Baaripukeutuminen!

Vierailija

Miten cosmolaiset pukeutuvat lähtiessään ulos?
Ja etenkin kiinnostaisi, varsinkin näin talviaikaan, millaiset kengät te laitatte jalkaanne?

Kaipaisin ehdottomasti noita kenkävinkkejä mutta myös pukeutumista voisi joskus vähän uudistaa.

Kommentit (12)

Vierailija

Talvisin lämpimät sukkahousut+legginsit. Mekko+bolero, päälle villatakki ja talvitakki, jotka jätän narikkaan. Jalassa mulla on tänä talvena ollut ihan mun kävelykengät, koska nämä on lämpimät, mukavat ja hyvännäköiset ;P

Jos haluat korkkareissa olla baarissa nii kannattaa ottaa ne muovipussiin mukaan ja vaihtaa narikassa jalkaan korkkarit ja jättää kävelykengät narikkaan.

Vierailija

Talvella toppi ja korkeavyötäröiset farkut on lempparit. Niiden kanssa mustat tai nudet (anyway sellaset vaaleat) nilkkurit kiilakoroilla, sopii aina! Tosin käytän nilkkureita mekkojenkin kanssa talvella, jos nyt satun mekon laittamaan : )

Vierailija

Itse teen samalla tavalla, jos haluan korkkareissa olla baarissa, otan ne laukkuun mukaan. :) Mutta nykyisin pidän mielummin jalassa ihanat, mustat, kiilakorkoiset nilkkurini. :) Erittäin hyvät jalassa, vaikka korkoa löytyykin. Talven vaatetuksessa farkut on aika kova juttu, ainakin itsellä, koska olen melkoinen vilukissa. :D

Vierailija

Mulla ei kyllä baarivaatetus paljoo poikkea kesällä tai talvella muuta kuin värinsä puolesta. Talvella mustaa ja kesällä värejä ja kukkia ja sellasta kepeää ::)

Toki talvella on sitten sitä ulkovaatetta enempi päällä. Yleensä lähen baariin niin että ite tai joku muu on kuskina. Ku auton jättää lähelle, voi välikerroksia riisua jo autoon. Tai sitten ylimääräistä kerrastoo ei tartte pukee ollenkaan, ottaa vain mukaan jos sattuu auto vaikka hajoon tielle tai jotai muuta yllättävää ni on sitten lämmintä pukee päälle. Ja ku osa vaatteista on autossa, ei tartte narikan tungoksessa yrittää pitää huolta kaikista vaatekappaleista.

Vierailija

Monesti kiskaisen jalkaani farkut ja jonkun "paremman" paidan ja koska olen varsinainen koru friikki, isot näyttävät korut kruunaavat asun. Kengiksi laitan ihanat kiilakorko talvinilkkurit.

Jos halua laittaa mekon, niin sen päälle laitan yleensä jonkun lyhythihaisen boleron, ettei asu ole liian kesäinen kun lunta on maassa metri tolkulla. Jalkaan paksut legginssit tai sukkahousut ja nilkkurit. Jos haluat korkkarit, niin nappaat ne vain laukkuun mukaan ja vaihdat paikan päällä ne jalkaasi.

Jos sinulla ei ole kuin yksi arkisempi mekko ja haluat siihen juhlatunnelmaa, saat päivitettyä mekkosi asusteilla todella nopeasti ja helposti juhla kuntoon.

Vierailija

Nyt talvella oon pitänyt tiukkoja farkkuja ja mustia nahkasaapikkaita tai nilkkureita, mustaa "bilehiletoppia" (sellanen missä on etumus täynnä valossä välkehtiviä paljetteja) ja mustaa boleroa.

Itse kysyisin teiltä, millainen laukku teillä on yleensä mukana? Mua ärsyttää kantaa jatkuvasti käsissä sellaista pientä käsilaukkua, joten yleensä mulla on pieni olkalaukku. Sekin kyllä saattaa ärsyttää tanssilattialla heiluessa. Vyötärölaukku olisi varmaan kaikista käytännöllisin, harmi vaan että se on niin urpo :DDD

Vierailija

Itse survon kaiken yleensä farkkujen taskuun. =D Jos taas olen liikenteessä mekko pällä, on pakko ottaa pieni olkalaukku. (jota inhoan)

glamnation
Seuraa 
Liittynyt9.10.2010
raadon

Itse kysyisin teiltä, millainen laukku teillä on yleensä mukana? Mua ärsyttää kantaa jatkuvasti käsissä sellaista pientä käsilaukkua, joten yleensä mulla on pieni olkalaukku. Sekin kyllä saattaa ärsyttää tanssilattialla heiluessa. Vyötärölaukku olisi varmaan kaikista käytännöllisin, harmi vaan että se on niin urpo :DDD

Mulla on sama ongelma ku ei sitä laukkua jaksa koko ajan pidellä käsissä ja tanssiessa se on aina tiellä. Ite oon kuitenki käyttäny sellaisia laukkuja johon saan survottua pitkän hihnan tarvittaessa sisään, jotta se kulkee ihan käsissä tai sit sellasen jossa on pieni hihna jonka kanssa laukkua pitää pidellä inhottavasti kyynärtaipeessa (sen kanssa tanssiminen on lähes mahdotonta). Ahhhh odotan vyölaukkujen aikakautta, baarielämästä tulis ainaki helpompaa ;D

Vierailija

Nostan tän ketjun, olisko teillä tän hetken vinkkejä? :) pitkään aikaan en oo ollu muuta kuin istuskelupaikoissa joissa ei ole pukeutumisella niin väliä.

Kertokaas vinkit tän syksyn baaripukeutumiseen! : )

Samantha

Korkkarit kulkee laukussa ja vaihdan ne baarissa. Ulkokengiksi valitsen aina lämpimät talvikengät, jotkut tyylikkäät nahkaiset. Ei mitään vaelluskenkiä! Jos ilta on pitkä ja aikoo tanssia, kantsii ottaa saappaat ilman korkoa. Niin ihana tunne kun vaihtaa korkkarit särkevistä jaloista mukavampiin kenkiin ja voi tepsutella niillä hangessa kotiin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat