Tervetuloa keskustelemaan

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Vierailija
Su 01:17

Mieheni (5v vuotta yhdessä) ei koskaan ajattele muutakuin omaa orgasmiaan. Seksiä ennen ei edes suudella vaan mies tyrkkää vehkeensä sisään ja alkaa panemaan kuin joku jänöjussi ja jatkaa kunnes laukeaa ja lähtee omiin juttuihinsa.

Vierailija
Eilen 17:16

Moi olen sinkku ja vitutaapi kun kukaan mies ei huoli sellaisena kun olen kaikki vaan kiertääpi kaukaapi kukaan ei halua seurustella mun kanssani olenkaan mussa ei ole mitään vikaapi mua otaapi pannuun

Vierailija
11.12.2008

1. Jos sinun pitäisi valita ikä, joka sinulla olisi loppuelämäsi, mikä se olisi?
- suhteellisen paha kysymys.. 20 ja 30 väliltä joku luku
2. Eläisitkö elämäsi mieluummin lopusta alkuun vai alusta loppuun?
- Alusta loppuun.
4. Mitä sanoit viimeksi?

Vierailija
24.5.2017

Moikka. Olen siis jo päälle 30v ja en nyt aivan täysin kokematon ole, mutta ei nyt voi sanoa, että montaa seksikokemusta olisi kertynyt. Olen aina ollut varsin kömpelö ihmisten kanssa, eräänlainen sosiaalinen erakko. Tuntuu, etten oikein osaa edes puhua naisille mitään.

Vierailija
La 08:02

Löytyykö täältä kohtalon tovereita? Olen ollut parisuhteessa puolivuotta ihanimman naisen kanssa mutta seksi ei tunnu häntä kiinnostavan. Kertaakaan ei olla seksiä harrastettu vaikka kuinka olen yrittänyt, aina löytyy joku syy miksi ei just nyt halua seksiä.

Vierailija
29.6.2009

Oletko kenties huomannut ihastuvasi helpommin ns."pahoihin poikiin"? Vai kiinnostutko helpommin kilteimmistä miehistä.. ?
Onko jokin tietty piirre mikä ihmisessä vetää puoleensa?

Vierailija
To 15:24

Joo tyttöystävä jätti tossa viikon alussa ja nyt kaikki tuntuu ihan paskalta. Rakastin tätä tyttöö enemmän kun ketään muuta, tai noh, rakastan edelleen. En pysty käsittämään että tää meni tähän, meillä on niin paljo yhteisiä ihania ja hauskoja muistoja, mutta nyt kaikki on ohi.

Vierailija
Ke 11:53

Elikkäs kaikenikäisille (18+) soveltuvaa chat-operaattorin työtä olisi tarjolla. Työ tehdään etänä kotoa käsin ja itsevalitsemanasi ajankohtana! Palkka maksetaan kerran viikossa, tehdyn työn mukaan. Realistinen viikkoansio on 150-300 euroa. Enemmänkin mikäli tekee reippaammalla tahdilla. :)

Vierailija
5.3.

Minulla on menossa jo toinen kolmen vuoden kapseli, ja tämä pitäisi vaihtaa alkuperäisten ohjeiden mukaan nyt toukokuussa. Kun soitin ehkäisyneuvolaan, sanottiin minulle, että kapselia voi pitää vielä vuoden uusien ohjeiden mukaan.

Tilastot

• Viestejä yhteensä: 501485
  • Viestiketjuja yhteensä 22548
  • Käyttäjiä yhteensä: 7176
  • Uusin käyttäjä: Käyttäjä1425