eka kerta?

Vierailija

Oliko teidän eka kerta seurustelukumppanin vai vieraan kanssa? Entä olitko kännissä vai selvin päin?

Kommentit (9)

Vierailija

Selvinpäin ja seurustelukumppanin kanssa, oltiin oltu noin 1,5-2kk yhdessä. Oli rentoa ja hellää vaikka paikat oli pienet. Sattu kyllä mutta mies on huolehtiva ja ihana. Parin ekan kerran jälkeen eli liukkarin käyttöönoton jälkeen ei mitään ongelmaa.

Vierailija

Selvinpäin ja seurustelukumppanin kanssa. Me oltiin kyllä oltu sillon vasta n.2 viikkoo yhessä, mutta suhde kesti kuitenkin 2vuotta ja oon siitä ollu tosi onnellinen, ettei ikinä ole tarvinnu katua sitä, että kenen kanssa ja miten oli sen ekan kerran. (:

Vierailija

Eka kerta oli silloisen poikaystävän kanssa. Oltiin varmaan kuukauden verran seurusteltu sitä ennen ja ihan selvinpäin olin silloin :) Eipä ole kaduttanut jälkeen päin ja hyvä niin.

Vierailija

Selvinpäin ja seurustelukumppanin kanssa, oltiin oltu noin kuukausi yhdessä sillon. Oli aivan täydellinen eka kerta, minä ja mies molemmat neitsyitä, joten samalla aaltopituudella mentiin, hellää ja aika kivutonta, kerran ehkä teki vähän ahdasta ja nipsas, mut loppu oli aika ihanaa jo :)

Nyt ollaan oltu kaksi vuotta yhdessä <3

Vierailija

Selvinpäin ja seurustelukumppanin kanssa. Mekin oltiin molemmat neitsyitä ja ollaan vielä saman ikäisiäkin. Oltiin seurusteltu alle kuukausi.
Nyt ollaan oltu yhdessä noin 1,5 vuotta. Olen niin iloinen siitä, että olen osannut olla fiksu 'ekan kerran' suhteen. :)

Vierailija

Seurustelukumppanin kanssa selvin päin. Silloin oltiin seurusteltu reilu kuukausi, nyt on yhteistä elämää takana viisi ja puoli vuotta.

roselavender
Seuraa 
Liittynyt12.3.2012

Liian epäkypsänä tuli mentyä ulkomailla vieraan miehen kanssa sänkyyn. Asia oli tosi vaikeakin hyväksyä ja vasta myöhemmin.oon tajunu että se on hyväksyttävä vain kokemuksena muiden joukossa ja nyt jopa osaan arvostaa sitä vaikka tyhmästi oli tehtykkin. Sen jälkeenkin tuli hieman sähläiltyä mutta vasta nykyisen avokin kanssa tuntu oikeasti seksiltä ja hyvältä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat