskausarpiakin löytyy monelta, joten et ole ainut laatuasi. Itsellänikin niitä on reisissä, kun aikoinaan kasvoin niin nopeasti, mutta en itse niihin juuri kiinnitä huomiota kuin toisinaan kirkkaassa valossa. Enkä kyllä usko, että miehetkään niitä katselevat. Silloin kun seksiä harrastetaan, selluliitti ei myöskään useimpia miehiä häiritse ainakaan jos sitä ei valtavasti ole, sillä silloin keskitytään aivan muihin asioihin. Toki on aina olemassa myös niitä miehiä, joille timmi kroppa on ehdoton juttu.

Sinun on vain koitettava löytää kateissa oleva itsetunto jostakin. Oletko aina ollut yhtä epävarma itsestäsi?

Vierailija

Voi sinua! :( Minulla oli kans kauan aikaa etten uskaltanut näyttää vartaloani miehille. Sitten löysin sen minulle sopivan miehuuden, joka kehuu aina ulkonäköäni eikä välitä pienistä selluliiteistä! :) Kuivaharjauksella ja selluliittigeelillä saa aika paljon jo aikaan! Ainakin itselleni auttoi tosi paljon! :) Ja mitä häpyhuuliin tulee, niin minulla on molemmat sisemmät häpyhuulet ulompia isommat! Kauhean kauan kesti että annoin edes poikaystäväni koskea sinne paikkaan, mutta kerran hän sitten sanoi että täähän on täydellinen :D ja vaikka ei ois sitä tarkottanutkaan, niin kyllä se vähän itsetuntoa kohenti :) Olen myös itse miettinyt leikkausta, mutta kun kävin gynellä, niin hän sanoi että ei kannata, että kyllä ne vanhemmiten kuitenkin lörtöstyy vielä enemmän :P Kannattaa kyllä harkita ammattilaista kun noin huonossa jamassa olet :/ Voimia todella paljon! Ja kannattaa muistaa, ettei kenekään kroppa ole samanlainen!

Vierailija

Selluliitista on turha olla huolissaan...tai yleensäkään omasta ulkonäöstään. Itse painan sen 45kg ja selluliittiä jalat täynnä, enkä tiedä mistä sitä tulee mutta enpä jaksa välittääkään...olkoot siellä vain. Itse mietin että joka muhkura on joka suklaapalan arvoinen minkä olen syönyt :)) itselläni kamalana kompleksina myös todella pienet rinnat mitkä ovat häirinneet elämääni todella paljon, ja se kyllä tuntuu kun koulukaveritkin haukkuivat silloin ennen, kunnes tajusin ettei heillä ole sen paremmat, kaikennäköiset ketunnenät jokaisella. Itselläni sentään pyöreät ja mukavan malliset..nyt sen tajuaa kun 20 vuotta ollut saman kropan kanssa, että sinua arvostetaan sellaisena kuin olet. Poikaystävänikin rakastaa rintojani, aina kehuu kun on niin käteensopivat ja pehmeät. Itse sen pahimman kuvan omasta kehostaan kuvittelee..voin luvata ettei kukaan katso sinua niin kritisoivasti kuin sinä itse, luultavasti kukaan ei edes oikeasti huomaa noita asioita sinussa mitä itse pidät kamalina. Toisen mielestä "isot" nännit ovat nätimmät, ja aina on hyvä olla muutenkin muotoja! 8))

Mieti asiaa niin, miehellä jolla on toinen kives pienempi kuin toinen..tiedostaa asian itselleen ja pitää sitä kamalana ja epänormaalina, eikä uskalla sen takia harrastaa seksiä. Itse et edes huomaisi sellaista asiaa, jos tälläinen mies hyppäisi alasti eteesi. Sama asia se on sinunkin kohdallasi :) pitää olla rohkeasti vaan oma itsesi, kerran täällä vain eletään eikä koko elämää voi käyttää ujostellessa pieniä kohtia omassa kehossa!! :)

Vierailija

Moi!
Haluaisin kertoo sulle, että ku itelläniki on välillä ollu hirvee kriisi omaa kroppaa kohtaan, ja on välillä edelleen, ni vähän tätä omaa tarinaani. En ikinä halunnu päästää ketään miestä lähelle, koska en halunnu näyttää kroppaani niille. Kuitenki, ku rupesin seurusteleen, ni mun poikaystävä joka päivä melkein kerto, kuin se tykkää mun kropasta, ja se aina kehuu myös niitä kohtia mitä ite piän kaikista ällöttävimpinä. Myös mulla on raskausarpia mahassa ja vähän rinnoissa, mutta ne on haalistunu onneks ajan myötä, mut häirihtee ne mua silti. Lisäks mulla on selluliittiäki reisissä ja takapuolessa. Silti musta tuntuu hassulta, kuin se mies silti haluaa ja tykkää myös niistä ruumiinosista. Ja sit ku kerroin sille kui epävarma mä oon itestäni, ni se ei voinu ymmärtää miks vihaan niitä osia itessäni. Se helpotti aika paljon, ku se kerto millä tavalla se näkee munt. Ja se sanoo aina kuin ylpee se on mun ulkonäöstä, vaikka ite en kyllä piä itteäni kovinkaa kummosen näkösenä. Ainakaa hyvällä tavalla.

Nii, sitä mä tässä halusin sanoo, että jos ja kun joskus tapaat jonku sellasen mukavanolosen miehen, ni yritä ajatella, ettei se mies ajattele susta samalla lailla. Se voi rakastaa vaikkapa sun rintoja, vaikka sä et ite niistä tykkää. Ja lisäks se kohentaa sun omaa itsetuntoa, ku huomaat että se mies silti tykkää vaikka oliski pikku virheitä. Niinku meillä kaikilla.

Ja sitte lopuks, että niin ku nuo muutki on sanonu, ni ammattiapu voi auttaa kans, kun nuin huono olo on sulla ittes kans.. Ihan rohkeasti hakea, kun itseäshän se helpottaisi. :) Tsemppiä!

Ps. Sori, tuli vähän sekava viesti mut toivottavasti tajusit tän jutun pointin :D

Vierailija

Voi kiitos kaikille ketkä vastasitte, auttoi vähän!! :) Ja onhan se totta, että niin monta on vartaloa kuin on ihmistäkin. Häpeän kroppaani ja etenkin asioita joita mainitsin, mutta tiedän olevani huippu tyyppi muuten. Että itsetunto on ihan kohdillaan, karu totuus on vain se, että kukaan ei haluaisi kroppaani. En ole mikään superlihavakaan, mutta häpyhuuleni vie kaiken huomion jos olen alasti.. kuulostaa ihan pelleilyltä, tiedän, mutta kärsin tästä.

Sannanna
Seuraa 
Liittynyt23.5.2011

Itse häpesin nuorempana myös näyttää alastonta kroppaani kenellekkään, ja nykyisen poikaystävänikin kohdalla sängystä vessaan livahtaessani kietouduin pyyhkeeseen ja pidin huolen että valot olivat pois päältä. Kyllä välillä edelleen tuntuu pahalta seistä toisen edessä alasti, saati sitten näyttää se "pyhin". Mutta siihen tottui, ja opin ajattelemaan että jos mies ei ulkonäköni takia kanssani halua olla, painukoot hiiteen.
Tosin nyt on se ongelma että poikaystäväni pitää pömpöttävästä mahastani ja reisistäni vähän liikaakin. Ja näin en ikinä uskonut käyvän!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat