Uusia ystäviä Oulusta ! :) ja miksei lähikunnistakin.

Vierailija

Heips!

Täällä olisi Oululainen 22-vuotias tyttö vailla uusia ystäviä :)
Olen valmistunut lähihoitaja ja olisi kiva löytää uusia ystäviä, joiden kanssa lähteä kahville, shoppailemaan ja miksei vaikka bilettämään! :) olen sinkku, ja asun kämppiksen kanssa tällä hetkellä. Minulla on pieni koira, jonka kanssa harrastan lenkkeilyä. Ottakaaha yhteyttä ja tutustutaan! :)

piia.komulainen1@luukku.com

Sivut

Kommentit (35)

anin90

Heippa täällä samanikäinen Oululainen tyttö joka kaipaisi myös ystäviä kaffittelu/biletys/shoppailuseuraksi=) En tiiä millon tämä on tänne kirjotettu joten en uskaltanu laittaa s-postia suoraan, jos mietit sitte että kukahan hitto tuoki on :( :D Iiks, jos käyt vielä täällä joskus niin kerro uskaltaako sulle vielä meilata ^^

romuska

Hei anin90 ja Vierailija! Täälläkin ois 22-vuotias kohta puolin takaisin Ouluun muuttava naikkonen. Kahvittelu- ja shoppailuseura ois kyllä tosi jees! Minkäs henkistä porukkaa ootte? :)

Itse oon aika luonnonläheinen, et vaikka tykkään lukea muotijuttuja ja shoppailla, en osaa oikein laittautua. Kaiken maailman eläimet on tosi lähellä sydäntä, etenkin koirat! Tykkään hirveästi myös leffoista ja hyvien tv-sarjojen (hömpät kuten Täykkärit, Sinkkuelämää, Gilmoren tytöt sekä vähän vauhdikkaampaa kuten Game of Thrones, Dexter, Criminal Minds, Kova laki jne) kattelusta. Lisäksi harrastan juoksemista, lukemista, valokuvausta, bloggausta ja satunnaista neulomista :)

anin90

Heippa romuska! Harrastusten perusteella voin sanoa että samoilla suunnilla mennään :) Nimittäin itsekin käyn juoksemassa ja valokuvaan ja bloggaan! Eläimet myös lähellä sydäntä mullaki, tosin kissat enemmän sillä meillä on yksi kissa taloudessa. Rakastan shoppailua ja varsinki kirppisten kiertelyä :) 

Jjenni

Hei olitteki käyny laittaan mun ketjuun viestiä :) ois tosi kiva tutustua teihin molempiin. Tykkään ite kans shoppailla, olla kesällä paljon ulkona ja biitsillä sekä mulla kans eläimet todella lähellä sydäntä. Meillä on taloudessa kaksi kissaa ja seuraavaksi olisi tarkoitus hankkia koira. Harrastuksista vois sanoa sen verran että olen harrastanut laulamista/esiintymistä  erilaisissa tilaisuuksissa 3-vuotiaasta asti eli karaokea tulee laulettua paljon. Kirjoitan omia kappaleita ja se on mun tapa yrittää unohtaa kaikki muu ja keskittyä vaan siihen yhteen asiaan :D

Tässä on nyt viikko vierähtäny oulussa ja tutustellessa että missä on mitäkin. Hirveän mukavia ihmisiä täällä tuntuu asuvan ja muutenkin vaikuttaa tosi mukavalta kaupungilta :)

anin90

Laitatko jjenni sääki s-postin niin vois kirjotella tai lisätä Facebookkiin(jos sulla on tunnus sinne).. Pystyykö täälläkin laittaan jotai yksityisviestiä? :D en ainakaan osaa sitä tehä

hippu

Heips myös tänne! ..Kävin runoilemassa jo yhteen tällaiseen keskusteluun.. :)

Minullekin saa laittaa mailia osoitteeseen: fairytale@hotmail.com

Olen 24-vuotias, tämmöinen "tavallinen" nuori nainen. :D Olen muuttanut Ouluun vähän aikaa sitten ja ystäviä on karissut matkan varrella kuka minnekin. Uusia tahtoo olla vaikea löytää, kun en hirveästi ole vielä täällä alkanut liikkua missään ihmisten ilmoilla, työpaikkaa ja kauppareissuja lukuunottamatta :D Tykkään katella leffoja/sarjoja ja eläimet, etenkin hevoset ja koirat ovat tärkeitä.

Mantsu

heeei:) laittelinki joku aika sitte tuohon jennin ketjuun viestiä että kelepais se viikonloppu/baariseura mainiosti:) toki kaikki shoppailu jne seuraki:) niin olen 20v nainen ja sinkku, kun tuntuu että kaikki kaveritki seurustellee niin viettävät sitten enemmän aikaa kultansa kanssa, niin lissää ystäviä ei olliis yhtään pahitteeks:))) ja juu tykkään shoppailla, kattella leffoja ja baareilukin on mukavaa ei nyt aina mittää hirveitä kännejä vaa kiva käyvä tanssiinki:) nii saapi laitella viestiä: mannumynx@hotmail.com

tirffa

jeij, onhan meitä muitakin oululaisia uusia kavereita vailla! :)

itse olen aika vasta ouluun muuttanut 23v. tyttö. asustellaan kolmisin miekkosen ja kissan kanssa. aika sama kuin muillakin, kahvittelu/shoppailu/biletys jne. seura kelepais :) paiskatkaahan viestillä :D

tirffa@suomi24.fi

jmariak

Moi !

täälläki ois yks shoppailu, leffa, biletys, kahvittelu yms seuraa vailla :) tosi iso osa kavereista on muuttanu muualle opiskeleen, kun taas itse pidin välivuoden, joten uudet kaverit ois tosi tervetulleita. Oon 20v nainen, Oulusta ja sinkku. Muoti, liikunta, ruoanlaitto, matkustelu, sisustaminen, lukeminen, tanssiminen, leffat on juttuja mistä tykkään.

mut laittakaa viestiä jmariak@hotmail.fi  (:

Minä

Hei!

Minäki kavereita vailla! Asunu Oulussa nyt 1½ vuotta, mutta kavereita ei oikeen oo:( Tykkäisin juuri bilettää, kahvitella ja hullutella, ku ois kenen kans vaan vois:) Syksyllä täytän 21v ja opiskelen.

Luna

Hei,

yritin jo hetki aiakisemmin kommentoida, mutta ei tainnut tulla perille. Eli täällä olisi yksi lisää, uusia kavereita etsivä tänä vuonna 22 täyttävä nuori nainen.  Uusiin ihmisiin tutustuminen Oulussa on jäänyt hiukan retuperälle, kun kouluni sijaitsee toisella paikkakunnalla..:/ Monien tapaan, tykkään leffoista, ja sarjoista (mm. Game of Thrones). Telkkarista tulee katsottua lisäksi mm. Koirakuiskaajaa, rikossarjoja sekä sisustsohjelmia. Lueskelen myös mielelläni, kun sille aikaa löytyy. Olisi mukava saada kahvittelu tai ehkä baariseuraakin, vaikka baareissa käynti onkin jäänyt nykyisin vähemmälle :) Aloittaisin mielelläni uuden harrastuksen vaikka tanssin tai jopa kiipeilyn parissa, jos vain kaveri moiseen löytyisi :)

osoitteni olisi lasiluna@suomi24.fi

Sannastiina

Hellou,

Meillä pyörii naamakirjassa semmonen isompi porukka, joka koostuu oululaisista ja muualta muuttaneista 20+ tyttösistä :)

Liittykäähän mukaan! (:

anin90

Löytyy myös toinen vähän pienempi porukka, me ollaan kerran treffattu osan kanssa mutta kaikki ei olla ees toisia vielä nähtykkään :) Mäpäs laitan -Luna sulle s-postia?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat