Friends with benefits ja rasittava ihastuminen, mistä vois päätellä miehen tuntemuksia pilaamatta koko juttua?

Vierailija

Ongelmana on että aloitin joku puol vuotta sitten "friends with benefits"-tyylisen suhteen ja nyt tietenki ite menin ihastumaan. Täysin perseestä.

Oon alusta asti vannottanu pojalle että en MISSÄÄN NIMESSÄ halua mitään vakavampaa ja kerroin että lopetin edellisen suhteen sen takia, että sillonen mies ois halunnu enemmän.. Tää poika itekkin sanoo aina, ettei halua mitään vakavaa mun kanssa. Vittuillaan kokoajan toisillemme leikillämme kui ollaan toistemme kanssa vaa paremman puutteessa ja mäkin jatkuvasti muistuttelen sitä siitä kui se ei vastaa mun unelmamiestä ollenkaan ja kerrotaan toisillemme millasten miesten ja naisten kanssa ollaan millonki oltu.. Kuitenkin nyt ku ollaan nähty tosi tiiviisti nii oon huomannu etten kuitenkaan viihdy kenenkään kanssa yhtä hyvin ku ton yhen.. Nähdään vielä melko usein ja jos ei nähä jutellaan fb.. En todellakaan uskalla tehä mitään ku sekin on niin monta kertaa sanonu ettei oo ihastunu muhun. Tai no kuulemma alussa oli mut ei enää.. :( Ku pelkään et se haluu lopettaa tän jutun jos avaudun.. Tuntuu että oisin ihan rikki jos se tapais jonku sellasen tytön, jonka kaa alkais seurustelemaan, ku se kuulemma kyllä haluu seurustella jos löytää jonku sopivan...

Mietin (tai toivon) vaan et voisko olla että se enemmän esittää ettei oo kiinnostunu, ku mäkin teen niin..? Kuitenki ku ollaan yhessä, se on niin hirmu sulonen, pussailee ja pitää sylissä, tulee aina jutteleen fbssa yms.. Pystyyks miehet oleen tommosia vaikka ne ei oiskaan mitenkään ihastunu?

Oon vähän pulassa tän jutun kaa.. Noh, aika pitkälti se on mun oma syy.. :/ Pitäiskö ottaa etäisyyttä tai jotain..? Ois ihana jos kertositte omia kokemuksia tai jotain mitä tulee mieleen :D

Kommentit (6)

Vierailija

kyllä mies voi käyttäytyä noin vaikkei olisi ihastunut, se ei tietenkään tarkoita, etteikö se voisi olla mahdollista. kinkkinen tilanne, siinä mielessä jos avaudut niin koko juttu saattaa olla over, mut sit taas voi käydä hyvinkin riippuen tästä pojasta. pystytkö ite jatkaa tot hommaa, jos et kerro? jos tuntuu et haluat enemmän niin kannattaa joko kertoo miehelle omist tunteit tai sit ottaa etäisyttä, jos pelkäät et voi käydä huonosti

Annie28
Seuraa 
Liittynyt29.12.2009

Olisin kyllä ton kertomisen kannalla, vaikka siinä voi käydä niin, että mies ei halua enää jatkaa, mutta oman mielenrauhan kannalta ehdottomasti kannattaa kertoa omista muuttuneista tunteista. Tottakai se tekee kipeää jos mies ei ole ihastunut sinuun, mutta mieti miltä tuntuu olla miehen kanssa läheisissä tekemisissä ja oma ihastuminen vaan kasvaa ja sitten mies löytääkin sen naisen kenen kanssa haluaa seurustella?

Itelläni oli yhden miehen kanssa ns. seksisuhde ja koskaan en miehelle kertonut tunteistani ja mies aina kertoili omista naisistaan ja lopulta rupesi seurustelemaan ja minä olin aivan hajalla. Ja kyllä mies voi sitä läheisyyttä ym. antaa ilman, että on ihastunut.

Vierailija

ennipenni: Niin, tosta kun pystyis selviimään sillai että sais tietää pojan tunteista ennen kun menee pilaamaan kaiken.. Saiskohan tota jotenki varovasti ongittua selville.. Kai mä tätä meijän juttua pystysin jatkamaan, ku vaan keksis miten pystyis ite pääseen eroon näistä tunteista.. Tää kun oli niin kauheen helppoo ennen ku mitään tämmöstä tuli.. Ärsyttää..

spin: tota mäkin just pelkään.. Aina nykyään viikonloppusin jos ollaan erikseen baarissa, niin tulee mietittyä et jos se sit löytääkin jonkun kivemman tytön, eikä enää ole mun kaa missään tekemisissä enää sen jälkeen.. :(

Vierailija

Mä olen vähän samanlaisessa tilanteessa tällä hetkellä. Mun kohdalla ei kuitenkaan oltu alusta asti sovittu, että kyseessä olis pelkkä seksisuhde mutta siihen se on nyt tainnu ajautua. Aluks tää poika selvästi halus enemmän (sillon kun en ite ollu vielä valmis) ja nyt tuntuu et tilanne on päinvastanen, eli ite haluaisin enemmän mutta tää on jo tottunut ajatukseen, ettei olla mitään enempää.
Ite oon kertomisen kannalla omassaki tilanteessa, mutta ku se tuntuu olevan vaa niin kovin vaikeeta :D ja joo, mäkin vaan pelolla odotan sitä päivää kun se tulee ilmottaa, että on löytänyt toisen.

Vierailija

Paha tilanne..:/ Itte alotin seksisuhteen noin viikko sitten vasta ja on kyllä aivan mahtavaa seksiä! Kaverikin sano että oon paljon ilosempi ja paremmalla tuulella ku oon "saanu".:p hehe..

Sun tilanteessa ehkä kertoisin pojulle. Tosin riskinsä siinä on, että toi teiän juttu loppuu sitten siihen.:s Kannattaa miettiä kumpi on sulle tärkeempää se teiän seksisuhde ja seksi mitä saat, vaiko mahdollisuus johonkin suurempaan ko. pojan kanssa, mutta samalla otat riskin että koko hommaa kaatuu.

Toi mitä kerroit että "pussailee ja pitää sylissä" yms, niin kyllä vaikuttaa siltä että vois olla enemmänkin kiinnostunu susta. Toisaalta kun mietin omaa seksisuhdettani niin kyllä mekin pussaillaan,söpöstellään, halaillaan,hierotaan toisiamme,silitellään yms.. ja kuitenkin ollaan sovittu, että tästä ei tuu mitään muutaku seksisuhde.
Toisaalta muakin pelottaa jo nyt että ihastun ko. poikaan vaikka olin aivan varma että niin ei tuu ikinä käymään. Oon siis tuntenu vasta kuukauden tän mun poikani.

Kiinnostais tietää, että kuinka usein ootte yleensä nähny? Meinaan oon ite nyt nähnyt viikon verran lähes päivittäin tota poikaa ja huomaan jo kiintyneeni häneen.:s Siks sovittiinki, että pitää nähä paljon harvemmin, sillä mikäs tämmösen suhteen erottaa parisuhteesta?Halailua,pussailua,hyväilyä,yhdessäoloa,leffoja, hierontaa, naurua, jutustelua yms.. Ei mikään...

Vierailija

Beel: Kiva kuulla, että on kohtalotovereita :D Tämmönen tilanne on aina kyllä tosi hermoja raastava, ei voi muuta sanoo.. :/ Meilläkin oli tismalleen samoin, poika jakso aluks piirittää mua kokoajan ku en ite ollu niin innostunu koko jutusta.. Se halus jatkuvasti nähdä ja muuta.. Nyt sitten ku ollaan tunnettu jo melko pitkään ja nähdään aika paljon, niin tuntuu että mä oon siihen tosi kiintyny ja pelkään että se on alkanu pitää mua jotenki itsestään selvyytenä.. Tai siis ku tuntuu ettei sen enää tarvi nähä vaivaa niin se ei oo enää niin kiinnostunu tai jotain? Onkohan se joku saalistusvietti sitten? :D

Tää on niin outo tilanne, ku toisaalta se on mulle hirmu ihana, mut toisaalta se sit taas saattaa vaikka peruu näkemisen yhtäkkiä.. En kuitenkaa oo voinu suuttua siitä ku ollaan sovittu ettei kumpikaan oleta toisesta mitään.. Tilannetta ja kertomista vaikeuttaa ku meijän "suhde" on sellanen et kettuillaan toisillemme leikillämme kokoajan, vaikka nykyään ollaan alettu puhuun henkilökohtasistakin asioista.. Ootko vielä päättäny mitä teet? Miten oot aatellu ottaa asian puheeks?

Sadus- Meilläkin se alko tosi mukavasti, oli helppoo olla vaan ja harrastaa seksiä, ku ei ollu tunteita mukana.. Kuvittelin kanssa etten ihastuis siihen millään.. Kuitenki alusta asti ollaan tultu tosi hyvin juttuun ja nyt sit oon huomannu että mulla on sen kanssa hauskempaa ku kenenkään muun kanssa.. Voin olla ihan oma itteni sen kanssa ja muuta.. Juteltiin yks päivä siitä, millasen seurustelukumppanin haluis, ja se sano kuinka on nii hassua että oltas täysin toistemme unelmakumppanit.. Mä siihen sillon totesin että vielä hauskempaa on ettei olla toisistamme silti ollenkaan kiinnostuneita.. Se oli samaa mieltä sillon.. Toi kertominen tuntuu toisaalta niin vaikeelta ku en haluis menettää sitä kokonaan..

Voihan se olla että teijän suhde säilyy pelkkänä helppona ja mukavana seksisuhteena mutta siinä on kyllä vaaransa.. :/ Varsinkin ku suhteeseen kuuluu muutakin ku vaan sitä seksiä niin on mahollista ihastua.. Eihän ton kaltasta seksisuhdetta ja seurustelua oikeestaan erota mikään muu paitsi se, ettei oo mitään sitoomuksia mihinkään suuntaan ja molemmilla on mahollisuus olla muitten kanssa kuinka paljon haluaa.. Sit jos sattuu ihastumaan ni pelkää sitä et toinen löytää jonkun muun, jonka kanssa tahtookin jotain vakavaa..

Me ollaan nähty vaan max. noin kerran viikossa, ku asutaan eri kaupungeissa, mut ku nähdään ni ollaan yhessä yleensä koko viikonloppu.. Sit muuten ollaan kyl yhteyksissä lähes päivittäin.. Tuntuu että munkin pitäis ottaa etäisyyttä et pystyis miettii tätä juttua järkevästi..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat