iso muna + pieni p*llu

Vierailija

Haluaisin kuulla Teidän kokemuksia/neuvoja isoista munista! :D Itellä on semmonen ongelma, että ei meinaa mahtua sisään ku on itellä niin pienet paikat.. Mutta varmasti tuohon ongelmaan liitty myös se järkytys/jännitys ku hokas kuin iso mela sieltä on tulossa :D Onko Teillä ollu ongelmia saman asian suhteen? Olis kiva kuulla monipuolisia tarinoita tästä aiheesta ;)

Kommentit (4)

Vierailija

Ittellä on kans ns tiukat paikat. Paksut vehkeet aluksi jännitti, mutta ajan myötä niist oppii nauttii. Mitä rennompana paikat saa pidettyy, sitä miellyttävämpää se touhu on ;)

Vierailija

Aluks tietenkin oli aika "huhuh" meininki, mutta tietenki hissukseen kun malttaa alotella että on tarpeeks kostea (no, pitää olla jopa "märkä" :D) ja liukkari on hyvä keksintö. Kun vaan on ihana ja tuttu kumppani niin ei ongelmaa (oon vakituisessa suhteessa). Hyvin on toiminu, molemmat on ollu vaan tyytyväisiä "tiukkaan toimintaan" ;) Asennosta tietenkin riippuen mutta lähes aina on orkku taattu kun on vehkeellä kokoa!

Vierailija

Joo mun pitäs opetella relaamaan ni sujuis vähän paremmin.. :p Onko mitään asentovinkkejä esim missä asennossa tuntuu parhaimmalta, mitä asentoa kannattaa välttää jne? :)

Vierailija

Olen itse suth isolla varustettu kundi ja olen huomannut että tiukat paikat omaava nainen kannattaa aloittella puuhailu päällä. saa itse määrätä paremmin ensimmäisen sisään työntymisen tahdin jne. Sitten yleensä rentouduttua se on mukavaa miten päin vaan

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat