seksi

Vierailija

Kuinka monta kumppania teillä on ollut ja mikä teidän mielestänne on liikaa?

Itselläni on ollut alle 10 mutta ystävilläni on laidasta laitaan jollain on 5 ja toisella 400.

Kuina usein / paljon harrastatte seksiä keskimäärin?

Sanonta on että parisuhteessa saa useammin kuin sinkkuna, mutta itse olen erimieltä, vaikkakin olen parisuhteessa.
Mitä mieltä te olette?

Kommentit (10)

Vierailija

Minulla on ollut vain 2 kumppania, koska olen alkanut seurustella vakavasti melkein heti seksielämäni alettua. Maailmassa on tällä hetkellä vain yksi ihminen poikaystävän lisäksi, jonka kanssa todella haluaisin harrastaa seksiä ja olen varma, että jos sen tekisimme, olisin tyytyväinen seksielämääni lopun elämääni.

On vaikea sanoa, mikä on liikaa. Seurustelevana en osaa kuvitella sinkkujen seksielämää. En osaa sanoa, onko 20 paljon vai vähän, jos kyse on yhden tai kahden illan jutuista. Kuitenkin 50 esim. kuulostaa jo todella paljolta.

Minä uskon, että parisuhteessa saa enemmän kuin sinkkuna ainakin jos molemmat osapuolet haluaisivat. Jos haluaisin, saisin seksiä vaikka joka päivä, mutta kun en halua. Mitään lukua en osaa heittää, koska viikot vaihtelevat suuresti, mutta ehkä 3 kertaa viikossa voisi olla aika realistinen. Yhdyntään en kykene kuin korkeintaan kerran viikossa, mutta onneksi on olemassa paljon kaikkea muutakin (:

Vierailija

Saanko udella kuka se toinen henkilö on poikaystäväsi lisäksi kenen kanssa haluisit mennä sänkyyn? Onkohan kaveri vai joku ihastuksesi tai entinen ihastus?

Minulla on myös sama että 50 alkaa olemaan jo aikas paljon, mutta oma rajani menee ainakin tällä hetkellä tuntuisi hurjalta jos olisi 20-30 kumppaniakin, vaikka eihän se kumminkaan ole niin paljon kun miettii paljon on ihmisiä maailmassa.

Meillä oli alussa paljon seksiä ja teimme kaikkea kivaa. Mutta nyt kun asumme yhdessä ja olemme olleet yli kaksi vuotta. Niin kaikki on mennyt niin rutiiniksi ettei jaksa mennä "treffeille" tai harrastaa niin usein seksiä yms. Hän ottaa asian hyvin ja on tyytyväinen, mitä taas kaipaisin enemmän panosta kaikkiin asioihin.

Vierailija

Se on niin monimutkainen juttu, etten taida edes yrittää selittää. Enkä oikeastaan tiedä itsekään, koska suhteeni häneen on niin kummallisen epätodellinen. Sanotaan nyt vaikka näin, että hän on vuosia kestänyt on-off-ihastus, hyvä ystävä ja yksi elämäni kolmesta rakkaudenkohteesta (se ensimmäinen seksikumppani ei ollut se kolmas).

Minustakin 20-30 tuntuisi todella suurelta luvulta, mutta jos ajatellaan, että eläisin vaikka koko ikäni sinkkuna eli seksuaalisesti aktiivista aikaa ehkä 30-40 vuotta ja ainakin kerran kuukaudessa harrastaisin seksiä, niin vaikka olis välillä vuodenkin sama kumppani, siitä kertyis helposti se 20-30. Tietenkin on eri asia, jos puhutaan parikymppisen kumppaneista eikä koko elämän.

Rutinoituminen on kyllä suhteessa kamalinta. Emme mekään juuri treffeillä käy, emmekä ole koskaan käyneetkään, mutta minä ainakin pyrin järjestämään kaikkea kivaa. Ärsyttävän usein poikaystävällä on silloin muuta menoa, mutta ainakin seksiä hän osaa järjestää mihin vuorokaudenaikaan hyvänsä. Panosta kaipaisin silti enemmän minäkin. Seksikin on niin paljon parempaa siistissä ympäristössä kahden putipuhtaan ihmisen kesken kuin aamulla ennen hammaspesua krapulanhajuisessa läävässä (mihin en tietenkään ikinä edes suostu).

Vierailija

Niinhän se on, että jos miettii koko elämän saldo etukäteen niin eihän sitten mikään 50 ole paha, mutta jos n.20v ja olis lähemmäs 500 niin se on paaaaljon.

Oletko ajatellut ehdottaa teille treffejä? Menisitte syömään ja leffaan esimerkiksi. Plussaahan se on jos seksi sujuu:) Totta onhan se aina mukavampaa kun kämppä on puhtaana, mutta tylsäähän sitä on yksin siivota.

Vierailija

Niin no kyllä me aina välillä leffassa käydään. En vaan osaa ajatella sitä treffeinä, vaikka sitähän se oikeastaan just on. Itse asiassa sovittiin ens viikolla menevämme leffaan. Syömässä en kauheasti tykkää käydä, kun teen mieluummin ruokaa kotona, mutta oikeastaan kynttiläillallista viinin kerahan voi ihan hyvin pitää treffeinä, vaikka se tapahtuis kotona! Eli ehkä me kyllä "käydään" treffeillä aika useinkin. Ja tehdään kivoja juttuja. Nyt kun alan oikein miettiä, meillä on aika paljonkin yhteisiä kivoja juttuja, joita tehdään. Harmillista, että muistin tämän asian nyt, kun poikaystävä on kaukana ja minä olen kotona nauttimassa yksinolosta ): Mutta ehkä ensi viikosta tulee sit tosi kiva, kun täytetään se kivoilla yhteisillä harrastuksilla.

Vierailija

Varsinaisia panokavereita on ainoostaan kolme, mut toki nuorempana tuli kaikkea "vähän sinnepäin" hommailtua muutamien kanssa.
Tällä paikkakunnalla on sen verran pienet piirit etten kovin herkästi uusia poitsuja sänkykaveriksi ota (varsinki kun baarissa aina tuttuja) ettei juorut leviä, kun tämmönen kiltti tyttö oon... Mutta nuitten kolmenki kanssa on tullu useamman kerran sellasta toimintaa että ihan villiä ollu ja kiinnijäämisen pelkoa ja vaikka mitä :) Eli pidän matalaa profiilia ihan mielellään, joten musta just paikkakunnasta riippuen joku alle kymmenen petikaveria parikymppiselle tytölle on semmonen good.

Ja toi parisuhdeseksin vs. sinkkuseksin määrä riippuu niin paljon kaikesta. Sinkut varmasti sais joka viikko ainaki baarin jälkeen, mut eri asia on et kuka haluaa. Mulla tulee sopivia tilanteita omien sänkykavereitten kaa harvemmin, koska seksin harrastaminen ei ole sovittua vaikka muutenki tuttuja ollaan. Mut tykkään tästä tilanteesta, et voi heti flirtata baarissa jos sattuu törmäämään ja ainaki tietää mitä saa;)

Vierailija

Kyllä itse väittäisin, että parisuhteessa saa useammin seksiä ainakin silloin jos molemmat sitä haluavat ja on aikaa tavata. Varsinkin silloin jos asutaan jo yhdessä seksiähän on periaatteessa mahdollista saada milloin vain.

Sinkkunakin voi saada säännöllisesti varsinkin, jos käy usein baareissa. Siellä nimittäin tuntuu aina olevan miehiä, jotka hakee vain seksiä. Kuten edellinen kirjoittaja toinen juttu on se, että haluaako kaikkien kanssa sitä sitten harrastaa. Itse ainakin olen sen verran "nirso", että suurimman osan ehdotuksista olen torjunut :D

Itselläni on ollut vain neljä seksikumppania. Ensimmäinen oli poikaystävä, joten hänen kanssaan seksiä oli pisimpään. Tällä hetkellä on jotain juttua erään miehen kanssa ja seksiäkin on harrastettu useamman kerran. Ja toivon mukaan harrastetaan vielä jatkossakin :D

Vierailija

Itellä on ollu 2 seksikumppania ja kumpiki vakkaripanoja :) "Liika" on hankala määritellä ku se riippuu siitä, kuin kauan on seksiä harrastanu.. Jos aattelee, että jollaki olis 10 jätkää vuodessa ni on se melko paljo ku sehän meinaa että melkein joka kuukausi olis uus jätkä.. :D
Ite en paljo yhdenillan jutuista välitä paitsi vakkareiden kans tietenki.. Mutta en vakkareidenkaan kanssa paa mitenkään säännöllisesti..
Ja tuo "parisuhteessa saa useammin kuin sinkkuna" riippuu tietenkin parisuhteen laadusta ja molempien seksihaluista..

Vierailija

Itse seurustelen nyt ensimmäistä kertaa tosissaan. Eli olen siis viettänyt seksielämän aloittamisen jälkeen melkein 4 vuotta sinkkuna. Yhteensä minulla on ollut vajaa 20 kumppania. Kyllähän se kuulostaa omasta mielestäni hurjalta, mutta toisaalta nyt olen kokenut sinkkuajan ja kaikenmaailman yhden ja kahden yön suhteet, joten enää minun ei tarvitse ainakaan haaveilla sellaisesta.
Eihän tuota seksiä sinkkuaikana ollut välillä kuukausiin, välillä sitten taas saman viikonlopun aikana kahden eri kumppanin kanssa.. Nykyisin suhteessa seksiä on keskimäärin 1-4 krt viikossa, joten voittaa mennen tullen sinkkuajan peuhaamiset.
Olihan se mukavaa viettää sitä sinkkuaikaa, mutta loppujen lopuksi aika rankkaa henkisesti kun ei saanut oman poikaystävän antamaa turvaa ja arvostusta, välillä yhdenyön juttujen jälkeen tuntui kuin olisin vain esine.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat