Miten ehdottaa miehelle vain seksiä?

Vierailija

Otsikossahan se asia tulikin. Meillä on erään miehen kanssa ollut juttua aiemmin, mutta se sitten kuitenkin loppui lyhyeen. Tämän vuoden puolella tää mies on alkanu taas ottamaan yhteyttä ja olen pari kertaa viinapäissään päätynytkin hänen luokse yöksi.
En halua tältä mieheltä enää mitään muuta kuin seksiä, mutta en tiedä miten sanoa asiasta.
Kellään omia kokemuksia tai neuvoja tähän tilanteeseen?

Kommentit (4)

Vierailija

Eihän siinä oikein muu auta, kun puhua suoraan. Tiedätkö, haluaako hän jotain muutakin? Siinä tapauksessa, että hän haluaisi muutakin, ei ehkä kannata ehdottaa pelkkää seksiä, koska toisella on jo tavallaan tunteet pelissä. Jos taas asia on molemmille ok (siis pelkän seksin harrastaminen), niin eihän siinä sitten mitään :)

Vierailija

Onhan hän humalassa ainakin kaikkea että kun oon niin ihana ja sitä ja tätä, mutta tää mieski nyt on minkälainen on että ei siitä ikinä tiiä mitä se oikeasti tarkoittaa..
Enkä keksi ite mitään järkevää sanottavaa, että pitäisikö vain pokkana "haluaisitko sä että oltas vaan panokavereita?"

Vierailija

Helpointa tai ainakin selvintä sitä on jotain tuon kaltaista sanoa. Voithan toki kysyä mitä hän sinusta haluaa ja kertoa, että itse et halua muuta kuin seksisuhteen. Jos se on on molemmille sopiva tilanne, niin asiathan ovat hyvin! :)

Vierailija

Itse ainakin sanoisin asiat suoraan. Jos asia omaa mieltä vaivaa, niin miksei siitä sitten sanoisi? Voi olla, että molemmat nauttivat loppuratkaisusta ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat