Vinkkejä koti treenailuun?

Vierailija

Joo elikkä, onko mitään tehokkaita ja suhteellisen nopeasti näkyviä ohjeita koti treenaukseen.. tarkoituksena olisi treenata paljon vatsa, reisi- ja pakara lihaksia kotona, koska kuntosali on kaukana ja kotona kaikki olisi ilmaista, toisin kuin salilla käynti :) Eli tosiaan mielellään niitä tehokkaita liikkeitä jotka suhteellisen nopeasti jo näkyisi kropassa! :)

Kommentit (8)

Vierailija

Niin ja tarkoituksena olisi kohdistaa vatsalihakset enemmän ala-vatsaan ja peppua olisi tarveta saada pyöreämmäksi ja ns. koholle :D huonosti osaan selittää :D

Vierailija

Jos osaat yhtään englantia/käyttää sanakirjaa niin Youtubeen! Sieltä löydät kaikki treenausohjeet maasta taivaaseen. : ) Itse olen tehnyt yhtä youtuben "peppujumppaa" pari kuukautta ja hyvin toimii!

Vierailija

Sit zumba on tosi kivaa kans! Mä ite laihduin sillä viisi kiloa viime syksynä. Äidin ja siskon kanssa tilattiin zumba levyt meille kotiin. Enään en zumbaa harrasta, mutta lattaritansseja muuten kylläkin. :)

Lozku
Seuraa 
Liittynyt23.2.2012

Kyllähän se karutotuus on että jos haluat poistaa rasvaa sun kehosta niin kyllä se lähtee joka paikasta, myös sieltä tisseistä. Pelkkää lihastreeniä voi sitten toki harrastaa, mutta ei sekään takaa sitä etteikö rasvaakin lähtisi.

Vierailija

Hanki iso jumppapallo ja muutaman kilon painot. Pallon päällä voi tehdä ihan älyttömän tehokkaita treenejä, vinkkejä saat kun googletat tai youtubetat. Itse aloitin tammikuussaa reenin vähintään joka toinen päivä ja siis pituutta on se 166 ja paino oli 56 eli olin ihan normaalipainoinen, halusin vaan tekemistä ja tän pienen pömppiksen pois. Nyt on paino hehe jopa 2 kiloa pudonnut mutta kädet on kiinteytyny, vatsa ja reidet on kiinteytyny ja olo on mitä mainioin!

Jos käyn salilla niin teen siellä käytännössä samoja juttuja kun nyt, eli vatsoja parin kilon painoilla painot rinnan päällä ja kiertoliikkeitä, nostelen muutaman kilon painoja käsillä joka suuntaan, niin kivempi se on himassa tehdä musiikkia kuunnellen kun salilla salihirmujen ähkiessä!

Tsemiä! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat