HUKASSA POJAN KANSSA!

Vierailija

Olen jo pitkään ollut ihastunut erääseen minun ikäiseen poikaan, mutta luulen, ettei hän ENÄÄ edes "muista" minua. Pari kuukautta sitten chattalilimme aktiivisesti ja flirttailtiin molemmat selvästi. Koulussa hän joskus tuli takaani ja "halasi" mua, mutta mä paniikissa kiljuillen rimpuilin pois, vaikka olin ihastunut häneen, mutta siksi juurikin- olin paniikissa kun Hän halaa minua. Kerran hän jopa puolusti mua ihanasti, kun eräs toinen poika "kiusasi" minua. Muutenkin hän on katsellut minua sillä silmällä, niinkuin mäkin häntä. Olen varma, että hänkin silloin huomasi sen.
Nykyään tuo kaikki on kuihtumassa, enkä ymmärrä miksi. Poika on jonkin asteen pleijeri ja se tässä asiassa mättääkin. Moni kuitenkin vihaa häntä ja sanovat, että poika on kauhea. Että ei sillä pojalla kyllä kilpailijoita niinkään olisi.
Enkä uskalla tehdä selvää aloitetta. Mitä siis teen? Ite todellakin välitän siitä pojasta. Tänäänkin poika käveli ohitseni ja meinasin pyöryä. Koko muu maailma pysähtyi tuoksi ajaksi.

Kommentit (1)

Vierailija

Luulenpa, että sinulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tehdä itse aloite, jos haluat saada selville mitä hän sinusta ajattelee. Jos hän on "halaillut" sinua ym. hän on omalla tavallaan tehnyt jo aloitteita, joten ehkä hän odottaa sitä nyt sinulta. Toisaalta, jos hänellä on playerin vikaa, kannattaa miettiä haluaako ottaa riskin, että polttaa näppinsä hänen kanssaan. Vaikka jotkut sanovat häntä kauheaksi, eivät he välttämättä ajattele niin. Usein juuri tällaiset ristiriitaisia tunteita herättävät ihmiset vetävät puoleensa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat