Kavereita Vantaalta =)

Vierailija

Heippa,

Olen 21-vuotias, hieman ujo, rehellinen, kiltti, eläinrakas, huumorintajuinen... aluksi hiljainen mutta kun pääsen vauhtiin niin voin olla aika puheliaskin, varsinkin tutussa seurassa =)

Lähdin ihan kokeilumielessä kirjottelemaan tänne, jos vaikka löytyisi semmonen tyttökaveri/kavereita kenen kanssa olisi mukava viettää aikaa ja tutustua hyvin.

En asu vielä itse Vantaalla mutta suunnitelmana olisi muuttaa sinne heti kun mahdollista (asunto on jo varma mutta ei ole varma milloin se on vapaa), poikaystäväni kanssa. Poikaystäväni on asunut ikänsä Vantaalla, ja minua vähän välillä pelottaa että tuleeko joskus vähän yksinäinen olo kun poikaystävä menee kavereittensa kanssa ja mulla kotiin on kuitenkin jonkin verran matkaa ja kaikki kaverit ja sukulaiset jäävät tänne..

Enkä tunne Vantaata oikeastaan ollenkaan, Tikkurilan asemalta osaan tulevaan kotiini (päiväkumpuun) ja se onkin melkein sitte siinä.

Olisi kiva jos Sinä olisit myös siitä Tikkurilan lähistöltä =)

Opiskelen tällä hetkellä aikuislukiossa, iltaopiskeluna kotipaikkakunnallani, ja käyn Tikkurilassa töissä.

Jos kiinnostuit, lähetä ihmeessä postia nanii@luukku.com! Mulla saattaa vastaaminen kestää jonkin aikaa kun en joka päivä edes tule kotiin.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat