Raskaana

Vierailija

Olen 23.v tyttö ja seurustellut puolisen vuotta nykyisen kumppanini kanssa.. Ja viime viikonloppuna saimme vauva uutisia .. :)Tulin raskaaksi pillereiden läpi, onko muilla vastaavia kokemuksia?! Asia askarruttaa kovin mutta pidämme kuitenkin lapsen.. Kumppanini otti asian rennomminkuin minä, onhan toki vanhempikin minua 5.v.. Puoli vuotta ei ole pitkä seurustelu aika mutta olemme kuitenkin tunteneet toisemme jo 6 vuotta ja sutinat alkoi jo vuosia takaperin mutta pidimme toisiamme vaan erittäin hyvinä ystävinä, kunnes kumppanini erään baari illan päätteeksi sanoi rakastavansa minua ja aloimme seurustella pari viikkoa myöhemmin..Kertokaa kokemuksianne.. :)

Kommentit (10)

Vierailija

Aaika ihmeelliseltä vaikuttaa tuo pillereitten läpi raskaaksi tuleminen, mutta mielestäni olette kyllä ihan hyvässä elämäntilanteessa lapselle. Ette kuitenkaan ole mitään teinejä, ja vaikka olettekin seurustelleet vain vähän aikaa, niin silti tunnette toisenne. Onnea siis vauvasta, nauttikaa siitä ja toisistanne! :)

Vierailija

Mä tiedän kans yhden tapauksen missä on tultu pillereiden läpi raskaaks. :D Ne oli seurustellu kuukauden ennen sitä. Nykyään heillä on sitte vauva ja pillerit joissa on korkeampi hormoonitaso.

Vierailija

Juu, miekin tiedän muutamia pariskuntia joille sama käynyt.. Itse en ihan osannut kuitenkaan odottaa moista :) mutta ei todellakaan tavatonta ole.. Naureskelin vielä kun hoitaja sanoi että tehdään kuitenkin se raskaustesti.. ja hupsista :D

Vierailija

Mäkin tiedän 3 pariskuntaa joille kävi näin. Yhdelle vieläpä kaks kertaa vaikka pillereitä söi että ei sitä voi kuulkaa koskaan olla 100% varma ;)

Vierailija

Pakko kysyä tähän väliin että ootko syöny noita pillereitä ihan ohjeiden mukaan, siis ettet oo unohtanu yhtää jne? rupes nimittäin hieman pelottaan...:D

Vierailija

Hui! En oo tiennykään, että pillereistä huolimatta raskaaksi tuleminen on noinkin yleistä :o Itellä käytössä Yatzit, enkä kyllä tahtoisi tähän saumaan raskaaksi, vaikka tiedänkin haluavani yhteisen tulevaisuuden poikaystäväni kanssa. Ollaan kuitenkin vasta 18- vuotiaita :D Jos tulisin raskaaksi niistä huolimatta niin se on varmaan sitte kohtalo.

Vierailija

Tuo on niin totta, siis se että olet asenteella ''jos tulenkin raskaaksi niin se on kohtalo''. Kaikkihan ei välttämättä koskana tule saamaan lapsia joten jos ikinä tulet raskaaksi, ole iloinen siitä :) Sanon tän myös samalla kaikille muillekin, että olkaa iloisia kun tulette raskaaksi, koska jotkut oikeasti joutuvat tekemään töitä jotta saisivat lapsen.

Itse olen 8 viikolla jo raskaana, ja sanoinkin kaverilleni että tää oli selkeesti mun kohtalo ja hyväksyn sen tyysti. Kyseessä ei tosin ollut pillereiden läpi raskaaksi tuleminen tai että olisin kännipässäni ilman kortsua häsännyt jotain vaan ihan omasta ja kihlatun tahdosta lapsen haluamme.

Vierailija
amsu

Pakko kysyä tähän väliin että ootko syöny noita pillereitä ihan ohjeiden mukaan, siis ettet oo unohtanu yhtää jne? rupes nimittäin hieman pelottaan...:D

Juu olen aivan 100% varma että söin pillerini niinkuin kuuluikin.. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat