Voiko lumepillereiden aikana tulla raskaaksi? (Yaz)

Vierailija

Eli jos harrastaa seksiä esim. toisena lumetablettipäivänä niin voiko tulla raskaaksi?

Toivottavasti saan pikaista apua, sillä ohjeista ei ainakaan mun silmään osunut neuvoa. Kiitos !

Kommentit (5)

Vierailija

Vaikken itse kyseisiä pillereitä käytäkään, niin kyllä minä olen ymmärtänyt, että kaikkien yhdistelmäehkäisypillereiden teho on voimassa myös tauko- tai lumetablettiviikolla, mikäli ne on otettu oikein joka päivä. Muista toki, että e-pillereidenkin ehkäisyvarmuus on "vain" n. 99,8% eli niin varsinaisten ehkäisytablettien kuin lumetablettienkin aikana VOI tulla raskaaksi. ;)

Vierailija

Oon käyttänyt mm. Yazia. Tehon pitäisi todellakin olla jatkuva myös lumepillereiden aikana (tai vaikkapa viikon, jona ei e-pillereitä syö tai käytä ehkäisyrengasta). Eli hätää ei ole. Niin kuin tossa jo sulle vastattiinkin, yli sata prosenttista ehkäisyä ei ne tarjoa mut lähes kuitenkin :)

hih

Me ihmeteltiin tätä samaa poikaystäväni kansaa eikä olla uskallettu lumepäivinä seksiä harrastaa, vaikka näköjään voisi :D no taidammepa kuitenkin käyttää myös kortsua että ei varmasti vahinkoa tapahdu:)

Vierailija

Ite käytän kyseistä merkkiä, ja minulle kerrottiin ehkäisyneuvolassa, että jos kaikki punaset on syönyt oikein teho riittää myös valkoisille. Ja tuo että pillerit ei oo sataprosenttinen suoja merkitsee sitä, että ei ne punasetkaan napit takaa sitä täysin :D Ite kyllä silti niihin luotan eikä me käytetä kumia ku harvoin, jos pillereitten läpi tulisin raskaaksi niin sitte se ois varmaan kohtalo :D

hotbitch69

joo siis mä luulin et niiq seo iha superduper turvallinen ja olin sillee et joo omg kyl me pannaan menemään uhhh ja olin kuiteski syöny niit sille ainki melkee jokatoinenpäivä ja ain sillee suunnillee samaan aikaaa tai niiku kerran menin  dokaa ja sit meni  iha äly myöhäsee nii en sit jagenu va ottaa ni sit kinda otin sen 66tuntii myöhäs mut otin sit kerral niit useemman ni uskon et se jeesii. mut siis öö me ollaa va pantu kakkosee ni en usko et sil o sillee väliii paitsi et voic bjst tulla raskaaaaax? ciao bellas!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat