Auttakaa!

Vierailija

Mun kissa sai neljän aikaan jonkun tajuttoman kohtauksen, se tippu sohvalta alas ja alko kouristelemaan ihan hulluna, laski allensa ja oksennus valu suusta :( Sit se joku 5minuuttia makas eikä sen tassut toiminu, hetken päästä se käppäili tossa hatarasti ja nyt on taas ihan ok. :( Toi mun kissa on 11-vuotias ja se on viimeisen 1½ vuoden aikana laihtunut tosi rajusti, luut näkyy/tuntuu ihan selvästi läpi ja mahassa on 5x5cm kova patti :( Voisiko tämä johtua siitä patista? Olisko tässä vaiheessa parempi päästää muru nukkumalla? Vai onko tuommoisen kohtauksen uusiutuminen mahdollista? :( Eläinlääkäriin olemme tänään menossa, haluaisin vain kuulla, jos jollakin samantapaista ollut, että miten on käynyt ja että onko turha elätellä toiveita. :'(

Kommentit (9)

Vierailija

Karua, mutta eikös tuo olisi jo ennen tuota onnettomuutta lopettaa? Noin laihana pitäminen on kidutusta. Tiedän että se on vaikeaa. Itselläkin tosi rakas lemmikki, mutta jos se laihtuisi noin kovasti, eikä selitystä löytyisi lääkärissä ja kova pattikin löytyisi, niin mitä luultavimmin sillä on myös kipuja. Hermoradat ne eläimilläkin on.
Voimia <3

Vierailija

Siis tuo kissani on normaalipainoinen, painoi joskus 12kg ja siitä laihtui rajusti johonkin 3-4kg. Syö ja juo kyllä ihan niinkuin ennenkin, mutta laihtuu vain :( Tänään kuulen eläinlääkärin mielipiteen ja olen varautunut pahimpaan :( Tämmöinen päätös on aina niin hankala, varsinkin kun toinen on ollut niin kauan mukana elämässä :(

Vierailija

Jep :( Mietin vain kissanikin parasta, onko sitten reilua antaa saada tuollaisia kohtauksia kun oksennus valuu ja kaikki pääsee ulos toisesta päästä :( Lisäks tuo patti mahassa, jos se on kasvain ja sen voi leikata, onko siinä mitään järkeä jos tuommoinen kohtaus iskee kun on leikkaushaava mahassa niin sehän repee samontein ym. Olen todella eläinrakas ihminen, mutta haluan myös ajatella asiaa kissani kannalta, en tahdo että hän lähtee kovien kouristusten kanssa kun vaihtoehtona on myös saada nukahtaa levollisesti oman omistajan syliin :(

Vierailija

Minun kissallani oli aikoinaan lähes samat oireet, ilmeisesti kasvaimia jotka levisivät nopeasti joka puolelle, surullista, mutta pakko se oli lopettaa kun näytti kärsivän niin paljon.

Vierailija

Kuulostaa vähän epilepsiakohtaukselta. Meidän kissa sai kans jonkun vähän vastaavan kohtauksen vaikkakin oireet oli erilaisia. Se kieriskeli kauheesti lattialla ja kuolas :( sit makas lattialla aika pitkään vapisten.. Se kumminki toipu vaikka pelästyttiin eikä sen jälkee oo ollu mitää. Toivottavasti sun kissa selviää :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat