Help me! Raskaana vai ei?

Vierailija

Noh, ensinnäkin ollaan poikakaverin kans aina huolehdittu ehkäsystä tosi hyvin ja kävin e-pillereihin reseptinki hakemassa lääkäristä että voin alottaa niiden syömisen kuhan menkat sattuis alkamaan. Noh, tuliki muutama muuttuja, lauantaina(18.2) juotiin jonkin verran tätä kuuluisaa alkoholia ja päädyttiin sitte sänkyyn ja kondomi unohtu sitte kokonaan.. Aijaij! Eilettäin huomasin että mua pissattaa tavallista enemmän ja tiheämpään.. No soitin kaverille ja kysyin että voiko tää jotenki liittyä raskauden oireisiin vai onko mulla joku pissatulehdus vai mikä? Nyt kun käyn pissalla niin alavatsaan vihloo epämukavasti! Huomenna oon menossa terveyskeskukseen tekemään raskaustestin mutta näkyykö se näin aikaisin että onko raskaana vai ei? En saa unta jos en saa puhua tästä tai saa neuvoa keneltäkään ihmiseltä!
Help me, please!

Kommentit (5)

glamnation
Seuraa 
Liittynyt9.10.2010

Sun oisi kannattanu ostaa heti sunnuntaiaamuna apteekista jälkiehkäisypilleri tai vähintään raskaustesti. Tietääkseni kaikkien raskaustestien pitäisi olla luotettavia ja varsinkin jos menet tekemään testiä vasta huomenna, niin kyllä se kertoo 100% varmuudella että oletko raskaana vai et.
Alavatsan vihlominen ja "tiheämpään pissiminen" voi kyllä johtua aivan muustakin, mutta sinuna olisin varuillan.

Kerro sitten miten meni!! :)

Vierailija

Kotiraskaustestit ei oo varmoja ekoina viikkoina. Mut hyvä että oot menossa sairaalaan raskaustestiin, siellä testeissä se pitäisi jo huomata! Tsemppiä, ja hei muista et ei se raskaus oo maailmanloppu! (:

Vierailija

Mun mielestä jos yhdynnästä on kulunu vasta nyt 5 päivää ni raskaustestien ei pitäis viel näyttää jos on raskaana. Muistaakseni luin jostai, että jos ei tiedä millon menkkojen pitäis alkaa ni testi ois luotettava tehdä 14 päivää yhdynnän jälkeen.

Vierailija

Heippa sussu9 ! : ) Itse olen täällä samankaltaisessa tilanteessa, mutta itse tulin pillereiden läpi raskaaksi, ja olin ihan paniikissa alkuun, olen 23.v ja poikaystäväni täyttää pian 28.v .. Elämäntilanne kuitenkin antaa jo tässä vaiheessa sen verran periksi että voimme pitää lapsen ja olen nyt aivan jo innoissani pienokaisen tulosta : ) Kävimme tänään neuvollassa koko perheen voimin ja siellä se pienokainen olla mötkötteli rauhassa. Vietin itsekkin unettomia öitä muutaman kun en tiennyt mitä olisin asian kanssa tehnyt, kun poikaystävä suomalaisen miehen tapaan lähti poikien kanssa baariin järkytykseltään. Mutta tänään huomasin neuvolakäynnin yhteydessä kuinka innoissaan hän on lapsesta ja kuinka tosissaan ottaa tilanteen : ) Itsellä alkoi heti pahoinvointi ja pissattaa kamalasti kokoajan ja rintojen herkkyys oli myös itsellä heti jo hieman ennenkun menkkojen olisi pitänyt alkaa.. Mutta tsemppiä sinne ja kerrohhan kuinka kävi :)

Vierailija

Minusta tuntuu että noi voisi olla raskauden ensi oireita. Osaan kokemuksesta sanoa koska olen tälläkin hetkellä raskaana (7 viikko menossa). Minua pissatti ihan jumalattomasti ja tosi tiheään tahtiin, en usko sen olevan pissatulehdus jos sinun alapäätäsi ei kirvele. Jos rintojasi aristaa niin sekin voi olla merkki. Kannattaa käydä ihan sairaalassa tekemässä testi. Itse menin sairaalaan varmistamaan tilanteen kun näin kotona tehdyssä testissä haamu viivan. Minuakin vihloo alavatsaa aina välillä, mutta niihin kipuihin kannattaa ottaa paracetamolia (eli panadolia, kysy vaikka apteekista opastusta)
Tietävätkö vanhempasi asiasta? Niille nimittäin kannattaisia kertoa. Kai myös poikaystäväsi tietää?

Lapsen saaminen ei ole maailman loppu, kuten aikasemmassa viestissä sanottiin. toki ongelmia tuottaa se jos poikaystäväsi ei ole valmis pitämään lasta. tai siis ei ole vielä valmiks isäksi.

Itse olen 17 nyt kun tulin raskaaksi ja kihlattuni 21. Saan lapsen silloin kun olen jo täyttänyt 18. Lapsi oli suunniteltu ja kihlattuni on innoissaan jo valmis hoitamaan pienokaista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat