LAIHDUTUSVINKKEJÄ??

Vierailija

kertokaa miten laihtua NOPEASTI 5-10 kiloo??

Kommentit (10)

Vierailija

Laihduttamisessa ei ole mitään oikotietä onneen ja jos nopeasti painoa pudottaa, se tulee yhtä nopeasti takaisin.
Mutta siis liikunta,ruokarytmi ja lepo on tässä ne tärkeimmät tekijät.
Mitä meinaat tuolla nopeudella, siis onko tälle projektille joku takaraja? Ja mikä on lähtötilanne? Ja mitä on ite valmis tekemään sen laihtumisen eteen.
Dieeteistä tai kuureista en tiedä tuon taivaallista, eli jos semmoisia mietit, minusta ei ole apua :D
Siis jos painoa pudottaa ja haluaa pitää sen poissa, niin sitten olisi edessä pieni elämäntaparemontti...

Vierailija

Tapojahan on monia, mutta ne ei ole hyviä tai kannattavia. Tiedän kuitenkin ahdistuksesi.

15 kesäisenä tulin ja menin paljon. Koulun ruoka ei maistunut ja koulusta piti kuitenkin mennä suoraan aina treeneihin. Urheilutreenejä minulla oli 7 kertaa viikoss+kerran/kk koko päivän kestäviä treenileirejä. Tämän harrastuksen lisäksi 6muuta musiikkiin liittyvää. Koulussa söin siis aina lähinnä salaattia ja näkkäriä. Hyvin vähän lämmintä ruokaa. Loppupäivän elin max 4 ananaspurkilla. Painoa lähti 2vk aikana 14kg.

Jokainen täysjärkinen tajuaa tuon lukiessaa, että se ei ollut terveellistä. Tuota harrastin siis tiedostamattani, kunnes yhtenä päivänä ystäväni kysyi koko luokan kuullen, kuinka paljon olen laihtunut. En ollut käynyt vaa'alla, joten en osannut vastata. Seuraavana päivänä vastasin hänelle ja hän huusi sen käytävällä. Kyllä nolotti, sillä sen jälkeen minute leimattiin syömishäiriöiseksi.

Nyt laihdutan terveellisemmin. Jokapäivä tavoitteena on lähteä 0,2kg. Syödä saan niin paljon kuin haluan, mutta rukailujen pitää sisältää: aamulla jugusrtti, 2 lämmintä ruokaa ja kaikki loput ovat hedelmiä, kasviksia, vihanneksia ja marjoja. Nyt painoa on lähtenyt 10kg puolenvuoden aikana. Herkkuja saan syödä juhlapäivinä ja kerran viikossa ilman syytä, mutta ne pitää edeltävänäpäivänä ja seuraavanapäivänä kuluttaa, eli rankat treenit molemminpuoleisina päivinä.

Toivottavasti sait näistä jotain apua :) Muista kuitenkin myös se, että jos olet BMI arvojen sisäpuolella, painonpudotuksen tarve on luultavimmin vain päänsisäinen asia.

Vierailija

Mun pitäisi toukokuussa mahtua yhteen juhlamekkoon, mihin oon siis vielä reilu vuosi sitten mahtunut ja sit on kiloja kertynyt hiukan. oon vähän vähentäny syömistä, et kyllä syön kun on nälkä, mut en niin paljoo. ja asun pienellä paikalla, ei ole mitään punttisaleja täällä, niin en tiedä mitä sitä talvella harrastaisi .

Vierailija

Liity johonkin kuntoilukeskukseen jos on varaa. Itse liityin Elixiaan 3 kuukautta sitten ja paino on siitä tippunut 5 kiloa, kun reenaan 3-4 viikossa. :) Siinä on myös hyvänä motivaationa raha, koska on pakko käydä liikkumassa sen edestä mitä on maksanut.

Se on tietysti henkilökohtaista miten se paino lähtee tippumaan ja itselläni ei edes tavoitteena ollut pudottaa painoa, koska en ollut kovinkaan painava edes silloin kun liityin tuonne. Liikkuminen tuolla on muutenkin hauskaa ja sinne menee mielellään!

Vierailija

asun aika landella niinkuin tos mainitsin, et tääl ei oo mitään kuntosaleja ja muuta:/ et siksi nii vaikee miettii. talvella jos on kova pakkanen niin ei uloskaan huvittaisi mennä. mut kiitti vinkeistä ehkä mä jotain keksin

Vierailija

Mulla oli sama ongelma mutta tosiaan vähän hetken mielijohteesta apteekista ostin sellaista valmistetta kuin Orlistat Sandoz - vähän samantapainen kuin jokunen vuosi sitten markkinoitu Alli -laihdutuslääke, mutta tästä ei kuulema tule niin pahoja sivuoireita. ja on edullisempi. tehostaa rasvan palamista melkein puolella, kun vain muistaa urheilla ja syödä vähän terveellisemmin. ekoina päivinä oli maha vähän löysällä, kai se auttoi ettei ruoka niin sulanut ja imeytynyt vaan meni läpi - mutta kah kyllä alkoi painokin pudota tehokkaammin. suosittelen kyllä tätä, meinaan itsellä ei ole aiemmin näin reippaasti koskaan pudonnut :) ja on siis ihan reseptivapaa, ja paljon suositeltu

Vierailija

Moi! Mäkin olen kokeillut orlisat sandozia ja oli positiivisesti yllättävä kokemus. Luulin että kaikki nuo on huuhaata, mutta nyt olen rohkeasti erimieltä. Onnistuin nimittäin laihtuun 8kg sen avulla.

Vierailija

Tavallallista nopeammin voit ainakin laihtua jos otat perinteisen laihdutuksen lisäksi käyttöön laihdutuslääkkeet.Esimerkiksi orlisat sandoz on hyvä ja tehokas sillä pystyy laihtuun noin puolet nopeammin kun yleensä. Tai ainakin mulla se toimi. Kokeiltiin kaverin kanssa ihan vaan huvikseen kun alettiin laihduttaan joulu kiloja pois. Kävin lenkillä ja söin paljon kanasalaattia,rahkaa ja marjoja ym ja onnistuin laihtuun paljon nopeammin kun mitä yleensä että suosittelen kokeileen :)

Vierailija

Hei,

Jos olet hyvin nuori, en suosittele mitään apteekin laihdutusvalmisteita. Suosittelen syömään säännöllisesti ja terveellisesti; paljon kasviksia, hedelmiä, proteiineja. Liiku joka päivä hieman; lenkkeile, hiihdä, tee lihaskuntoharjoitusta kotona. Syö herkkuja vain yhtenä päivänä viikossa. Juo paljon vettä. Nuku riittävästi. Näillä terveellisillä tutuilla tavoilla paino lähtee varmasti laskuun, eikä ole mitään iloa syytää rahoja turhiin laihdutusvalmisteisiin.

Toukokuuhun on vielä reilusti aikaa, joten terveellisillä elämäntavoilla saat varmasti painoa putoamaan, paljon tsemppiä:)

Kheizz

Oli pakko tulla tänne kommentoimaan, kun jostain syystä tuli mieleen kun mummin kanssa juteltiin painosta ja siitä, kun tuntuu siltä, että vaan lihois vaikka söis mitä.

Mummi sit kertoi, että se oli joskus aikoinaan kysynyt yhdeltä aina tosi hoikkana pysyvältä tuttavaltaan, että miten se niin hoikkana pysyy, niin vastaus oli kuulunut, että kyseinen henkilö ei syö koskaan mahaansa aivan täyteen.

Ihmettelin ensin vähän, mutta kerran kokeilin ja söin sillee, että nälkä lähti, mutta maha ei ollut ihan täysi, niin hetken päästä tuntui, että maha on aivan täysi. Eli jos ei söisikään kerralla älyttömästi, olisi silti kylläinen.

Siihen kun pystyisi aina, ni olis varmaan ihan menevän näköinen kroppa! ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat