Koulujen hakuaika

Seuraa 
Liittynyt20.2.2012

Kouluihin hakuaika alkaa maanantaina 27.2 jolloin mulla alkaa eräs Koulutus kestäen 4kk, eli loppuu just kesäkuussa, mutta siis lähinnä tulin kysymään, että mihin aloihin kannaattaisi hakea? Vaikka täytän 22v, mutta ainut vaihtoehto on mennä 16 vuotiaiden joukkoon.

Mutta alat on hukassa kumminkin. Tekisi mieli mennä opiskelemaan pakettiauto autonkuljettajaksi, mutta sitten taas se on miesten ala. Sit kiinnostaisi logistiikka-ala muutenkin, mut miten hyvin niille on ees töitä tarjolla. vaikka opiskelen Nettilukiota etänä ni sen avulla tulen varmasti jatkamaan koulua tai töihin suuntaa.

Apuja kaivataan ja kipeästi!

Kommentit (2)

Vierailija

Mihin sulla on taipumusta, mikä on alue jolla viihdyt? Ainoa asia, joka tässä asiassa merkitsee on se, että nautit alan opiskelusta ja töistä, että se kiinnostaa. Sehän on vaan hienoa jos logistiikka-alan jutut tuntuu mielenkiintosilta! Just miesvaltasille aloille niitä naisia tarvitaan tasapainottamaan. Tottakai olis hyvä, jos työnäkymät alalla olis edes suht positiiviset, mutta eikö kannata ottaa se riski kuin katua myöhemmin ettei tehnyt just sitä mikä on mielessä eniten pyöriny? Aina voi opiskella lisää, aina! Mikään tuskin menee hukkaa. On sitte kokemusta ja papereitakin jo jostain, näyttöä siitä että yrittää ja panostaa asioihin.
Ite täytän 21v. enkä ole lukion jälkeen saanut mitään "oikeaa" koulutusta kasaan joten mulla on kans samantyyppinen juttu tässä mietittävänä.
Tsemppiä ja rohkeutta, anna palaa! :)

Edamss
Seuraa 
Liittynyt20.2.2012

Vaikka häpeän jotenkin mennä niiden 16v kans opiskelee, koska jos he pitävät minua jonakin outona tai sillein. Internet-lukioo oon käynny kohta 2v ja viellä ois 2v aikaa opiskella, mutta yritän vuodessa saada läpi koko asian, et pääsen tekee ylioppilaskirjoituksia sitten. :) Mutta ammattikki pitää hankkia, et sais sit jotain töitä hetkeksi ajaksi. Mutta logistiikka-ala on ollut se ensimmäinen ja ainut mielessäni. :o

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat