Känniset miehet baarissa/yökerhossa - apua!

Vierailija

Käyn usein eri bändien keikoilla ravintoloissa, baareissa ja yökerhoissa. Mulla on mukana aina muutama kaver, mutta silti monesti mun "kimppuun" melkein joka kerta tulee sen keikkaillan aikana vähintään yksi mies selittämään jotain ja mua ei vois vähempää kiinnostaa. Olen yrittänyt vähän vihjata, että mies menisi pois, kun mua ei kiinnosta, mutta kun ei ne tajua, mikä varmaan johtuu siitä, että ollaan niin kännissä. Olen myös kokeillut sitäkin, että en vain reagoi mieheen mitenkään, mutta sitten tulee semmosta juttua kuten: "Oo nyt vielä vähän etäisempi!" ja kun yritän selittää, että mua ei nyt kiinnosta ja kerrankin olin lähdössä juuri kotiin, niin sitten nää miehet mulle suuttuu.

Onko teillä mitään ohjeita, miten noista kännisistä miehistä pääsis eroon? Tai mitä niille pitäis sanoa, että ne tajuais jättää mut rauhaan?

Kommentit (5)

Vierailija

Monesti itellekkin känniset tulee jotai mussuttaa, mutta jos ne ei lähe pois, nii kannattaa suoraa sanoa, ett etkö vähemmästäkin usko, ett mua ei kiinnosta. Mulla toimii toi ainaki.

Vierailija

Eipä asiaa kannata ottaa noin vakavasti :) Kaikilla on oma syynsä lähteä baariin yms. ja yleensä sinkkumiehillä se on seuran etsiminen. Liian humalassa tuo seuran hakeminen on vaan vähän kyseenalaista toimintaa monilla. Ei sellaista baarikertaa ole, että siellä olisi saanut rauhassa olla koko illan, mutta itse otan huumorilla ja saatan pari sanaa jutella kohteliaasti takaisin ja sanoa, että poikaystävä odottaa, heippa (tehokas keino). Tai sitten jättää vaan kohteliaat sanat sanomatta ja lähteä pois tilanteesta, näin teen silloin jos henkilö on liian ahdistava ja päällekäyvä. Huumorilla pääsee pitkälle. Voit myös sanoa suoraan, että "kiitos, mutta oon viettämässä iltaa ihan vaan kavereiden / poikaystävän kanssa joten en etsi juttuseuraa." Ei ne varmasti siitä suutu jos olet kotiin lähdössä, et varmasti ole ainut nainen jota nuo miehet yrittävät pokata sinä iltana :D Jos känniset ihmiset tosissaan häiritsevät sinua kun tulevat juttelemaan niin silloin kannattaa jättää menemättä paikkoihin joissa heitä on. Monet ihmiset lähtevät baariin kuitenkin pitämään hauskaa ihmisten ilmoille ja tutustumaan uusiin ihmisiin, niin se vaan on.

Vierailija

Kiitos teille vastauksista !
Ja no kyllä, ei mun varmaan pitäs ottaa niin tosissaan niitä... Ja totta toikin, että jos haluisin kokonaan välttää noita kännisiä miehiä, niin sit en vois käydä enää missään... Et no, täytyy si vaan ottaa huumorilla niiden mussutukset. :) Tuo YouTube-video ei nyt mulla valitettavasti lähteny pyörimään, mut kokeilen jossain vaiheessa uudestaan sitä. :D

Vierailija

Ite sanon ainaskin ihan suoraan sillon kun ei kiinnosta ja yleensä toimii. muutaman kerran on saanu kuunnella vaikka minkälaisia toivotuksia kun on sanonu viettäväsä tyttöjen-iltaa,mutta niitä ei pidä ottaa liian vakavasti :D
Joskus kun omilla kavereilla on selkeesti ollu vähän liian tunkeilevaa seuraa niin oon vaan laittanu käden kaverini lanteille sanonu että tää on kyllä mun naiseni :) joten ei ne jätkät pitkään jaksas yrittää jos ne olettaa teijän olevan lesboja. Tosin kannattaa varoo ettei anna mielenkiintoisille tapauksille väärää infoa ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat