Jatkoa edelliseen - vihaan itseäni..

Seuraa 
Liittynyt29.6.2009

Kirjoitin tänne jo aiemmin päivällä. Kerroin, että olen kertonut poikaystävälleni jo ennen seurusteluamme, että mulla olisi ennen suhdettamme ollut poikaystävä toisella paikkakunnalla. Ei ole ollut. Kysyin mielipidettä, pitäisikö mun kertoa totuus vai ei, ja vastaajat olivat sitä mieltä, että pitäisi. Sanoin myös, ettemme poikaystäväni kanssa hirveästi puhu entisistä suhteistamme. Kirjoitin poikaystävälleni kuitenkin kirjeen, jossa tunnustan kaiken. En ole kuitenkaan antanut sitä hänelle vielä.

Tuli tässä vain mieleeni yksi kerta. Vaikka sanoin, ettemme poikaystäväni kanssa hirveästi puhu entisistä suhteista, ehdotin kuitenkin kerran, että puhuisimme niistä. Hän vastasi, että voi kertoa, jos minäkin kerron. Vastasin hänelle, että voin kertoa yhden toisen jutun (joka on totta, mutta josta ei tullut koskaan mitään), jos hän haluaa. Hän sitten vastasi siihen, että kertoisin myös tästä ei-olemassa-olevasta poikaystävästäni. Vastasin, ettei siitä ole mitään puhuttavaa.

Mitä mieltä olette, lisäsinkö vettä myllyyn, eli valehtelinko, vai uskallanko yhä kertoa hänelle, että tuo poika ei koskaan ole ollut olemassakaan..?

Niin, ja tuota entisistä suhteista kertomisiltaa ei ole vielä koskaan kuitenkaan ollut..

Mulla on siis oikeasti ollut vain yksi poikaystävä ennen nykyistäni, mutta nykyinen on ensimmäinen vakava ihmissuhteeni. En haluaisi pilata sitä turhalla riskinotolla. Rakastan häntä, enkä voisi elää ilman häntä. Jos hän jättää minut luettuaan kirjeeni, en tiedä, mitä teen.. Sydämeni särkyisi ja maailmani murenisi..

Osaatteko auttaa?
Kiitos!

Kommentit (2)

Vierailija

Oon samoilla linjoilla, eli kannattaa kertoa, vaikka sitten kirjeen muodossa. Todennäkösesti asia vaivaa sua edelleen myöhemmin, jos et ota nyt asiaa puheeksi. Voithan myös vedota siihen, että lupaat olla rehellinen tästä eteenpäin. Ite en ainakaan ois siitä pahastunu, jos entinen poikaystäväni ois kertonu, ettei hänellä olekaan ollu muita ennen mua :)

Vierailija

Tämä on nyt vain minun mielipiteeni, mutta kerro mieluummin kasvotusten kuin kirjeellä. Todennäköisesti teidän täytyy kuitenkin jossain vaiheessa puhua siitä ääneen, vai odotatko hänen vastaavan sinulle kirjeellä? Itse olen yli viiden vuoden parisuhteen aikana todennut että asiat saa kaikista varmimmin selväksi, ilman väärinkäsityksen mahdollisuutta, kasvotusten puhumalla. En näe myöskään valhettasi niin kamalana että sen takia pitäisi jättää. Mutta en tietenkään tunne poikaystävääsi, miten herkkähipiäinen hän on. Jos teillä on vakaa suhde, olisi naurettavaa, että se kaatuisi tunnustukseesi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat