Kirjeen kirjoittaminen?

Seuraa 
Liittynyt14.9.2010

Tapasin viikonloppuna aivan uskomattoman mukavan tyypin baarissa ja tultiin hyvin juttuun. Harmikseni hän sit meni veskiin eikä enää samana iltana nähty. Tänään tajusin, että tiiän missä tyyppi on töissä ja aattelin kirjoittaa sille kirjeen. Nimeä en tiiä, enkä oo täysin varma minkäväriset silmät hällä on, mutta..

Kuulostaako aivan kahjolta kirjoittaa kirje sen työpaikalle?

Mä olisin ainakin imarreltu, jos joku yrittäis mua tavoittaa tollein. Tai sit tosi pelästyny..? Haluisin vaan saada mielenrauhan, ettei tarttis tätä miettiä ja sitä etten tehny mitään ku oli mahdollisuus :/

Kommentit (6)

Vierailija

Ainahan sitä kannattaa jossain muodossa yrittää, ettei tarvitse jälkeenpäin katua. En kyllä ole ihan varma, ajattelevatko miehet samalla tavalla kuin naiset. Tarkoitan siis, että naisen mielestä kirje voi tuntua romanttiselta, mutta miehestä se saattaa tuntua oudolta. Toki tämäkin riippuu miehestä.

Tiedätkö miehen nimen tms.? Ehkä voisit pyytää hänet kaveriksi Facebookissa ellet siis ole jo hänen kaverinsa. Jos uskallat, voisit jutella hänen kanssaan sitä kautta.

ankinna
Seuraa 
Liittynyt14.9.2010

Facebookkaisin heti, jos tietäisin/muistaisin hänen nimensä :(

Tärkeintähän tässä jutussa ei ehkä ole se, että saisin vastauksen vaan just se tunne että otin yhteyttä. Pakit kestää aina, mutta tekemättömyys jää kaivamaan mieltä ;)

Mitäs siihen kannattais kirjoittaa..? Varmaan fiksuinta laittaa vaan sähköpostiosoite, eikä vielä koko nimeä?

Vierailija

friikilt toi kuulostaa mut ehk on parempi et kuitenki teet sen ni ei tarvii sit katuu myöhemmin.
Tulipahan vaan mieleen, että jos sä et liikkunu baarissa mihinkään, niin ehkä mies ei ollu susta niin kiinnostunu, vaan sai hyvän tilaisuuden livahtaa baarissa. Kuka tietää...

Vierailija

Onko hän jollain sellaisella työpaikalla, että voisit mennä siellä käymään ilman että olisi itsestään selvää, että olet siellä hänen takiaan? Tällöin voisit saada nimenkin selville. Jos et tiedä hänen nimeään, niin miten aiot saada kirjeen perille? :o

Vierailija

Mun mielestä tässä oo mitään friikkiä, älyttömän romanttista! Ei sitä ennenkään ole mitään naamakirjoja ym. käytetty. Tollahan sitä nimenomaan tekee mieheen vaikutuksen kun oikeesti näkee vaivaa saada yhteyttä toiseen! Tsemppiä sulle ja kerrohhan miten käy! :) <3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat