Pettymys?

Vierailija

Jos sinulla on ensimmäinen kertasi sängyssä miehen kanssa, etkä haluaisi tuottaa pettymystä, mikä olisi paras keino taata myös miehelle jonkinlainen nautinto? Kyseinen mies on itse jo kokeneempi, joten pelkään tuottavani hänelle pettymyksen... Joltain ystävälliseltä vinkkejä siihen, miten saisi takuuvarmasti edes tunnelman pysymään ylhäällä.

Kommentit (2)

Vierailija

Tunnelman saat pidettyy yllä ihan vaan silläki et oot itsevarma ja haluut sitä oikeesti. Voit ekan kerran antaa miehen hoitaa työn. Voit toki ottaa esimerkiksi suihin. Leiki kielellä ja varo, ettet hampailla hankaa miestä. Myöhemmin voit sitten miettiä kaikkiä kikkoja kuten esinahan siirtoa kielellä ja pallien ilmemistä ja samalla runkkaamista. Kierto liikkeet ovat muuten tehokkaita ihan käsitöissä tai esim suihinotossa jos on pitkäkieli (kuten minulla) niin sen kietominen varren ympärille ja sitten heiluttelu. Ei siis varmasti kellään mene täysin ympäri :D

Älä nyt ota mitään hirveet stressii ja miehen on hyvä olla tietoinen asiasta, niin ei hänkään odota liikoja ja osaa ehkä käsitellä sinua paremmin. Samalla saatat onnistua yllättämään miehesi ;)

Vierailija

Joo, kyllä hän on tietoinen neitsyydestäni, mutta olen pelännyt tuottavani hänelle totaalisen pettymyksen. Tuntuu että olen hermostunut tuolla kerralla, ja sen takia "mokaan" pahasti.. Jutustasi on kuitenkin apua varmasti, kiitos sinulle siitä:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat